Страница 9 от 19
Ръжда по автомобилите
Публикувано на: 28 Сеп 2024 21:11
от Ивайло Димов

Всички коли от ниския и среден ценови клас интериора е пластмаса от най -евтината(рециклирани капачки и бъркалки за кафе).Като постои на слънце вътр смърди на химическа лаборатория ,тенекиите са тънка ламарина дето се гъне само като се облегнеш ...заеби .
Ръжда по автомобилите
Публикувано на: 28 Сеп 2024 21:21
от nov
Абсолютно невярно и твърдо не съм съгласен с това.................................седни и/или покарай от 2014 например Корса/Фиеста/Ярис/Мазда2/Клио/206/7 и Цитронада Ц3, както Поло и Фабия - не напразно казвам тази година, защото търсихме именно такъв клас кола, няма да казвам кво взехме на база ОПИТ от шофиране и т.н. на горните изброени, че ще има из форума харакири-та и обидени.................., колата е вече на реални почти 150к.км и се държи супер мъжки, адски здраво окачване, върви на аероплан, супер икономична, никакви дефекти до момента, никакви ремонти - само консумативи, тенекията (за този нисък клас), е ПЪТИ по дебеля от на моята Тойота, антикорозионното покритие е на светлинни години пред моята кола, а возията и пространството е едно от най-добрите в тоя клас, части без пари.....................е няма имиджа на Тойота, но няма оплаквания засега.Аз минуси в тая кола не виждам освен ниския просвет, но може би защото последните години съм свикнАл с ес ю ви-та.................
Ръжда по автомобилите
Публикувано на: 28 Сеп 2024 21:26
от mapamop
slowtraveler написа: ↑27 Сеп 2024 22:16
Но едно не ми е ясно. Пише се колко зле са тойотите, оризи били, не знам си какво! Ми добре де, защо ги купувате?! Рено били супер, ами купувайте Рено, и продавайте Тойотите... Мазохизъм ли е, що ли?
Къде видя да сравнявам Тойота и Рено или "Другите"?
Последно питах Дракона да каже има ли разлика в изработката на Койота и Кекса освен откъм тапицерии и мотори. И се оказа че има. Има и разлика в цената.
На няколко пъти казах че не мрънкам и не се оплаквам. Ръждавелката щеше да остиска поне още 3 до 5 годни без да я пипна по купето. И след това щеше да е нарязана. Идеята ми е да остиска повече от примерно 5 години.
Ако просто бях нахвърлял някакви твърдения, щяхте да ме разчекнете че не са подкрепени с факти. Ако оставя само фактите, ще ме сапунисате че вдигам тема с проблем и не давам решението. Ето го решението, стъпка по стъпка, както ми е скимнало днес да го направя. Признавам си че ме домързя да клепам цялото купе отдолу с четката и валяка. И утре ще ме домързи за битума да клепам с четката и ще го пречеша с компресора и пистолет за нанасянето му.
Спестил снимките на инструментите за къртене на ръжда и останалите помагала. Не са евтини и може да се ползват други такива, с друга цена.
Отделно писах че избора не е изцяло мой.
Ръжда по автомобилите
Публикувано на: 28 Сеп 2024 21:29
от nov
mapamop написа: ↑28 Сеп 2024 21:26
Къде видя да сравнявам Тойота и Рено или "Другите"?
Той визира мен, а не теб - коментара е насочен към мен.
---
mapamop написа: ↑28 Сеп 2024 21:26
щяхте да ме разчекнете че не са подкрепени с факти. Ако оставя само фактите, ще ме сапунисате че вдигам тема с проблем и не давам решението. Ето го решението, стъпка по стъпка, както ми е скимнало днес да го направя.
Да бе, причини за философстване хиляди, не си длъжен да се обясняваш, казал си, че е твое мнение, както, че и аз изказвам лично мнение и виждане и не ангажирам никой с него - точка.
Ръжда по автомобилите
Публикувано на: 28 Сеп 2024 21:36
от Ивайло Димов

Не знам що спорите ,вероятно некое Бентли или Ролс Ройс на 400-500 хил км да докарат и там ше има кусури и яко маризене .
Ръжда по автомобилите
Публикувано на: 28 Сеп 2024 22:03
от mapamop
Тия коли които си цитирал рядко навъртат такива пробези по мое мнение.
