Страница 9 от 19

Публикувано на: 04 Юли 2008 16:40
от jamie
Scott написа:
jamie написа:... Зачий да си го набия с турбодизел ?!...
Проблема е че надали ще си го набиеш и с хибрид. Просто говориш хипотетично, сравняваш характеристики на хартия, ей така да става спор. Аз по-горе споделих личен опит.
Може би е чисто ТВОЙ проблем.
Няма да се учудя след 4-5 години да няма с какво друго да си го набиваме изобщо.

ПП: Както си е чисто твой проблем дали аз ще ида да си купя Лексус или не :whistle: В случай че пак се правиш на тарикат laugh.gif

Публикувано на: 04 Юли 2008 17:02
от Scott
jamie написа:Може би е чисто ТВОЙ проблем...
Не позна, дори ти пожелавам да си купиш хибрид (по твой избор) още на часа, не да чакаш 4-5 години.

Публикувано на: 04 Юли 2008 17:34
от Uncle Dido

Публикувано на: 04 Юли 2008 18:07
от jamie
Засега предпочитам по-големички бензинки, докато още има бензин .... tongue.gif

Публикувано на: 04 Юли 2008 18:43
от kristian
Scott написа:
gringo359 написа:Но ако настояваш мога да ти пратя спесификации (pdf) на европейски производители.
Ако имаш спецификация потвърждаваща характеристиките 150 kW ел.мотор 0-10'000 об./мин.-константен въртящ момент с удоволствие бих я прегледал.
gringo359 написа:Честно казано се чудя на някои хора,дето се превъзнасят по дизелите.Ами то от такива модерни и икономични дизели вече ходенето пеша определено е НЕздравословно.
А за лондонските автобуси обърна ли внимание, че са дизелов хибрид?
Като цяло сравнително постоянен въртящ момент в целия работен дипазон имат само постояннотокови мотори с последователно възбуждане.
Затова и са известни като "тягови" мотори.Имат два основни недостатъка-
първо са колекторни и съответно четкови двигатели.Това са шум ,консуматив и скъпа изработка.
И второто е е ако остане включен без товар се развърта до "безкрайни" обороти или по точно докато се разхвърчи на парчета.

Публикувано на: 04 Юли 2008 20:04
от gringo359
Идеята беше,че управлението на постояннотоков или синхронен ел.мотор в наистина голям скоростен диапазон и в сравнение с каквото и да е ДВГ е несравнимо по-лесна и по-малко капиталоемка задача.Там "скоростната кутия" е електрическа/електронна,а не механична. Още повече,че част от енергията може да се връща при процес спиране,а според мен това не е за пренебрегване.
Замислете се за технологията дизел-ел.генератор-ел.мотор-технология от абитурентската на Хитлер.Прилага се в ЖП транспорта и сега.Очевидно има смисъл.

Публикувано на: 08 Юли 2008 13:56
от Scott
Кое е по-икономично - Приус или М3 :whistle: :
http://youtube.com/watch?v=kZx3zYEhHzQ&feature=related

Публикувано на: 09 Юли 2008 16:20
от Uncle Dido
Конкурент? И то на газ - бензинов резервоар нама?! wacko.gif

http://news.automedia.bg/read/4548.html

Публикувано на: 17 Юли 2008 04:02
от LEXUS
Scott написа:
jamie написа:...Приуса е вече 3-та генерация - без да има още дори 1-ва европейска...
jamie, системата старт-стоп, която се слага на повечето европейски автомобили постига същия ефект на икономия на гориво като тази на обикновения хибрид (т.е. ако хибрида не е т.нар. plug-in тип). Сега BMW рекламират Efficient Dynamics система, която е своего рода хибрид - зарежда нормалния акумулатор в режим на спиране, гаси двигателя и т.н. и икономията на гориво е подобна на тази на Приус, без загуба на динамичните качества. Всъщност подхода на европейските развойни центрове е друг - те работят по извличане на максимума от двигателя с вътрешно горене, което мисля е по-правилно на този етап. Ако сравниш RX400h, който дъвкахме по-горе с X3/X5 3.0d ще видиш, че Лексъса губи по повечето показатели, дори и с изключен климатик и др. ел. консуматори(това последното е бъзик на статията 'Как да караме икономично хибридния автомобил').
Кви глупости си изписал пак.Обикновен хибрид?? Хонда правят mild-hybrid,Тойота пълен хибрид. БМВ правят система от времето на баба ми старт -стоп ,по-елементарна и неефективна и просташка система от тяхната няма.Там няма грам технология,няма грам иновация,няма грам мисъл.Има само старт-стоп.Бмв не могат да постигнат ниския разход на Тойота хибрид.Нито гаранцията за здравина и безприблемна работа и ниски екслоатационни разходи.На кой ги пишеш тия врели не кипели.
И европейците вървят по пътя на най-ниското съпротивление,защото нямат парите и опита да направят истински хибрид.Какво ще извличаш от двигател с вътрешно горене,като колкото повече извличаш,толкова повее гориш и замърсяваш.Какъв правилен път на фона на смога и цените на петрола?? Ти си говориш да не заспиш.Европейските фирми са напълно безсилни пред модерните технологии.

