Страница 10 от 10

Публикувано на: 08 Фев 2012 13:13
от desotodorov
PESHO OT MARS написа:Мисля че дестеки пъти съм разказвал за тази "гаражно/майсторска притча" за маслата гъстотата и пангалактическия гаргаробластер....
и поне един ме е чул мен или някой друг като мен.
Ами прав си Пешо - аз чух :) но 7-8 години преди сериозно да се зачета из форума и да си направя верните изводи, овсякъде бях облъчван с гаргаробластер...който общо взето повеляваше "Пълната синтетика е тънка! Подходящо е само за коли до 150-200к! Не слагай пълна ситетика, ще почне да го гори! wacko.gif ... имам диплома от МЕИ за инженер по транспортна техника, дипломната ми работа беше за екологията на автомобилите като краен резултат от използваните горива, масла и т.н. (Приуса тъкмо беше излязъл тогава и ми беше най-големия коз cool.gif ) Учил съм всичко за маслата и експлоатационните им характеристики... НО - предоверяването на максимата "Не питай старило, питай патило" ме довече до там че друго освен 10W40 полусинтетика не признавах, и не ползвах за колите си...е те това е то...нали "патилото" повелява ... да го ***...няма значение, важното е човек да стигне до истината. А това дето е минало - няма да се върне. rolleyes.gif

Публикувано на: 08 Фев 2012 15:57
от Japanese_fever
PESHO OT MARS написа:Мисля че дестеки пъти съм разказвал за тази "гаражно/майсторска притча" за маслата гъстотата и пангалактическия гаргаробластер....
и поне един ме е чул мен или някой друг като мен.
И аз иамше един период дето си го мислх това, но вече знам, че не е така.
Отделно забелязвам, че много колеги все още вярват в това, даже спорих с тях преди няколко седмици в темите за маслата. laugh.gif
Единият от тях поименно е МечоКух. biggrin.gif