Както знаеш от моята, и Тойотите не откарват повече от 350 000 без особено очевидни проблеми. Да не кажа че на бензиновите май прага на безпроблемност е някъде около 250-300 хиляди, и се стига или да търпиш и да си траеш, или до сериозни цифри за ремонти, които ще им добавят евентуално още толкова живот.
Ако не изгният междувременно...
Ръжда по автомобилите
Публикувано на: 28 Сеп 2024 22:07
от Двигателист
nov,
Искрено ме разсмя мнението ти! Какви сектанти ти се привиждат, че и детски градини?
Как заключи, че съм фен на Тойота?
Мнението ми е валидно, за абсолютно всяка марка! Ако някой е недоволен, просто продава и не купува същото, каква е тази драма? Това просто не го разбра, но пък се засегна.
Аз съм на този принцип, ако една кола не ми харесва, или не оправдава очакванията ми, просто я сменям, като марките нямат значение. И повярвай ми, виждал съм ги доста, не само откъм седалката.
Със здраве и не се пали толкова.
mapamop написа: ↑28 Сеп 2024 21:26
Къде видя да сравнявам Тойота и Рено или "Другите"?
Последно питах Дракона да каже има ли разлика в изработката на Койота и Кекса освен откъм тапицерии и мотори. И се оказа че има. Има и разлика в цената.
На няколко пъти казах че не мрънкам и не се оплаквам. Ръждавелката щеше да остиска поне още 3 до 5 годни без да я пипна по купето. И след това щеше да е нарязана. Идеята ми е да остиска повече от примерно 5 години.
Ако просто бях нахвърлял някакви твърдения, щяхте да ме разчекнете че не са подкрепени с факти. Ако оставя само фактите, ще ме сапунисате че вдигам тема с проблем и не давам решението. Ето го решението, стъпка по стъпка, както ми е скимнало днес да го направя. Признавам си че ме домързя да клепам цялото купе отдолу с четката и валяка. И утре ще ме домързи за битума да клепам с четката и ще го пречеша с компресора и пистолет за нанасянето му.
Спестил снимките на инструментите за къртене на ръжда и останалите помагала. Не са евтини и може да се ползват други такива, с друга цена.
Отделно писах че избора не е изцяло мой.
Не съм визирал твое мнение, напротив, уважавам усилията ти и полезната информация, която споделяш във форума.
Но, по темата, честно да ти кажа не знам дали има смисъл от толкова сериозна консервация. Колко години мислиш да я използваш тази кола? Много усилия и време...
Ръжда по автомобилите
Публикувано на: 28 Сеп 2024 22:17
от Ивайло Димов
тapaтop,в твоята има хляб доста ...но си иска и ръчъчка що мислиш западно-европейския Бай Ганьоя е продал .Щото идва един момент,в който обслужването и ремонтите стават безумно скъпи.
Ръжда по автомобилите
Публикувано на: 28 Сеп 2024 22:27
от nov
Двигателист написа: ↑28 Сеп 2024 22:07
Ако някой е недоволен, просто продава и не купува същото, каква е тази драма? Това просто не го разбра, но пък се засегна.
Няма как да напишеш такъв тип провокация и да не очакваш резонен отговор, поне от мен де, пич аз драми нямам - решил съм, купил съм, карал съм, не ми харесва за дълъг път - купих си друга кола и точка, нито съм се засегнал, няма как да се засегна.Пробвах да я продам, не можах да взема парите, които и искам и ще изгние при мен, може по някое време да привикам тараторя да я консервира и толкова - да, не ме кефи за дълъг път, купувам си друга кола, да-тая не успях да я продам - карам си я, вече не толкова.Ето ти едно от най-големите и предимства до момента, която незнам друга кола ще устиска ли, скоро прави 330к.км, нямам капчица нито на антифриз, нито на масло, мотора блока му свети , като излязъл от завода и продължавам месеците от Октомври до края на Май да я карам с 0в20, нямам никакъв разход на масло, вероятно 50 грама мас 100 към момента.Има и редица други предимства, но не се чувствам сигурен в тая кола и това е и другата причина поради, която се кара на къси отсечки - семейството го карам само с танка. Макар, че да пази Господ. а , че тука от форума доста хора персонално се засягат, като им се кажат фактите с примери е вярно.
Ръжда по автомобилите
Публикувано на: 28 Сеп 2024 23:15
от mapamop
nov написа: ↑28 Сеп 2024 22:27
Но, по темата, честно да ти кажа не знам дали има смисъл от толкова сериозна консервация. Колко години мислиш да я използваш тази кола? Много усилия и време...
Може би освен да я "пробвам, за да я смажа, и да видя какво не ѝ е наред" - никак няма да я карам. Минивана не е моят тип автомобил. Карах я 1500 километра от Словения до вкъщи - не ме измори или схвана за тия 27 часа в нея, от които съм спал под 3, но не е моята кола. И като цяло си е на баща ми - да си се радва той на нея. Аз си предпочитам Авенсиса, въпреки всичките му досадни черти, и не си го давам. Или най-малкото докато не намеря откъде тресе стрелката, или ми писне да търся причината. След като затихнат нещата със стрелката, вероятно ще се опитам максимално да му усвоя ресурса. Дотогава вече ще съм остарял заедно с него, и няма да имам повече мерак за друга, защото няма да имам и сили да я разчленя толкова, колкото тези двете.
За консервацията си струва от моя гледна точка - баща ми ми подари Астрата в горе-долу състоянието в което ще докарам Королата, преди 12-13 години и аз я пребих тъпо. От моя гледна точка си плащам сметката, за младежката небрежност. А и баща ми е на години, и не е в състояние да направи дори част от това - не искам да се обвинявам цял живот че не съм отделил време за да предотвратя някой инцидент, или че не съм доставил радост. Да, случват се инциденти, но ще е съвсем друго ако знам че съм претупал нещо. Така че всичко това не опира до парите. Откъм пари и време вероятно е пресилено, но да кажем че емоционалното спокойствие и това че донякъде ми доставя удоволствие да чопля са си сериозна причина. Нещата в главата ми не са само пари.
Ръжда по автомобилите
Публикувано на: 29 Сеп 2024 01:00
от slowtraveler
Не знам - аз също не съм 'заклет фен' на никоя марка...
Служебните ни автомобили сме имали Тойота (Авенсис, РАВ4, Корола, Корола-Версо), но не са се задържали много, с изключение на Корола (дето стана Аурис), дето колега си я взе за лична и си я кара досега... И буса Мерцедес, дето още го кара колега...
Когато избирах служебен автомобил взех Зафира(поради желание на колега) и Фиат Добло заради най-доброто предложение... Просто Тойота нямаше никакъв автомобил, който да се приближи поне малко до Фиата като параметри (цената не бе толкова важна, а моите служебни автомобили никога не са влизали в графата 'служебни' ).......
Като разкарах Авенсиса - взех Мазда и след това - Джипа... Когато разкарахме Вероско, колегата си взе РАВ-ка, но е я изтрая много и си взе БМВ Х серия. Колегата, който прехвърли Королата на друг колега си взе Кия Спортидж. Та сега автопарка сред колегите-пенсионери остана шарен - единият колега на 80г е оше с последната БМВ Х3, на другия колега (83г)му прехвърлих Доблото. Королата я кара колега, дето е 'само' на около 75г, Зафирата я прехвърлих да друг колега, който за съжаление си замина по-малко от година след това на доста млада възраст... Та за какви ръжди и т.н. говорите - абе радвайте се на живота

Ръжда по автомобилите
Публикувано на: 29 Сеп 2024 07:39
от mapamop
[
► Виж съдържание
quote=slowtraveler post_id=444717 time=1727560814 user_id=774]
Та за какви ръжди и т.н. говорите - абе радвайте се на живота
[/quote]
Ръждата е основен враг номер едно на безпроблемния нормален 50 годишен живот на един автомобил. Не съм сериозен разбира се....
Ръжда по автомобилите
Публикувано на: 29 Сеп 2024 07:45
от iovkito
Сменях масло преди няколко дена и огледах колата отдолу, не искам да съм лош пророк, но скоро ще сменям предна лява полуоска на авенсиса. Интересното е, че се счупва като по часовник, на всеки дизелов авенсис, в диапазона 450-470 000км.
Ръжда по автомобилите
Публикувано на: 29 Сеп 2024 08:06
от mapamop
Няма да си първият сдобил се с ново GSP. Почти 1400 лева е по спомен лявата, за бензин, някъде до преди година. GSP е около 120 по спомен и не ръждясва. На около 2-3 години възраст пука маншон. Може би е по-добре да го смениш със силиконов още докато е на земята.
Ръжда по автомобилите
Публикувано на: 29 Сеп 2024 11:19
от nov
Страдах жестоко от лагер gsp, отделно 2 пъти пари за работа -саде багажа на 25-30к.км, не съм доволен.Слагам всичко оригинално по тая Тойота, вярно скъпо, но.....