Страница 83 от 320
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 18 Фев 2021 16:06
от Krachunov
Mcl написа: ↑18 Фев 2021 16:01
И ся като се появи някой дизелджия, и ше не удари в земята с разход неземен.
3.6 летен разход пълна кола, междуградско... чакам

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 18 Фев 2021 16:24
от dracunculus
Виж, малко е оффтопик, но все пак... Аз съм си убеден в дизел-технологията. Недей.

. Все пак 2тонна Е-Класа 2,2d дава разход извън града по-нисък от Лексуса ми и Камрито. Виж, в градски условия няма никакъв шанс.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 18 Фев 2021 17:07
от BOz
Krachunov написа: ↑18 Фев 2021 15:08
Пример от уикенда, АМ Тракия 140 по темпомат до Сливен, последните 60 км 150... разхода беше 6.5
Между другото София - Сливен с БМВ 550д на 140 км/ч темпомат, пак дава толкова. При 400 коня кола. Не, че е важно.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 18 Фев 2021 18:02
от Krachunov
BOz написа: ↑18 Фев 2021 17:07
Krachunov написа: ↑18 Фев 2021 15:08
Пример от уикенда, АМ Тракия 140 по темпомат до Сливен, последните 60 км 150... разхода беше 6.5
Между другото София - Сливен с БМВ 550д на 140 км/ч темпомат, пак дава толкова. При 400 коня кола. Не, че е важно.
Предполагам, градско разхода е друг? Да бъде коректно сравнението трябва да сравняваш с някое друго 120-130-140 коня... с 270 коня от горе, ще кажеш още малко и че върви повече

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 18 Фев 2021 18:02
от nicktodorov
Krachunov написа: ↑18 Фев 2021 15:03
...И коментара ми беше по - скоро насочен към nicktodorov, който твърдеше, че хибрида на тойота понеже не бил плъгин хибрид, бил по - скоро като "меките" такива, а именно патаклама за маркетинг и не пестил гориво...
Може ли да ми цитираш къде съм написал такова нещо?
Да, моята 2.0 не смятам, че на магистрала е особено икономична и разход под 6 е много трудно постижим. Повтарям, за да не кажеш после, че съм писал друго - "на магистрала".
Ако не ми вярваш, в подписа ми има линк, отваряш и виждаш данни от всичките ми зареждания от ден първи. Там се вижда ясно колко ми гори Королата при записи само на магистрала.
И колите ми винаги там ги карам по абсолютно еднакъв начин - с круиз контрол настроен между 110 и 130 според обстановката.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 18 Фев 2021 18:10
от Mcl
BOz написа: ↑18 Фев 2021 17:07
Между другото София - Сливен с БМВ 550д на 140 км/ч темпомат, пак дава толкова. При 400 коня кола. Не, че е важно.

Е казах ви че, ще се появи дизелджия а то и скрит.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 18 Фев 2021 18:17
от ToyotaPassion
Mcl написа: ↑18 Фев 2021 18:10
BOz написа: ↑18 Фев 2021 17:07
Между другото София - Сливен с БМВ 550д на 140 км/ч темпомат, пак дава толкова. При 400 коня кола. Не, че е важно.

Е казах ви че, ще се появи дизелджия а то и скрит.
Не е така... Човекът гледа да е обективен, без да казва, че хибрида навсякъде е най-доброто решение. Магистралата всъщност е мястото, където хибрида наистина няма преимущество пред дизела. Ако си вземах автомобил само за магистрали (как ли пък всъщност да стане

), то щеше да е дизел
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 18 Фев 2021 18:22
от nicktodorov