Публикувано на: 17 Юли 2008 04:10
от LEXUS
Scott написа:Дори да е към края си, доста принципи известни още от началото на миналия век, намериха масово приложение само през последните две десетилетия - говоря за директно впръскване, помпа-дюза, комън рейл и т.н. А освен това, ако един ден, когато въглеводородните горива попривършат, ДВГ бъде изместен от нещо друго, то няма да е хибридна система, защото тя също съдържа ДВГ. Съвременния хибрид е търговски подход за продажба на по-икономични автомобили, където дизеловите двигатели са забранени (визирам САЩ), а не технология, която ще измести ДВГ.
Драги,хибридите са период ,през който ще премине авто-индустрията по пътя към напълно незамърсяващо превозно средство.Очевидно е ,че натам вървят нещата. cool.gif
А дизеловите двигатели понеже според теб са много ефективни и чисто изгарящи горивото ,затова са забранени в САЩ и затова Шварцнегер се вози демонстративно не в американски хибрид,а в японска Тойота Приус,а не в Мерцедес Е320 CDI.Хората гледат реално на нещата и знаят кое е екологично чисто и икономично,а не комън рейл дизели със сажди. А помпа-дюза понеже и тя е много хубава и безшумна най-вече biggrin.gif ,затова Фолксваген я спряха от производство. Тука не сме в детската градина да се лъжеме с глупости.Гледай фактите.

Публикувано на: 17 Юли 2008 04:14
от LEXUS
Scott написа:Кое е по-икономично - Приус или М3 :whistle: :
http://youtube.com/watch?v=kZx3zYEhHzQ&feature=related
На това му се казва малоумно сравнение.Да сравниш М3 с икономичен Приус при каране на Приус на пълна газ постоянно е повече от малоумно.Приус е разработван за нормално каране като на един дизел със 110 коня,а не за надбягване по писти с М3.Ако Приус се кара като нормална кола в ежедневието е много икономичен.Никой не го е разработвал за каране на пълна газ в икономия.Всяка кола карана на пълна газ не е икономична.Въпросът е ,че не всяка карана нормално може да е икономична

Публикувано на: 17 Юли 2008 12:16
от ceko26
Технологията на БМВ си е много ефикасна просто това е тяхната стъпка за икономия.Това е фирма с традиция и ако изкарат хибрид няма да има голямо търсене.Предполагам знаеш какво търсят клиентите на фирмата, икономията не е от приоритетите им. Изказванията ти за марката ТОЙОТА винаги са много крайни и звучиш като фен на футболен отбор.Тойота никога не е била най-добрата кола на пазара и сигурно няма да бъде.Отвори си очите покарай и други марки автомобили и тогава кажи собственото си мнение.Цитати от 3 и 5 ръка са далеч от истината , също и брошурата на Тойота.Да скачаш винаги в защита на Марката е смешно това е просто колата която стой на улицата и те вози от А до Б.
Тойота е един практичен автомобил и с нищо не изпъква пред останалите.Има по-ефтини и по скъпи,по-бързи и по-бавни и тн.
По темата Приус да се кара в БГ. с цел икономия на пари ,според мен -НЕСТАВА.
-Начална цена
-ТМ-АУТО като сервиз
Два много важни минуса още преди да е изкарана колата от шоурума.

Публикувано на: 17 Юли 2008 14:31
от jamie
Технологията на БМВ си е много ефикасна просто това е тяхната стъпка за икономия.Това е фирма с традиция и ако изкарат хибрид няма да има голямо търсене.Предполагам знаеш какво търсят клиентите на фирмата, икономията не е от приоритетите им.
Опааа, ей-туй ако може някой да ми разясни ?
Щото ми хрумват доста отговори ама ни един не е ласкателен...

