
MR2 AW11 - обща тема
- ufer
- Мнения: 2815
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 25 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
MR2 AW11 - обща тема
Аз още тогава открих причината. Това беше един куплунг на Голф 3, разположен близо до дросела. Въпреки че го бях пакетирал с найлони, както него, така и акумулатор, алтернатор и т.н., водата беше намерила път по кабелите и беше подмокрила всички вътрешни клеми. Бая духане беше, но не помогна, добре, че беше август, оставих колата на слънце с вдигнат капак и чак след един час запали - чакмак. Така че много, много не обичам да мия с паро(водо)струйки... 

- mapamop
- Мнения: 5184
- Регистриран на: 28 Юли 2019 12:49
- Местоположение: Русе
- Автомобил: Avensis WG T25,1ZZFE,2005
- Благодарил/а: 159 пъти
- Получена благодарност: 575 пъти
MR2 AW11 - обща тема
Виж си напуканите изолации на кабелите, клепни малко силикон в уплътнителите на кабелите на буксите, самите уплътнители на буксите. Всички букси могат да се разглобяват и да се смени корпуса. Ако не ти се кербоват нови терминали и нови сийлове (тапичките около кабела на гърба на буксата) поизвади леко кабела от корпуса на буксата и клепни силикон в отвора за seal-а. И върни кабела обратно. Това с найлони тиксо, и подобните е простотия без ефект за мен. И бих отделил малко повече време да си отстраня генерално проблема, отколкото да рискувам в някой студ или жега да кибича няколко часа, заради локвата която небрежно съм разплискал. А в България не е да няма локви и трапове, които да видиш в последния момент, преди да огънеш джантата, или да излетиш от аквапланинг.
От тъжния ми опит, стигнах до извода, че на Тойота им се окисляват терминали и конектори, на Опел се вдървява и чупи изолацията на кабелите, а на Форд масово се изпарява вътре проводника в иначе изглеждаща като нова изолацията. Всичко това след 15-20 годишна възраст на автомобила. От един Форд братовчедите се бяха побъркали да режат и кърпят кабели. За Опелските и Тойотските недостатъци опита е на мой гръб.
От тъжния ми опит, стигнах до извода, че на Тойота им се окисляват терминали и конектори, на Опел се вдървява и чупи изолацията на кабелите, а на Форд масово се изпарява вътре проводника в иначе изглеждаща като нова изолацията. Всичко това след 15-20 годишна възраст на автомобила. От един Форд братовчедите се бяха побъркали да режат и кърпят кабели. За Опелските и Тойотските недостатъци опита е на мой гръб.
Opel Astra F 1.7D(1993) -> Toyota Avensis T25 (2005), E: 1ZZFE, F: ZZT251L / Corolla Verso (07.2007), E: 1ZZFE, F: ZNR11L
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
--
Не отговарям в теми, в които не съм задал въпрос.
Не отговарям на лични съобщения.
- ufer
- Мнения: 2815
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 25 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
MR2 AW11 - обща тема
Аз имам опит и с трите марки: МР-а си е наред както кабели, така и каучуци, голфът и опелът са за изхвъргачката и нямам намерение въобще да се занимавам с тях, а Фордът е почти 60-годишен и кабелите на свещите още са оригиналните - червен прозрачен еластичен силикон...



Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта