Toyota и газов инжекцион - За и Против монтажа на ГИ...
Публикувано на: 01 Мар 2025 11:58
Във връзка с газовите уредби - много се радвам, че и до момента Тойота бълва двигатели с многготочков инжекцион , а не само с директно впръскване (при моето каране и тук ще ги избия бързо, но все пак). При сегашните цени на горивата аз давам точнно 1 лев на 10км (зареждам газ на 1,23), за 20к.км средно пълня един резервоар с гориво А95, по спомен около 50 литра, пали ВИНАГИ на бензин, понякога и си впръсква сама, когато прецени бензин. Аз правя по между 50 и 60к. на година, уредбата я имам откакто имам и колата (с 1 седмица закъснение
), обръща ми на 30 градуса на антифриза, така исках изрично да ми я настрои майсторягата, за 2 години и 3 месеца и изминати почти 120к.км, абс. никакви , ама грам ядове с уредбата, както и към момента никакви ядове с инжектори, глава, играещи обороти и вички други свързани глупости. Много погрешно е схващането, че щом имаш допълнително уредба на газ е вързано задължително с проблеми, "човъркания" и т.н. ядове. Просто купуваш възмможо най-доброто за точно твоя двигател според майстора и на второ място разбира се самия майстор трябва да знае какво прави, да има опит, да е съвестен, печен и т.н. Аз при моя майсторяга монтирам 3-та чисто нова уредба и да чукам на дърво - довве нула. С икономията от газ бензин си покрих ремонта на 'надеждната" скоростна кутия и 2 години каското, какво да искам повече. Правя условвито,ч е не карам по 10к. на година.
Онази седмица карах зад фор рънър на 2-3 години и имаше лепенка "LPG" отзад на задния прозорец, почти всяка Секвоя, която видя по пътя е пак на газ, с икл. на Украинските разбира се
Сега , ако е вярно какво разправя Фичката от Бричката със Секвоя 30лв Софииско градско - вярно, е идва по-тънко от А6 Ц6 3.0 тди куатро, вярно несравними са, ама...все пак.
Та в обобщение - от моя 20 годишен опит с газиранни автомобили :
1. не пестете пари от уредба и компоненти - избиват се
2.Подберете доказано кадърен майстор и по възможнност монтирал и изпитал уредбата, която ви препоръчва на подобен на вашия автомобил или същия.
3 редовно сменяйте филтрите на газовата уредба, има значение - аз на течната фаза сменям на 30к.км, на газообразната на 20к.км
Всякак съм го мислил и смятал , имал съм и дизелов автомобил - като излючим еластиността при турбината на дизела, газта на мен лично ми е по-оферта отвсякъде.
А от година и половина имам и турбиниран автомобил на газ и честно казано не ми липсва вървежа на дизела, дори напротив - тука и звука кърти при шестака, а да не говорим за ве осмак в Тундра, Секвоя и т.н.
Ако се запази разликата беннзин/газ прибл. 2:1 и занапред бих карал само и единствено на газ.

Онази седмица карах зад фор рънър на 2-3 години и имаше лепенка "LPG" отзад на задния прозорец, почти всяка Секвоя, която видя по пътя е пак на газ, с икл. на Украинските разбира се

Сега , ако е вярно какво разправя Фичката от Бричката със Секвоя 30лв Софииско градско - вярно, е идва по-тънко от А6 Ц6 3.0 тди куатро, вярно несравними са, ама...все пак.
Та в обобщение - от моя 20 годишен опит с газиранни автомобили :
1. не пестете пари от уредба и компоненти - избиват се
2.Подберете доказано кадърен майстор и по възможнност монтирал и изпитал уредбата, която ви препоръчва на подобен на вашия автомобил или същия.
3 редовно сменяйте филтрите на газовата уредба, има значение - аз на течната фаза сменям на 30к.км, на газообразната на 20к.км
Всякак съм го мислил и смятал , имал съм и дизелов автомобил - като излючим еластиността при турбината на дизела, газта на мен лично ми е по-оферта отвсякъде.
А от година и половина имам и турбиниран автомобил на газ и честно казано не ми липсва вървежа на дизела, дори напротив - тука и звука кърти при шестака, а да не говорим за ве осмак в Тундра, Секвоя и т.н.
Ако се запази разликата беннзин/газ прибл. 2:1 и занапред бих карал само и единствено на газ.