Страница 90 от 320
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 21 Фев 2021 18:22
от LEXUS
Hursa написа: ↑21 Фев 2021 18:04
Защо да го пишат, стандарта не ги задължава да монтират подобни системи. Оставено е на съвестта на производителя и някои я имат тази съвест, повечето.
Каква съвест на прозиводителите? Чудя се в кой свят живееш. Но понеже не съм прочел изискванията на екостандарта няма да споря.
Hursa написа: ↑21 Фев 2021 18:04
Вярата си е вяра, трудно бих могъл да я оборя с аргументи. Има учебници, има статии - но има и хора, които се опитват да пренапишат всичко изписано по въпроса - явно сте им повярвали.
Има учебници и статии , но техниката се променя доста бързо, учебниците и статиите преди 30 години няма как да са изчерпателни днес.
Но след като си убеден,че дизелът замърсява по-малко от хибрид, би ли обяснил накратко на базата на какво е така. Кои замърсители отчиташ първо?
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 21 Фев 2021 18:28
от Volkata
Това и аз скоро го разбрах и бях доста изненадан дизела отделя повече твърди часци, но по - малко въглероден диоксид от бензинов агрегат съответно и хибрид
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 21 Фев 2021 18:35
от Hursa
LEXUS написа: ↑21 Фев 2021 18:22
Кои замърсители отчиташ първо?
Вижте какво пише в спецификациите - двигателя дали отговаря или не на актуалния евро 6 - и те, дизелите -отговарят, както и бензиновите, само дето се наложи в последните бензинови да поставят и филтри за твърди частици за да покрият нормите. Вижте тези норми, сравнете ги с емисиите въглероден двуокис - основния причинител на парников ефект, както се смята сега, сравнете количествата милиграми срещу стотици грама. И тогава вижте емисиите на въглероден двуокис от дизелов и бензинов двигател - основното, което пишат за да охарактеризират екологичността на двигателя, написано както в спецификациите, така и в ценовите листи. И тогава може и да не четете учебниците, съвременните учебници, не са пренаписани - просто за болшинството стана ясна манипулацията около дизеловите двигатели и вече не е актуална. Сега действат просто политически с презумпцията, че вече е решено. Край за дизела, край за бензина.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 21 Фев 2021 18:40
от LEXUS
Ами това е основната грешка CO2 е парников газ. Токсичните газове са Nox , т.е азотни оксиди и серни оксиди. Теззи замърсители са несравнимо повече от дизелов двигател, тоест той реално замърсява повече с токсични газове, а отделя по-малко CO2 от бензинов агрегат, това е физически обусловено. Но хибридните двигатели имат на границата на грешката на уреда азотни и серни оксиди, както и Co2 под нивото на дизелите сравнени като мощност към мощност. Затова и дават по-нисък среден разход хибридите от дизелите.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 21 Фев 2021 18:44
от LEXUS
Не забравяй,че именно дизеловите двигатели бяха изловени в измами с емисиите, които са до 25 пъти по-високи от обявените чрез софтуер, който мами уреда при тестовете, затова Фолсваген и Ауди , Порше платиха милиарди глоби и практически зачеркнаха дизеловата технология. Глоби плати и БМВ и Мерцедес именно за дизеловите двигатели,които не отговаряха на екостандартите.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 21 Фев 2021 18:50
от Hursa
Колко се задържат азотните окиси (за серните, дори не си заслужава да се говори и от бензинов двигател могат да са повече) и колко време се задържа въглеродния двуокис в атмосферата. За какви емисии основно се плаща и при енергийните и промишлени такива. Да припомним, че основно се говори за "въглероден" отпечатък, имайки се в предвид емисиите въглероден двуокис. Кой усвоява азотните съединения, кой не може без тях. И колко е това несравнимо повече - 0,08 срещу 0,06 г при бензиновия. А вижте какво е съотношението при емисиите на въглеводороди, част от които също много опасни.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 21 Фев 2021 18:55
от memorex
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 21 Фев 2021 18:56
от LEXUS
Какво ознавчава колко се задържат азотните окиси? Те не изчезват, асерните се трансформират в сярна киселина, киселинните дъждове също са резултат Не от въгл.диоксид,който се поема от растенията. Говоря ти за токсични газове, ти говориш за парников газ! В Евро емисиите има гранични стойности и на токсичните газове,само че хибридите отдавна са ги покрили в пъти по-чисти са от дизелите, но дори въгл.диоксид хибрида има по-ниски емисии. И по-нисък среден разход на гориво, незаменима е помощта на батерията и електричеството в задвижбването и двигателя по Аткинсън.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 21 Фев 2021 18:59
от LEXUS
Замърсяванията в градовете, наречени смог, се причиняват от серни и азотни съединения от транспорта и отопление.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 21 Фев 2021 19:27
от memorex
Преките парникови газове са въглероден диоксид (CO2), азотен оксид (N2O) и метан (CH4). Непряките парникови газове са неметанови летливи органични съединения (NMVOCs), азотни оксиди (NOx), състоящи се от азотен моноксид (NO) и азотен диоксид (NO2), серен диоксид (SO2) и въглероден оксид (CO).
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 21 Фев 2021 19:40
от slowtraveler
Hursa написа: ↑21 Фев 2021 10:30
Ето това не е коректно - за всеки клиент избора на комплектация се различава, ясно се вижда дори в последните десетина реплики. Как тогава може да се нарече "добре подбрана". За едни ще е добра, за други ще е лошо подбрана.
Когато 90% от клиентите могат да си подберат комплектация, съдържаща нужните им екстри (т.е. екстрите, които търсят в автомобила) това е добре подбрана комплектация...
По-ниската цена пък ти позволява да подбереш по-богата от първоначално търсената комплектация, което допълнително ще те привлече към марката...
За мен това е много добра алтернатива на другият вариант търговски трикове, ползвани предимно от немските марки...ю
Питай колегите за Шкода - 'страхотна цена' - да, цената страхотна, ама колата наистина се продаваше без жабка (май бе първите серии след фабията - сега не съм проверявал - може да ги е досрамяло и вече да монтират капака и

)... Искаш жабка - доообре, плащаш 100-150лв и и слагат капака

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 21 Фев 2021 19:43
от Hursa
LEXUS написа: ↑21 Фев 2021 18:56Те не изчезват
Как да не изчезват. Изчезват разбира се и кръговрата им е 10000 пъти по-бърз от кръговрата на въглерода. И се разлагат, и се поглъщат от влагата за разлика от въглеродния двуокис. И под определена концентрация са необходими за растителността.
slowtraveler написа: ↑21 Фев 2021 19:40
Когато 90% от клиентите могат да си подберат комплектация
Как получихте тази цифра?

А шкодите вече си имат жабки и не само жабки - особено в комплектацията на евтините им плъгинхибриди.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 21 Фев 2021 19:49
от biro
Спорът за замърсяванията отиде на към еко ли са електричките щом се изгарят въглища за ел енергията им. Да де ама тия въглища не ми се изгарят пред прозореца нито ми клопа ДВГ ако всички коли бяха ел.
Така и с дизела. СО2 няма как да няма, растенията го консумират. Но какво правим с Nox пред прозореца?
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 21 Фев 2021 19:52
от Hursa
Не, не е за това спора, кой пък мисли за тия електрички

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 21 Фев 2021 19:53
от biro
Е Nox на дизелите си е отрова. Хората нямат нужда от тези вещества. Щом са полезни за растенията да си клопат тракторите по нивите ма не и дизелите пред прозореца ми.