Страница 10 от 11

Публикувано на: 07 Фев 2011 20:24
от nowyaris
Ами питай ги,колега.Въпреки че живота ме е научил точно на тази фирма да не задавам точно този въпрос.

Публикувано на: 07 Фев 2011 21:15
от Dizzle
nowyaris написа:Ами питай ги,колега.Въпреки че живота ме е научил точно на тази фирма да не задавам точно този въпрос.
ще пробвам да мина по гаранция на боята(1г) от Ником - пребоядисваха детайла преди по малко от година. Като изтече каското края на месеца се връщам към Алианц щото там ми оправиха всяка драскотина,срязани гуми и т.н. без разправии. Оценяват колата по-ниско,но поне ще ми е по-спокойно. Ако имаш време сподели опита с Булинс wacko.gif

Публикувано на: 07 Фев 2011 22:00
от Raya
В договорите на БулИнс не покриват такива щети. Трябваше да минеш с тухла по бронята (даже има знчение от вътре навън или обратното, вече забравих......подшушнаха ми biggrin.gif, че и аз патих от луксозни автомивки ), да я оставиш подходящо паркирана и тогава да ги викаш за паркощета. (добре, че сме анонимни тук и колите ни не се водят на нашите имена:)))))

Публикувано на: 07 Фев 2011 22:34
от zi_zi_top
Eто един интересен материал по темата.

http://www.capital.bg/biznes/finansi/20 ... m/?ref=rss

Все пак има някаква надежда с първа крайцерска скорост да започнем да се приближаваме към нормалните страни. cool.gif

Публикувано на: 07 Фев 2011 22:41
от Raya
Когато го приемат официално, тогава вече ще мина в Алианц.Обаче "силните"да не измислят някакъв друг алтернативен начин да си "белязват" колите.

Публикувано на: 07 Фев 2011 22:45
от gh0s7r1d3r
Dizzle написа:
nowyaris написа:Ами питай ги,колега.Въпреки че живота ме е научил точно на тази фирма да не задавам точно този въпрос.
ще пробвам да мина по гаранция на боята(1г) от Ником - пребоядисваха детайла преди по малко от година. Като изтече каското края на месеца се връщам към Алианц щото там ми оправиха всяка драскотина,срязани гуми и т.н. без разправии. Оценяват колата по-ниско,но поне ще ми е по-спокойно. Ако имаш време сподели опита с Булинс wacko.gif
Колега, това не е застрахователно събитие и нито една компания не покрива такива рискове. Това е некадърен ремонт, за който нито ти, нито Бул Инс са виновни, но няма значение дали е Бул Инс, ДЗИ, Армеец и пр. - никой няма да ти покрие такъв риск. Това е горе долу, все едно да заведеш като щета ръжда - такъв тип щети не се покриват от застрахователите. Отивай в сервиза, щом са ти я пребоядисвали, са длъжни да ти я оправят. Това се случва постоянно и в ТМА и в много други сервизи (знайни и незнайни) и ако застрахователите плащаха за всеки некадърен ремонт, отдавна да са фалирали. Вината си е изцяло в сервиза и си търси правата там. Малките сервизи винаги ще ти приемат рекламацията, при големите е трудно - опитват се да се измъкнат, но ти си отстоявай правата, плаши ги с КЗП и не отстъпвай.

Успех и пиши да знаеме какво е станало.

Публикувано на: 07 Фев 2011 22:52
от gh0s7r1d3r
Raya написа:Когато го приемат официално, тогава вече ще мина в Алианц.Обаче "силните"да не измислят някакъв друг алтернативен начин да си "белязват" колите.
той вече е измислен начина ;) wink.gif wink.gif

Публикувано на: 07 Фев 2011 22:58
от Raya
gh0s7r1d3r написа:... Това е горе долу, все едно да заведеш като щета ръжда ....
Аз преди години все се опитвах да пробутам и такава щета покрай истинските biggrin.gif. Все се надявах да попадна на някой некадърен служител biggrin.gif
той вече е измислен начина ;)
Значи ще съм в БулИнс докато не ме изгонят.

А ти що не споделиш някои номера/тайни/врътки от "кухнята". Нали каза, че си в този бизнес. Не бъди скромен, няма да те издадем..........особенно с това трудно име biggrin.gif

Публикувано на: 07 Фев 2011 22:59
от zi_zi_top
gh0s7r1d3r написа:...той вече е измислен начина ;) wink.gif wink.gif
Сподели де!? unsure.gif

Публикувано на: 07 Фев 2011 23:12
от gh0s7r1d3r
КАРАЙ УМНО, СТИГНИ ЖИВ ;) обръщайте внимание на дребните детайли, де :)

Публикувано на: 08 Фев 2011 07:33
от nowyaris
gh0s7r1d3r написа:КАРАЙ УМНО, СТИГНИ ЖИВ ;) обръщайте внимание на дребните детайли, де :)
И си дръж СИКаджиите за застрахователи,като им плащаш редовно.Това е.