- Screenshot_85.png (104.07 KiB) Преглеждано 1770 пъти
Защо разхода ми е последна грижа:
Имам разлика от 2 литра (до тук, при условие, че сега заради пандемията нямам много извънградско, от което разхода на Королата би скочил). Еднакви коне, еднаква кубатура. Едното хибрид, другото турбо бензин.
Ако се карат средните 15 хиляди на година, за 5 години (максималния срок, за който бих държал автомобила), с Королата ще спестя едни около 3000 лв., спрямо ако си карах още Леона.
Да, ама цената му е 20 хиляди отгоре, а от гориво ще спестя 3000...
Затова и моето мнение е, че купувайки си нов автомобил, ако човек ще гледа само колко му пести от гориво, винаги сметките биха показали, че е по-добре да си търкаля каквото е имал преди това.
Ps. Дори само по-скъпото каско ще изяде спестеното от гориво...
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 18 Фев 2021 18:23
от Mcl
Е аз се шегувам ,разбира се. И аз съм правил много ниски разходи с мощни коли. Ама с цел да пробвам колко може да е икономична.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 18 Фев 2021 18:26
от nicktodorov
ToyotaPassion написа: ↑18 Фев 2021 18:17
Ако си вземах автомобил само за магистрали (как ли пък всъщност да стане ), то щеше да е дизел
Тук не, но има доста места, където се кара основно по магистрала.
Преди няколко години като живях в Испания, сигурно 98% от карането ми беше магистрала. Отивам на работа - 19км по магистрала в посока и само 2-3 градско. До най-близкия супермаркет - 11км по магистрала в посока + 1км докато стигна до нея.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 18 Фев 2021 19:50
от Hursa
Хибрида не е за „върхова икономичност”. Вижте автомобилите за рекордна икономичност - не са хибриди, вижте как се поставят тези рекорди. Хибрида е за екологичност. Но няма как да бъде много екологичен, без да е икономичен – затова (според мен) целта е да бъде относително по-икономичен при нормална експлоатация от „средния” потребител, дори без да се опитва да шофира икономично, да е по-икономичен в сравнение с аналогичен „конвенционален” автомобил, дори ако сравнението се прави при динамично шофиране.
► Виж съдържание
Това за "бензинов" автомобил - "дизелите" политиците и псевдоеколозите ги "отричат" (поне за сега) ограничавайки достъпа на потребителя до тази добра алтернатива (и като хибрид).
Да се предложи автомобил с икономичен двигател – но обикновено тези икономични двигатели са маломощни и са действително икономични в относително тесен диапазон режими. За да бъде този автомобил достатъчно привлекателен за широк кръг купувачи – е с хибридна система, като цяло осигуряваща приемлива мощност и динамичност в широк диапазон режими. Същевременно тя (хибридната система) – дава и допълнителни екстри (и по отношение на екологията, и по отношение на икономичността – в определени режими, и екстрите са не само в тези направления). Но основното е да направи автомобил с икономичен (с екологичен двигател) – достатъчно търсен. Защо приус 3 е с по-голям и мощен двигател от предходните поколения. Защо приус 4 го рекламираха, едва ли не като джити автомобил, защо пуснаха королата освен със системата на приус 4 и с по-мощен двигател. Защо пуснаха и хибриден c-hr с по-мощната система. Защо рав прайм е с над 300 кс. Защо новия хибриден ярис е по-мощен. Защо фоксваген груп предлага хибридите си с мощността на гти (и не само те). За да ги направят по-привлекателни, по-търсени (за относително високата си цена). Но не и за да ги направят „много” икономични.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 18 Фев 2021 21:09
от BOz
Krachunov написа: ↑18 Фев 2021 18:02
с 270 коня от горе, ще кажеш още малко и че върви повече
Не знам, хибридна Корола не съм карал и може да ме изненада

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 18 Фев 2021 23:39
от Krachunov
nicktodorov написа: ↑18 Фев 2021 18:02
Krachunov написа: ↑18 Фев 2021 15:03
...И коментара ми беше по - скоро насочен към nicktodorov, който твърдеше, че хибрида на тойота понеже не бил плъгин хибрид, бил по - скоро като "меките" такива, а именно патаклама за маркетинг и не пестил гориво...
Може ли да ми цитираш къде съм написал такова нещо?
Да, моята 2.0 не смятам, че на магистрала е особено икономична и разход под 6 е много трудно постижим. Повтарям, за да не кажеш после, че съм писал друго - "на магистрала".
Ако не ми вярваш, в подписа ми има линк, отваряш и виждаш данни от всичките ми зареждания от ден първи. Там се вижда ясно колко ми гори Королата при записи само на магистрала.
И колите ми винаги там ги карам по абсолютно еднакъв начин - с круиз контрол настроен между 110 и 130 според обстановката.
Hursa написа: ↑11 Фев 2021 21:05
BOz написа: ↑11 Фев 2021 20:39Тойотата е с 3.5
Ихааа! Това можехте да го напишете в
този раздел.

Иначе да, милд хибрида си е като хибрид на тойота - не снижава много разхода - няма как с оскъдна ел мощност.
Ужасно съжалявам и моля да ме извиниш, сбъркал съм. Имах предвид Hursa. Сега върнах страници назад и видях пе него съм цитирал. Пак, моля да бъда извинен
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 18 Фев 2021 23:54
от Krachunov
За пестенето от гориво, по - скоро бих правил съпоставка на корола хибрид, с нормална корола. Защото кажибречи там толкова излиза рязликата. Ясно че ако пестиш от гориво и тънки сметки, по - добре да не сменяш.
Друга ми беше идеята. Че по - скъпия хибрид, реално излиза колкото нормална... Съпоставяйки короли в лучая.
Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн
Публикувано на: 19 Фев 2021 08:05
от centil
Krachunov написа: ↑18 Фев 2021 16:06
3.6 летен разход пълна кола, междуградско... чакам
Не веднъж съм писал в този форум - хибиден автомобил все още не може да покаже по-нисък разход от малолитражен дизел:
viewtopic.php?p=381923#p381923