Страница 86 от 320
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 19 Фев 2021 19:03
от Mcl
slowtraveler написа: ↑19 Фев 2021 18:57
► Виж съдържание
Офтопик
Mcl написа: ↑19 Фев 2021 18:08
не съм намерил малолитражка да е под 7 на 100. Този разход на колегата може да се постигне само с икономично каране, да не кажем и с гасене на двигателя по наклон.
С трилитров дизелов тритонен Джип съм докарвал разход под 7л/100км... С каране по ограниченията +5км/ч на равен терен... Просто карането по-бързо би било доста рисковано

А в същото време по този около 800км участък от пътя докарах най-високата средна скорост за такъв преход (100км/ч +/- 1км/ч)... Така, че нещата трудно се поставят на един кантар, когато малки промени в условията могат да доведат до много сериозни разлики в крайният резултат...
Май е по-добре тази тема да я оставим за Королата 2019 и нейното задвижване... А типичните лакърдии по тема 'кое е по-доброто гориво' и 'кое е по-икономично' да ги оставим за съответните теми...
Съгласен съм да оставим темата.
Скрито съдържание
Изисква се да бъдете регистрирани за да видите това съдържание.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 19 Фев 2021 19:45
от ToyotaPassion
Hursa написа: ↑19 Фев 2021 17:03
Кой ще си вземе голф - безспорния крал в компактния клас и ще го шофира икономично - само газ до ламарината, затова и дават силно завишен разход
Колеги, мисля, че след подобно твърдение е време да замълчите и да паднете на колене
@Hursa, от любопитство просто да попитам - най-далечното място, на което сте бил, е Перник? Там определено положението е подобно на описаното, само трябва да добавим забележката, че там основно подвизаващи са генерация от 2 до 4, макс 5.... Били ли сте някъде извън Европа, където хората даже и не са чували за 'краля' (известен със спецификата си, че се карал само с газ до ламарината!!!)? Има много такива, като не малко даже и не са далеч от нашата държава...
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 20 Фев 2021 02:06
от LEXUS
Може ли някой да ми обясни защо Голф 8 изглежда по-модерен от Корола? Имам предвид страхотните LED светлини и стопове и LED мигачите. Примерно LED мигачи в Корола изобщо не се предлагат. Също така таблото на Голф8 изглежда перфектно -като в космически кораб, навигацията е интегрирана в таблото,а не стърчи като недовършено като в Корола и CH-R. Също така Голф 8 е с тактилни бутони,а в Корола са старовремските обикновени бутони. Дори Шкода предлата тези модерни LED светлини,а и като дизайн новата Октавия ми харесва много, както и новия Голф 8, който е много фин автомобил и просто е перфектен като дизайн. Корола нещо както са я подкарали и с новия Ярис,който е най-безхарактерната кола, някакво пошло копие на Форд Фиеста и Мазда 2 и изключително грозния Ярис Крос,който прилича на квадрат не знам кой е решил ,че с тоя дизайн се харесват повече. Що за дизайн и старовремски решения.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 20 Фев 2021 08:36
от Krachunov
Королата се предлага с лед. Само че комбито. Всички светлини от пред и от зад са лед... мигалките на огледалата не съм сигурен. Но иначе всичко друго е лед. За екзекутив говоря.
И на мен ми беше странно, че корола седан не е с лед светлини.
Иначе мигачите светят супер ярко, през две кръстовища се вижда как отразява от знаците.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 20 Фев 2021 09:19
от stereo_man
Седана от Екзекутив плюс нагоре също е с лед. Само и аз не съм сигурен дали на огледалата са, но мисля, че са с 1-2 лед крушки. Дори лед фаровете са едно от нещата заради които съм адски доволен от това, че избрах Екзекутив плюс пред Екзекутив.
Относно голфа - на мен лично предния модел повече ми допада като дизайн от 8-цата. При 8-цата тоя лед дето свети в продължение на целия преден капак ми идва в повече. Малко ми е все едно някой си го е правил в гаража и го е домързяло да отреже лед лентата. При фейслифта на артеон е същата работа.
