Последно гледах фактурата си на ЧЕЗAirfan написа:...Аз погледнах моята от ЕВН, но няма таквоз чудо.


Последно гледах фактурата си на ЧЕЗAirfan написа:...Аз погледнах моята от ЕВН, но няма таквоз чудо.
Интересно, сканирай наистина.slowtraveler написа:Последно гледах фактурата си на ЧЕЗAirfan написа:...Аз погледнах моята от ЕВН, но няма таквоз чудо.Ще сканирам и ще видиш
TATI ме изпревари със сканирането (не са ми под ръка моите фактури)...TATI написа:Ако не ме лъже паметта, преди начисляваха нещо и в графа акциз, но някой се беше разсмърдял и сега го пръскат по другите графи, уж че няма.
Хм... Възможно е - нямам спомен....TATI написа:Ето една от миналата година
Екстра.nebrejen написа:Знам, че става дума за Приус в темата,но искам да споделя разхода на моя Аурис Хибрид 2014.
Става въпрос за маршрут от точка А до Б 463км.
Метереологични условия: малко под нулата, на места слаб снеговалеж.
Пътна настилка: през целия маршрут беше или в поледица или набит сняг.
Цялото трасе представлява множество нагорнища и надолнища с множество завои, като в последните 100 км имаше малко и равни прави участъци.
Трима възрастни в колата с малко багаж,включен "Power" бутон, от А до Б, разход 4.3л/100км; от Б до А 4.2л/100км, средна скорост 60км/ч.
Или малко под 1000 изминати км.
Доволен
ХечбекBOz написа:Екстра.nebrejen написа:Знам, че става дума за Приус в темата,но искам да споделя разхода на моя Аурис Хибрид 2014.
Става въпрос за маршрут от точка А до Б 463км.
Метереологични условия: малко под нулата, на места слаб снеговалеж.
Пътна настилка: през целия маршрут беше или в поледица или набит сняг.
Цялото трасе представлява множество нагорнища и надолнища с множество завои, като в последните 100 км имаше малко и равни прави участъци.
Трима възрастни в колата с малко багаж,включен "Power" бутон, от А до Б, разход 4.3л/100км; от Б до А 4.2л/100км, средна скорост 60км/ч.
Или малко под 1000 изминати км.
Доволен
Само за протокола - Аурисът хечбек ли е или комби?
Не не използвах КК. В Ръководството за ползване, пише,че трябва, да се избягват карането с голяма скорост,голямото ускорение и карането продължително време на една и съще скорост през първите 2000км.prius 3 написа:@nebrejen
Разхода е супер за това време, пътни условия и хора/багаж в колата!![]()
Все пак, ако искаш по-нисък разход, карай на „ЕСО“ и превключвай само, когато искаш да изпреварваш на „Power“!
На круиз контрол ли кара или не? Имай предвид, че при изкачвания/спускания и повече завои, КК ти вдига разхода. За нисък разход ползвай крака си, а само на сравнително равни и прави участъци пущай КК.
Пробвал съм с Еко, едвам изкачвам баирите:)Hursa написа:Според мен при такива пътни условия е по добре да се кара на „еко” и то не за икономия, а за по надеждно и удобно шофиране. И особено при такъв терен. Лятото да, при изкачване и много завой мисля, че не само е по надеждно, но дори по икономично на „power“.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 0 госта