

Не, че каза нещо за разхода на Приус, но просто от интерес ще попитам кой друг производител "имитира" задвижването на Приус (не Тойота производно, стил Лексъс)?Instruktor59@yahoo.com написа:..
Иначе задвижването на Приус вече се имитира от доста други производители. Според мен то е очевидно необходимата преходна степен по пътя към изцяло електрически задвижвани МПС.
Явно въобще не си запознат. Никой от въпросните производители не предлага задвижването на Приус-а (Тойота), изключвайки Алтимата, която ползва задвижването от Тойота. Или за теб щом има батерия (хибрид), то значи е като Приус-а? biggrin.gifInstruktor59@yahoo.com написа:Ивеко (Iveco), Хонда,Форд, Paice... Нисан - по лиценз от Тойота... сигурно има и други.
Как мога да разбера дали я имам тази опция ?BOz написа:При Приус-а "калорифера" (електрическия нагревател) е опция. Може да я има, а може и да я няма.
Най-лесно на примависта е да махнеш голямото бялото реле (върху него пише - RELAY INTEGRATION ) в отделението с предпазителите при двигателя. От долната страна ще видиш главно 5 дебели проводника. Един от тях е най-края на релето в самостоятелна букса. Той е захранването на релето. Не ти трябва.stoyankirov написа:BOz написа:При Приус-а "калорифера" (електрическия нагревател) е опция. Може да я има, а може и да я няма.
Как мога да разбера дали я имам тази опция ?
http://autobild.bg/mazda-3-%D1%81-%D1%8 ... ius/a11125BOz написа:...Никой от въпросните производители не предлага задвижването на Приус-а (Тойота)
На пазара вече е Mazda 3 хечбек с двойно сърце. Причината: в Япония делът на хибридните автомобили в С-сегмента, тоест класа на Golf, е около 50 процента. За да се спестят време и разходи по разработките, Mazda комбинира своя леко дефорсиран двулитров бензинов мотор (99 к.с.) с хибридното задвижване на Toyota Prius. Също като при Prius, системната мощност е 136 к.с., разходът според Mazda е 3,2 литра на 100 километра.
Както каза - глобализация. Лошо няма.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта