Страница 85 от 85
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 02 Юли 2025 16:34
от WoLF

Крушките, крушките за светлините са най-голямото перо

Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 02 Юли 2025 18:50
от BOz
WoLF написа: ↑02 Юли 2025 16:34
Крушките, крушките за светлините са най-голямото перо
Е, чак толкова голямо. За 11 години съм дал 70.41 лв. за крушки.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 16 Сеп 2025 11:25
от BaiDobry
Здравйте,
Много приятна тема за четене.
По отношение за "виещата" скоростна кутия (е-СВТ), бих казал, че за всеки влак си има пътници. Мен лично ми допада, както си караш на ток тихичко и изведниш, като ти потрябва мощност и "върррррррррррр".
Детето, чак се кефи, "тате много ми харесва този звук"
А по отношение на хибридната система мога да кажа, че след като се качих на такава не бих я заменил с дизел или безин.
Разходът на гориво за мен не е определящ.
Поздрави!
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 16 Сеп 2025 11:51
от Hursa
Мисля, че при по-новите хибридни системи коригираха малко логиката. При не особено "силно" натискане на педала, т. е. не почти до край (не до "кик-даун") - не вдига вече така значително оборотите (до областта, където се достига максимална мощност). При по-старата система повишаването на шума от двигателя (и предполагам оборотите) е много по-значимо - поне според опита ми с ауриса и королата (но и мощността на ауриса е по-ниска, може и това да допринася за разликата).
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 16 Сеп 2025 18:51
от planetarydrive
Не може да се обобщава-хибридите вдигат обороти. Карал съм всички обеми. Има огромна разлика в работата на 2.5 хибрид и по-малките-2.0, 1.8 ,1.5. Както при ускорение, така и моторна спирачка. При 2.5 не се чува никога дразнещи обороти при принудителен празен ход. Изглежда, че се избира повече работа на спирачките. Единствено при включен активен кк или ръчни "предавки", при спускане може да се чуят повишени обороти. А РАВ и РАВ плъгин в хибриден режим, поне от краткото тестване, работят точно като Камри, като обороти. РАВ хибрид общо е малко по-шумен.
Корола Крос 2.0 е съвсем различна и нервна работа и има леко дразнещи обороти.
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 16 Сеп 2025 19:27
от Hursa
Нормално е сув моделите с е-cvt и cvt да вдигат повече оборотите при приблизително еднакви ускорения - при сравнение с хечбек или седан със същия двг - по-тежки са, по-обемни, с чувствително по-голямо аеродинамично съпротивление (и още повече, ако са awd), нужна е по-голяма мощност. А и камри си е по-висок клас, значително по-обезшумена е (и самото купе е относително по отделено от основните източници на шум - колела и окачване, двигател, трансмисия - наблегнато е на комфорта).
Хибридното задвижване - предимства и недостатъци, кеф и/или практичност...
Публикувано на: 16 Сеп 2025 20:11
от Тинк
На е-cvt ми харесва предимно разхода. И това, че мога да си пускам колата по инерция, без да ми работи ДВГ-то на халос.
Шумът и ускорението - не толкова.
Става дума за Ярис Крос със стандартен 1,5 двигател.
