Страница 82 от 320

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 17 Фев 2021 15:01
от stereo_man
Не. Там имам единствено обслужванията. В другата, която е за гаранцията не излиза нищо. Реално хронологията е:
- гаранционен иск 08.05.2019
- събитие за тоставка 20.06.2019 (регистрирана е на 18-ти в КАТ, аз съм я получил на 20-ти)

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 17 Фев 2021 15:16
от BOz
peterhr написа: 17 Фев 2021 13:30 Това има смисъл единствено ако няма да карам колата примерно 1 месец.
Иначе след всяко слизане да правя тази процедура е мазохизъм.

И точно тук за съжаление пак сравнявам с Рено - там това ставаше автоматично. Ако не съм ползвал ключа определено време, не помня точно, но примерно 1 седмица, тогава И колата И ключа минават в енергоспестяване - автоматично, без аз да мисля или цъкам или чета нещо.
Ако сравняваш с Рено точно тази "екстра", да не се окаже Реното по-зле? Там как може да "изключиш" ключа ръчно когато ти искаш и как става това?
Защото и на Тойота безключовата система минава автоматично в режим на пестене на енергия, когато не си ползвал колата известно време.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 17 Фев 2021 15:20
от Mcl
Странна работа, най малко би трябвало да ви уведомят. Ако е имало нещо по колата, защото тогава сте могъл да я откажете. И да изчакате за друга. По която не е имало такива манипулации. Не говори добре това за ТМ.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 17 Фев 2021 23:13
от Enwor
Това със съхранението на енергията го бях забравил.Тъкмо ще го активирам на резервният ключ, че и без това не го ползвам. Както каза Слоу ако ми отключи значи и ще запали. Вече на два пъти съм се връщал да го взема (щото времето е било по-топло и не съм си взел якето примерно). Най-голямото неудобство на дистанционното, е че можеш да го изпереш с все дрехите (поне според мен).

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 18 Фев 2021 10:48
от nicktodorov
И моята показва някакъв гаранционен иск няколко месеца преди реално да я закупя...

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 18 Фев 2021 11:32
от BOz
Може да е някаква сервизна акция по отстраняване на някой софтуерен проблем, примерно.
Нали дилъра трябва да си вземе парите за услугите, които извършват.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 18 Фев 2021 12:44
от Krachunov
@nicktodorov
По въпроса с измисления хибрид
9400 км тракнати в приложението
62% от времето на ток
38% от км изминати на ток или 3570 км на ток

И на базата на това супер груби сметки
Да приемем някой стандартен автомобил с разход 7 на 100... Което е силно занижено,но все пак. прави 250 литра бензин по 1.81 средна цена за А95 прави 450 лв. спестени от това че си на ток
Същите сметки за 15 000 км добутват 700 лв на година спестени.
Толкова по темата.. хибрида не пестил... ppp.gif

Изображение

Изображение

Изображение

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 18 Фев 2021 12:52
от Mcl
При мен е 35% EV дистанцията ама за сега само зимно шофиране. Ще видим и като се постопли.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 18 Фев 2021 13:13
от Krachunov
Mcl написа: 18 Фев 2021 12:52 При мен е 35% EV дистанцията ама за сега само зимно шофиране. Ще видим и като се постопли.
Лято и междуградско, НЕ магистрала биха вдигнали много EV дистанцията. На графиките се вижда, август месец обикаляхме повече и то по магистрала, та километрите са повече но пък ЕВ тайма е по - малко и обратното. Сега зимата изключително много време в града, двигателя работи САМО за да топли купето.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 18 Фев 2021 13:21
от stereo_man
При мен откакто съм инсталирал приложението (малко под година) данните са следните:
- 15316,80 км
- 53% време на ток
- 32% от разстоянието
- 4,8 разход

Според мен може и повече да е икономията, понеже част от времето на ток е при градско каране, където и разхода е по-голям

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 18 Фев 2021 14:34
от dracunculus
Krachunov написа: 18 Фев 2021 12:44толкова по темата хибрида не пестил
За момента с хибрида съм в ежедневните ми условия с около 2 - 2,5 л на 100 под разхода на Авенсиса ми. И то това е каране по магистрала и в града САМО на къси разстояния при температури около и под 0. За изминати 3400км по актуакни цени това са ми около 98 Евро. Само за 3400км. При годишен километраж при мен от 40 000 смятайте колко ще е реалната икономия спрямо конвенционалния ДВГ. Отиваме на над 1000 Евро. А и все още не съм се научил баш да го карам икономично. Че хибридната концепция не е за всеки си е така, но да твърдиш, че не е икономична просто не е вярно. Дори и на магистрала. Конкретен случай от миналата седмица- 580км аутобан, минат със скорост от 150-160-210. Разход точно 8,5. Авенсисът ми дава по тая отсечка със същия стил на каране над 10-11.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 18 Фев 2021 15:03
от Krachunov
dracunculus написа: 18 Фев 2021 14:34 налния ДВГ. Отиваме на над 1000 Евро. А и все още не съм се научил баш да го карам икономично. Че хибридната концепция не е за всеки си е така, но да твърдиш, че не е икономична просто не е вярно. Дори и на магистрала. Конкретен случай от миналата седмица- 580км аутобан, минат със скорост от 150-160-210. Разход точно 8,5. Авенсисът ми дава по тая отсечка със същия стил на каране над 10-11.
ОП оп оп... нещо явно не съм се изразил правилно. НАПЪЛНО съм съгласен с вас. И съм напълно убеден в предимствата на тойотските хибриди. И коментара ми беше по - скоро насочен към nicktodorov, който твърдеше, че хибрида на тойота понеже не бил плъгин хибрид, бил по - скоро като "меките" такива, а именно патаклама за маркетинг и не пестил гориво. Защото не може да се режеш на светофарите само на ток.

Отделно, че пестиш и от обслужване на ремъци, съединители и тн. Хипотетично ако оставиш колата да я караш следващите 10-15 години, няма да имаш занимавки с турбо, алтернатори скоростни кутии, както и накладки и дискове ще смениш след доста повече километри.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 18 Фев 2021 15:08
от Krachunov
dracunculus написа: 18 Фев 2021 14:34 аутобан, минат със скорост от 150-160-210
w00t.gif w00t.gif
Пример от уикенда, АМ Тракия 140 по темпомат до Сливен, последните 60 км 150... разхода беше 6.5

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 18 Фев 2021 15:22
от dracunculus
Не, не. Правилно съм разбрал. Постнах го в потвърждение на Вашето мнение 😉

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 18 Фев 2021 16:01
от Mcl
И ся като се появи някой дизелджия, и ше не удари в земята с разход неземен. tooth.gif