За навигациите явно е някаква мода да се слагат отгоре, както при королата. При някой автомобили дори изглежда все едно са го забравили и някой се е сетил, че липсва след като колата е излезнала от завода. За мен е удобно, т.к. не отделяш погледа от пътя. Факт е обаче, че тойота можеха да я направят малко по-модерна - да няма такъв широк борд отстрани, бутоните да са други и т.н.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 20 Фев 2021 09:40
от dracunculus
Е то с външния вид си е абсолютно до личен вкус. На мен новата Корола не ми харесва (въпреки, че седанът е поносим). Но Голфът също изглежда за мен уникално грозен, сори. Колкото до стърчащата навигация в Королата- грозно е, но е доста удобна. Можеше само да я вградят в таблото, както е при Лексуса ми. Там е на същото ниво, но е вградена и не стърчи. Удобно е и изглежда добре.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 20 Фев 2021 09:44
от slowtraveler
stereo_man написа: ↑20 Фев 2021 09:19
За навигациите явно е някаква мода да се слагат отгоре, както при королата. ...... За мен е удобно, т.к. не отделяш погледа от пътя.
Това е причината - доста по-опасно и неудобно е да 'забиеш поглед' долу в конзолата вместо да погледнеш голям екран 'малко под капака' - при втория вариант в периферното зрение продължава да е пътя..
Може да е в таблото отгоре както при Лексъса... Ама трябва да има място там - може при по-малките автомобили просто да няма място

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 20 Фев 2021 09:53
от Krachunov
stereo_man написа: ↑20 Фев 2021 09:19
Седана от Екзекутив плюс нагоре също е с лед. Само и аз не съм сигурен дали на огледалата са, но мисля, че са с 1-2 лед крушки. Дори лед фаровете са едно от нещата заради които съм адски доволен от това, че избрах Екзекутив плюс пред Екзекутив.
Относно голфа - на мен лично предния модел повече ми допада като дизайн от 8-цата. При 8-цата тоя лед дето свети в продължение на целия преден капак ми идва в повече. Малко ми е все едно някой си го е правил в гаража и го е домързяло да отреже лед лентата. При фейслифта на артеон е същата работа.
За навигациите явно е някаква мода да се слагат отгоре, както при королата. При някой автомобили дори изглежда все едно са го забравили и някой се е сетил, че липсва след като колата е излезнала от завода. За мен е удобно, т.к. не отделяш погледа от пътя. Факт е обаче, че тойота можеха да я направят малко по-модерна - да няма такъв широк борд отстрани, бутоните да са други и т.н.
Комбито е с лед от екзекутив ниво
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 20 Фев 2021 11:18
от Dimitar38
Това с навигацията на Corolla хич не е грозно и е много удобно. Както каза колегата slowtraveler, фокусиран си в пътя и не отклоняваш поглед долу в конзолата, а с периферното зрение хвърляш по един поглед. Моята е Executive plus и има лед светлини даже и на халогените.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 20 Фев 2021 13:11
от Volkata
Голфа и Октавия ти продават първо дизайн и ледове плюс екстри който не са пряко необходими за по добро поведение на колата или практичност и след това идва надеждност двигатели и т.н, при тойота е обратното и точно зя това е скучна чичарска кола, аз съм на 30 но определено предпочитам тойота то май май и за чичка мога да мина, но от опита ми с колите за мен е по - добрата кола, лично мнение и така всеки има липно такова

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 20 Фев 2021 13:26
от Hursa
Volkata написа: ↑20 Фев 2021 13:11
надеждност двигатели и т.н
На това залагаме и практически единствено на това - на предполагаемата и по-голяма надеждност - купувайки тойота. И за това - когато има забележки по качеството е нормално колегите закупили автомобили да се възмущават.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 20 Фев 2021 13:33
от Volkata
Да така е, мен лично и дизайна ми допада доста, а голф сега погледнах ценовата листа и тя започва от 40 к, докато при корола започва от 35 и не съм задълбочавал но при тойота за патите който даваш и това което получаваш, при др производители не мисля че може да се получи, да има по динамични двигатели но и на др цени и т.н. ...... Важно е всеки да си харесва колата и за него тя да е най - подходящата
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 20 Фев 2021 16:21
от LEXUS
Krachunov написа: ↑20 Фев 2021 08:36
Королата се предлага с лед. Само че комбито. Всички светлини от пред и от зад са лед... мигалките на огледалата не съм сигурен. Но иначе всичко друго е лед. За екзекутив говоря.
И на мен ми беше странно, че корола седан не е с лед светлини.
Иначе мигачите светят супер ярко, през две кръстовища се вижда как отразява от знаците.
