Доставка на НОВИ автомобили 2022 - срокове и процедури ?
Публикувано на: 23 Авг 2023 16:33
Пиша само по принцип, вземайки повод от поста ти и не директно като коментар към теб, че според мен има много плюсове да вземеш кола "първа итерация", т.е. точно след революционен редизайн.
Първо, при революционните редизайни, какъвто беше този на королата през 2019 г., колата е в крак с най-съвременните тенденции като външен вид, интериор и технологии и още поне няколко години ще е кътинг едж във всяко едно отношение.
В допълнение, ако предположим, че фейслифт се прави на всеки 3-4 години, то имаш поне 6-8 години до следващия революционен редизайн. През това време караш "последния модел" и си актуален навсякъде, където те видят с колата.
Трето, Тойота са пословични с консервативното си отношение към революционните редизайни и щом нещо са го пуснали серийно, то е изпитано и не може да се очаква голямо количество "бебешки" проблеми. На корола 2019 г. например още не съм ѝ установил ни един такъв. Ако ли пък все пак нещо такова ти се появи, то имаш гаранция.
Четвърто, колата винаги запазва по-висока цена на афтърмаркета, ако е от по-новия революционен редизайн. Тя ще се равни с цената на останалите бройки от този редизайн, били те и с 4-6 години по-нови. Можеш да я пуснеш на цена като тях, ако например е малко карана, гаражна и поддържана в официалното представителство.
И обратно, имаше много хора, които взеха ауриса хибрид на големи намаления, точно няколко месеца преди да излезе хибридната корола. Или пък имаше едни короли "анивърсъри" с хубави екстри и на добри намаления. Само че само няколко месеца след такава покупка, новата кола се превърна в "стария модел", за който не може да се различи дали е на 3 месеца или на 6 години. Добавени до новите модели, те изглеждат демоде и вътре, и вън, за качествата на хибридната система и автономните технологии въобще не говорим. На пазара трудно ще се убеди купувач да даде адекватна цена за възрастта и състоянието им, само защото са вече от по-стария модел и директно попадат в друга ценова категория.
От опит се убедих и при Тойота бих търсил именно кола след революционен редизайн, ако мога да си позволя отново такава. За други марки не говоря, карах например новия Спортидж на Киа и не съм прекалено хепи, вероятно част от недомислиците биха ги изчистили в първия файслифт.