Страница 9 от 9
MR2 AW11 - обща тема
Публикувано на: 03 Окт 2024 10:17
от ufer
Аз още тогава открих причината. Това беше един куплунг на Голф 3, разположен близо до дросела. Въпреки че го бях пакетирал с найлони, както него, така и акумулатор, алтернатор и т.н., водата беше намерила път по кабелите и беше подмокрила всички вътрешни клеми. Бая духане беше, но не помогна, добре, че беше август, оставих колата на слънце с вдигнат капак и чак след един час запали - чакмак. Така че много, много не обичам да мия с паро(водо)струйки...

MR2 AW11 - обща тема
Публикувано на: 03 Окт 2024 10:26
от mapamop
Виж си напуканите изолации на кабелите, клепни малко силикон в уплътнителите на кабелите на буксите, самите уплътнители на буксите. Всички букси могат да се разглобяват и да се смени корпуса. Ако не ти се кербоват нови терминали и нови сийлове (тапичките около кабела на гърба на буксата) поизвади леко кабела от корпуса на буксата и клепни силикон в отвора за seal-а. И върни кабела обратно. Това с найлони тиксо, и подобните е простотия без ефект за мен. И бих отделил малко повече време да си отстраня генерално проблема, отколкото да рискувам в някой студ или жега да кибича няколко часа, заради локвата която небрежно съм разплискал. А в България не е да няма локви и трапове, които да видиш в последния момент, преди да огънеш джантата, или да излетиш от аквапланинг.
От тъжния ми опит, стигнах до извода, че на Тойота им се окисляват терминали и конектори, на Опел се вдървява и чупи изолацията на кабелите, а на Форд масово се изпарява вътре проводника в иначе изглеждаща като нова изолацията. Всичко това след 15-20 годишна възраст на автомобила. От един Форд братовчедите се бяха побъркали да режат и кърпят кабели. За Опелските и Тойотските недостатъци опита е на мой гръб.
MR2 AW11 - обща тема
Публикувано на: 03 Окт 2024 18:31
от ufer
Аз имам опит и с трите марки: МР-а си е наред както кабели, така и каучуци, голфът и опелът са за изхвъргачката и нямам намерение въобще да се занимавам с тях, а Фордът е почти 60-годишен и кабелите на свещите още са оригиналните - червен прозрачен еластичен силикон...