Не съм видял Корола да е с
LED мигачи в предния фар. Докато при Голф 8 мигачите са супер стилни тънки LED ленти по дължината на целия фар и това прави колата да изглежда супер модерна. При Корола мигача святка едно малко квадратче във фара,което не е LED и изглежда толкова старомодно,че чак се ядовам. Тойота знам,че предлага LED светлини/ но без LED мигачи във фара, което е важно!/, но ги предлага само в най-високо ниво на оборудване, което е над 50000 лева и само като хибрид, колата се оскъпява дефакто заради хибридната техника,която е прекрасна, но защо не предлагат LED светлини с по-ниско ниво оборудване хибрид, за да може цената да е под 50 000 лева, защото за под 50 000 лева , за около 45 000 лева се взима много хубаво оборудван Голф 8 или почти топ оборудвана Шкода Октавия, която е като две Короли обемна и доста повече ми прилича на това,което трябва да изглежда Корола, като имаме предвид какви Короли се правеха 90-те години обемни, ниски, широки и с тънки фарове. Все едно новата Октавия е нова Корола от 90-те,което много ми харесва. Значи за тези пари се визма Октавия или Голф 8 с 1.0 турбо двигател, който е фантастичен мотор в този клас със балансирана мощност 115 коня, но за 1.0 двигател е страхотна мощност, икономичен , пъргав и вдига 200 км/ч. на магистралата, за какво му е на човек повече. И може да се избират екстри извън пакета, като Фолксваген и Шкода има някакви много модерни IQ LED система IQ LED LIGHTS, с които изглеждат феноменално колите и са матрични LED светлини. Предполагам и на Корола са матрични, но като дизайн Королата изглежда като стар модел с нейните светлини и мигачи сравнена с Голф 8 и Октавия по мое мнение. За това повдигам въпроса. В Корола не позволяват LED светлините да се конфигурират като отделна екстра,а влизат само във високото оборудване и само с хибрид. При Шкода и Голф 8 мога да избирам и салона, и общо взето почти всичко още от оборудване над базовото. При Корола има 3 или 4 нива на оборудване, в които са натъпкали какви ли не глупости и всичките външно са с някакъв феноменално застрелян базов LED, по три мижави LED крушчици на фар в средата до решетката, което направо е недопустимо при тази конкуренция и през 2021 г. Знам ,че Тойота са консервативни, обаче нещата се променят, просто вече в този авто бизнес след 2020 г. трябва много по-бързо да модернизират, защото конкуренцията го прави и го предлага.
Разбира се, това е важно за хора,които харесват новите технологии и естетиката. Аз ценя на първо място здравината на Тойота, но карам малко и до 10 000 км. годишно, така че не мисля, че Голф 8 или Октавия ще създадат проблеми за години напред с моето каране, а изглеждат за моя вкус поне феноменално. Може би имат по-консервативен дизайн, защото чета по ревюта,че Корола има по-спортен дизайн,а Голф по-скучен. Е може,но на мен ми харесва изглежда по-скучния Голф 8,който изглежда по-стилен и изпипан във всеки детайл и с много по-модерен интериор, като изключа грозните му дръжки на вратите в интериора и някои малки подробности.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 20 Фев 2021 17:51
от Krachunov
LEXUS написа: ↑20 Фев 2021 16:21
Krachunov написа: ↑20 Фев 2021 08:36
Королата се предлага с лед. Само че комбито. Всички светлини от пред и от зад са лед... мигалките на огледалата не съм сигурен. Но иначе всичко друго е лед. За екзекутив говоря.
И на мен ми беше странно, че корола седан не е с лед светлини.
Иначе мигачите светят супер ярко, през две кръстовища се вижда как отразява от знаците.