Публикувано на: 18 Юли 2008 03:10
от LEXUS
ceko26 написа:Технологията на БМВ си е много ефикасна просто това е тяхната стъпка за икономия.Това е фирма с традиция и ако изкарат хибрид няма да има голямо търсене.Предполагам знаеш какво търсят клиентите на фирмата, икономията не е от приоритетите им. Изказванията ти за марката ТОЙОТА винаги са много крайни и звучиш като фен на футболен отбор.Тойота никога не е била най-добрата кола на пазара и сигурно няма да бъде.Отвори си очите покарай и други марки автомобили и тогава кажи собственото си мнение.Цитати от 3 и 5 ръка са далеч от истината , също и брошурата на Тойота.Да скачаш винаги в защита на Марката е смешно това е просто колата която стой на улицата и те вози от А до Б.
Тойота е един практичен автомобил и с нищо не изпъква пред останалите.Има по-ефтини и по скъпи,по-бързи и по-бавни и тн.
По темата Приус да се кара в БГ. с цел икономия на пари ,според мен -НЕСТАВА.
-Начална цена
-ТМ-АУТО като сервиз
Два много важни минуса още преди да е изкарана колата от шоурума.
Ти си поредният колега,който първо пише и след това мисли и се информира.Чудя се на тука няколко германофилски философи,които пишат пълни non-sence-и! Аз дали съм краен си е моя работа,защитавам Тойота ,защото ТОЙОТА е най-силната фирма,доказала се ,че е способна да произвежда АВТОМОБИЛИ,не картини,статуи,паметници,сервизни спонсори и т.н.. Целта на АВТОМОБИЛА е да те придвижва,дали от точка А до точка Б или от точка Ц до точка Г и Ф си е твоя работа.Целта на АВТОМОБИЛА не е да седи интензивно в сервиза,целта на АВТОМОБИЛА не е да те възбужда и т.н. Главната цел,заради която човек си купува автомобил, е да се придвижва.Тойота изпълнява това най-добре.Затова я защитавам,както ти казваш.Като не ти харесва моята защита,не ми обръщай внимание,не е нужно да се оплакваш.Ако ти харесва Фолксваген,и те имат форум.Аз харесвам Тойота и то защото е световно доказана фирма на няколко континента,тя не е локален шампион като Фолксваген,Тойота е глобален шампион в авто-индустрията.
Тойота винаги е била най-добрата кола на пазара и е най-добрата кола на пазара,защото предлага най-много положителни качества,които се изискват от най-широк кръг клиенти на най-добра цена! Всичко това се реализира с най-много продажби и с най-много доволни клиенти в света! Това прави една марка най-добра. Може да има по-бързи,по-бавни коли,по-скъпи ,по-евтини,но ЕДИН е този ,който е съчетал всички качества или повечето качества в най-стойностна опаковка. Това,че е скъп или евтин ,не прави един автомобил най-добър,това да целиш да изпъкваш с един автомобил по-скоро клони към егоцентризъм,а не към важно качество на колата.
По темата с Приус: Той СТАВА защото:
1.) Не е скъп! 50000лева за такъв супер-модерен автомобил си е направо евтина цена.Винаги сравнявам с Джета 1.9TDI AUT,която е 44000 лева,а 2.0TDI Aut DPF,заради екологията, е 47500 лева.
Е,кое му е скъпото на Приус? С повече екстри е от Джета,по-модерен,по-технологичен, в пъти с по-голяма гаранция,по-здрав в пъти.
2.) ТМ-Ауто като сервиз са били на обучение в Япония специално за поддръжката на Приус.
Защото не си се информирал преди да пишеш , твоите минуси станаха плюсове.

П.С. А фирмата с традиции БМВ точно понеже не иска да изкара хибрид,затова работят съвместно с Мерцедес по проект за обща хибридна система. sleep.gif Те просто са около 15 години назад в хибридните технологии от Тойота и още не могат да направят хибрид,но знаят ,че натам вървят нещата ,затова разработват,но не става за 2 дена,нито за 2 години. От 2009 година в ЕС нормата за CO2 в ЕС става 120гр/км.,което притиска европейските производители с техните старомодни технологии,особено производителите на големи коли-Мерцедес,БМВ и т.н..Японците отдаавна са си изпекли работата с акъл и пазарни продукти,а не с приказки.

Публикувано на: 18 Юли 2008 13:13
от ceko26
Определено не съм фен на БМВ , а напротив,макар че трябва да си призная, че може би имат най-добри двигатели поне на хартия.Не съм фен на никоя марка конкретно сменил съм много .Затова мога да мисля обективно за разлика от теб.Виждам плюсове и минуси.
Напиши ми какво не ти харесва в твоята кола за разлика от друга марка.
Когато българина си търси икономична кола гледа първо цената след това разхода, надежността и накрая ако се сети навреме пита и как е сервиза и рез. части.Като направиш списък с икономични коли виждаш, че Приуса е най-скъпата ,а не и най-икономична нито най- екологична.Ставаш абсолютено зависим от ТМ-АУТО и то за удължения гаранционен период, защото ако стане нещо с колата и не е в гаранция никой няма да я пипне в друг сервиз. За 50 000 лв си купуваш едно безмислено "технологично чудо" на техниката,което го караш в БГ и ти го подържа ТМ-АУТО.Това са много лошо инвестирани пари за в бъдеще.Дори няма данъчно облекчение за подобен автомобил.
Нали не го вярваш сериозно това за обучените монтьори в Япония?