Публикувано на: 08 Фев 2011 14:00
от dibk
При мен всичко мина супер и нямах никакви проблеми.Просто оставих колата така, както си беше.Даже и появилата се ръжда ще я оправят.
А служителят беше много пекан, да видим сега в автосервиза каква ще я свършат. biggrin.gif

Публикувано на: 08 Фев 2011 14:30
от slowtraveler
gh0s7r1d3r написа:.....Друг лош навик на много хора е да завеждат всички драскотини накрая на всяка застрахователна полица - няма как застрахователя да уважи 6-7-8 детайла, които са увредени в рамките на 1 седмица преди изтичане на полицата. Друга подробност е, че когато не сменявате застрахователната компания и няма прекъсване между двете последователни полици, дребните драскотини и щети не се описват по новата полица (Армеец, Бул Инс, ДЗИ и др.) и в последствие, ако се получи някаква щета, ще ви изплатят обезщетението.......
Сигурен ли си в това, което пишеш?
Никога досега не съм тормозил застрахователя за всяка една отделна драскотинка...
В края на срока на полицата отивам и я обявявам дребните проблеми (последно - 7 детайла)......
И не съм имал проблем - уважени са всичките.
При маркирането (без смяна на застрахователя) отбелязват - 'неотстранени щети по уведомление номер....'....

Публикувано на: 08 Фев 2011 22:05
от gh0s7r1d3r
slowtraveler написа:
gh0s7r1d3r написа:.....Друг лош навик на много хора е да завеждат всички драскотини накрая на всяка застрахователна полица - няма как застрахователя да уважи 6-7-8 детайла, които са увредени в рамките на 1 седмица преди изтичане на полицата. Друга подробност е, че когато не сменявате застрахователната компания и няма прекъсване между двете последователни полици, дребните драскотини и щети не се описват по новата полица (Армеец, Бул Инс, ДЗИ и др.) и в последствие, ако се получи някаква щета, ще ви изплатят обезщетението.......
Сигурен ли си в това, което пишеш?
Никога досега не съм тормозил застрахователя за всяка една отделна драскотинка...
В края на срока на полицата отивам и я обявявам дребните проблеми (последно - 7 детайла)......
И не съм имал проблем - уважени са всичките.
При маркирането (без смяна на застрахователя) отбелязват - 'неотстранени щети по уведомление номер....'....

Колега, много зависи къде си застрахован и кой ти е застрахователя. Това го написах за хората, които си ходят сами при щети. Иначе - опитай да заведеш 7 детайла от едно събитие в армеец... там всичко над 3 без ппротокол се отказва. А отбелязват неотстранени щети по уведомление номер, когато си ги завел, ако не си ги завел просто не ги описват.

Публикувано на: 07 Юли 2011 21:51
от Raya
slowtraveler написа:
gh0s7r1d3r написа:.....Друг лош навик на много хора е да завеждат всички драскотини накрая на всяка застрахователна полица - няма как застрахователя да уважи 6-7-8 детайла, които са увредени в рамките на 1 седмица преди изтичане на полицата. Друга подробност е, че когато не сменявате застрахователната компания и няма прекъсване между двете последователни полици, дребните драскотини и щети не се описват по новата полица (Армеец, Бул Инс, ДЗИ и др.) и в последствие, ако се получи някаква щета, ще ви изплатят обезщетението.......
Сигурен ли си в това, което пишеш?
Никога досега не съм тормозил застрахователя за всяка една отделна драскотинка...
В края на срока на полицата отивам и я обявявам дребните проблеми (последно - 7 детайла)......
И не съм имал проблем - уважени са всичките.
При маркирането (без смяна на застрахователя) отбелязват - 'неотстранени щети по уведомление номер....'....
Колегата е прав. И аз се опитах да опиша 7 елемента 2 дена до изтичането на каското, половината ми не ги признаха (БулИнс). А на новата маркировка пак при същите не ми описаха щетите, които вообще не ги заведох.
Сега обжалвам непризнатите щети, а междувременно брокерката ми стана много печена и ми уреди безплатно боядисване в случай, ако все пак не ми ги признаят. Ако някой иска добър брокер за застрховките, горещо я препоръчвам (тел. на лични мога да дам). Преди също ми е помагала, след като бях си изчерпала цялата сума за ремонти. Нямам никакви облаги от тази препоръка, просто съм доволна от нея и заслужава да има все повече клиенти.