Не съм видял Корола да е с
LED мигачи в предния фар. Докато при Голф 8 мигачите са супер стилни тънки LED ленти по дължината на целия фар и това прави колата да изглежда супер модерна. При Корола мигача святка едно малко квадратче във фара,което не е LED и изглежда толкова старомодно,че чак се ядовам. Тойота знам,че предлага LED светлини/ но без LED мигачи във фара, което е важно!/, но ги предлага само в най-високо ниво на оборудване, което е над 50000 лева и само като хибрид, колата се оскъпява дефакто заради хибридната техника,която е прекрасна, но защо не предлагат LED светлини с по-ниско ниво оборудване хибрид, за да може цената да е под 50 000 лева, защото за под 50 000 лева , за около 45 000 лева се взима много хубаво оборудван Голф 8 или почти топ оборудвана Шкода Октавия, която е като две Короли обемна и доста повече ми прилича на това,което трябва да изглежда Корола, като имаме предвид какви Короли се правеха 90-те години обемни, ниски, широки и с тънки фарове. Все едно новата Октавия е нова Корола от 90-те,което много ми харесва. Значи за тези пари се визма Октавия или Голф 8 с 1.0 турбо двигател, който е фантастичен мотор в този клас със балансирана мощност 115 коня, но за 1.0 двигател е страхотна мощност, икономичен , пъргав и вдига 200 км/ч. на магистралата, за какво му е на човек повече. И може да се избират екстри извън пакета, като Фолксваген и Шкода има някакви много модерни IQ LED система IQ LED LIGHTS, с които изглеждат феноменално колите и са матрични LED светлини. Предполагам и на Корола са матрични, но като дизайн Королата изглежда като стар модел с нейните светлини и мигачи сравнена с Голф 8 и Октавия по мое мнение. За това повдигам въпроса. В Корола не позволяват LED светлините да се конфигурират като отделна екстра,а влизат само във високото оборудване и само с хибрид. При Шкода и Голф 8 мога да избирам и салона, и общо взето почти всичко още от оборудване над базовото. При Корола има 3 или 4 нива на оборудване, в които са натъпкали какви ли не глупости и всичките външно са с някакъв феноменално застрелян базов LED, по три мижави LED крушчици на фар в средата до решетката, което направо е недопустимо при тази конкуренция и през 2021 г. Знам ,че Тойота са консервативни, обаче нещата се променят, просто вече в този авто бизнес след 2020 г. трябва много по-бързо да модернизират, защото конкуренцията го прави и го предлага.
Разбира се, това е важно за хора,които харесват новите технологии и естетиката. Аз ценя на първо място здравината на Тойота, но карам малко и до 10 000 км. годишно, така че не мисля, че Голф 8 или Октавия ще създадат проблеми за години напред с моето каране, а изглеждат за моя вкус поне феноменално. Може би имат по-консервативен дизайн, защото чета по ревюта,че Корола има по-спортен дизайн,а Голф по-скучен. Е може,но на мен ми харесва изглежда по-скучния Голф 8,който изглежда по-стилен и изпипан във всеки детайл и с много по-модерен интериор, като изключа грозните му дръжки на вратите в интериора и някои малки подробности.
Корола екзекутив
КОМБИ хибрид, Е С LED мигачи! Които мигат супер ярко
Тойотата е ограничена на 180 но не ме бърка, в България НЯМА къде да караш със 180, да не говорим с 200... Някак си не ми се иска да ме разпознават по зъбите..
По темата голфа шкода... колкото хора толкова мнения.. Лично аз не бих взел шкода.. както писах, в шоурума им пластмасите на един от моделите им беше избеляла. Вътре по таблото копчетата са евтина гадна китайска пластмаса..
"по три мижави LED крушчици на фар в средата до решетката"
- честно казано тези мижави крушчици, не съм видял да някоя друга марка да светят по - ярко. Включително дневните светлини, включително и мигалките (СЪЩО ЛЕД)
Докато при Голф 8 мигачите са супер стилни тънки LED ленти по дължината на целия фар и това прави колата да изглежда супер модерна
както казах въпрос на вкус. Реално дневните светлини на тойотата наистина вършат работа, а именно да те виждат а не просто естетика.
Друго е абсурда. Корола хибрид екзекутив КОМБИ, както казах вече, ВСИЧКИ светлини са ЛЕД, за мигалките на огледалата не съм сигурен.
ОБАЧЕ... ВНИМАНИЕ.. Корола хибрид екзекутив СЕДАН, НЕ Е с ЛЕД.. ето тук е някакво странно тойодско решение
Нямам идея колко по - скъпи са тези лед светлини, но има огромна разлика как светят спрямо другите.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 20 Фев 2021 18:52
от LEXUS
Корола седан във високо ниво на оборудване е с тънки ленти LED светлини по целия фар, базовия седан е с малки led дневни светлини близко до решетката като Корола хечбек базова, поне съм убеден и съм ги виждал, не съм се загледал в стоповете. Като казвам иначе мижави 3 led крушки, говоря за базовото изпълнение, за ниското ниво на оборудване led дневните светлини са комични! Не може нов автомобил да изглежда като 8 годишен. Иначе високо ниво оборудване знам,че дневния led е по-красив, аз май не изясних,че говоря главно за дневния led и мигачите, които ми харесва да са led. Препоръчвам ви да погледнете най-евтината кола в гамата Aygo, не знам дали са базово изпълнение, но имат много хубави дневни Led светлини.