Публикувано на: 11 Фев 2009 10:38
айде наново всичко добрезабравено старо 

TOYOTA FORUM BULGARIA
https://www.toyotabg.eu/
И като ти хареса топ модела и не могат да ти го доставят? biggrin.gifspritable написа:Направи ми впечатление, че търговеца не беше много запознат с подробностите около новия авенсис. На въпроса дали имат 2.2 дизела с 177 коня като тестов автомобил, не получих еднозначен отговор.
Не можах да разбера защо тестовия автомобил в русе не е топ модела, т.е. 2.2 дизел с ниво на оборудване LUXURY, а е нещо по слабичко. Според мен би трябвало да сложат топ модела, при положение че се предлага.
Може и без пари:Vesko написа:...Е малко е платен сайта
При положение че го има в ценовата листа, би трябвало да могат да го доставят.Vesko написа:И като ти хареса топ модела и не могат да ти го доставят? biggrin.gifspritable написа:Направи ми впечатление, че търговеца не беше много запознат с подробностите около новия авенсис. На въпроса дали имат 2.2 дизела с 177 коня като тестов автомобил, не получих еднозначен отговор.
Не можах да разбера защо тестовия автомобил в русе не е топ модела, т.е. 2.2 дизел с ниво на оборудване LUXURY, а е нещо по слабичко. Според мен би трябвало да сложат топ модела, при положение че се предлага.
Има ги в http://www.toyodiy.com/parts/q.htmljim_beam написа:...можеш ли да изкараш и за d4d подобни графики?
Не мисля, че това е принципа му на работа. Ако погледнеш диаграмата на EGR(http://www.toyodiy.com/parts/diag_1lHbGAG.png), а и от снимката(PDF-a) се вижда, че инжектора е монтиран в главата на пътя на изгорелите газове между EGR клапана и охладителя, т.е. няма как да 'подгрява' тези газове, по-скоро ги обогатява с гориво при нужда.значи 5-ия инжектор е в главата обаче впръсква в изгорелите газове преди филтъра
значи всички dpf-филтри работят по един и същ начин,подаде ли се сигнал от сензора,че филтъра се затлачва се активира програмата за самопочистване.това се постига като се увеличи темп. на изгорелите газове към филтъра,а това става като в газовете се впръска допълнително гориво,което при влизането в кат-а се самозапaлва и саждите изгарят.това е при тойота.със EGR вентила не би трябвало да има нищо общо,неговата функция е друга,просто в случая са разположени сравнително наблизо.Scott написа:...инжектора е монтиран в главата на пътя на изгорелите газове между EGR клапана и охладителя, т.е. няма как да 'подгрява' тези газове, по-скоро ги обогатява с гориво при нужда.
Най-интересното е, че наистина в описанието на DPNR e указано, че има Exhaust Port Injector, чиято функция е да поддържа постоянна температура на изгорелите газове.
Мисля че тук грешиш. Системата на Тойота използва нискотемпературно окисляване (не изгаряне) на саждите посредством свободните кислородни радикали при разграждането на азотните окиси (нещо като параграф 22)jim_beam написа:...значи всички dpf-филтри работят по един и същ начин,подаде ли се сигнал от сензора,че филтъра се затлачва се активира програмата за самопочистване.това се постига като се увеличи темп. на изгорелите газове към филтъра,а това става като в газовете се впръска допълнително гориво,което при влизането в кат-а се самозапaлва и саждите изгарят.това е при тойота...
Честно казано не ми дава мира да разбера как точно петият инжектор е включен в системата, но всичките ми усилия в ровене на форумите на Лексъс и Тойота са напразни. Имам една теория, сравнявайки диаграмите на EGR тракта на D4D и D-CAT. EGR на D-CAT има два клапана, като втория (P/N 25630) предполагам позволява обратен поток на обогатените с гориво отработени газове, т.е. в един момент потока на обогатените с гориво изгорели газове плюс известно количество 'пресен' въздух е от всмукателния към изпускателния колектор, респ. катализатора, заобикаляйки охладителя (P/N 25680). При това положение петия инжектор наистина е монтиран в EGR тракта и това е единственото логично обяснение на местоположението му отстрани на главата.jim_beam написа:...в крайна сметка като че ли се избистря една очебийна разлика между d-cat и d4d моторите-...
Не знам как е при RAV4 и в Германия, но Lexus UK, сменя на поразия инжекторите (петия) на IS220d с някаква по-нова версия и правят ъпгрейд на ECU-то, а собствениците са вдигнали ръце:jim_beam написа:...в рав-форума има указание как да се почиства приблизително на всеки 30к...
Няма ли начин да се вкарат допълнително данни?spritable написа:Навигацията, която предлагат, обаче не била много подробна за България. София била цялата, но провинциалните градове не.