Преувеличение е само частта с хавлията! Нали знаете, че има такава култура наречена Лонгмайлъри, които се стремят да карат възможно най-икономично и да минат възможно най-голямо разстояние.
Честно казано и аз от както карам хибриди често се забавлявам с това.
Зареждане:
В София имам захрито паркомясто. Имам кабел от моя електромер до колата. Обикновен контакт. Колата се зарежда за около 8 часа. Имам и доста голям навес на вилата, която е до язовир Искър преди Самоков. Там я зареждам на същия принцип.
Бърза станция значи такава, която е поне 22КWh. Този модел може да се зарежда максимум с 6,6KWh, така че няма много смисъл от по-бърза. Един единствен път се възползвах от зареждане на обществено място, което обаче е безплатно (Lidl в Самоков). За 22мин. пазаруване налях около 2,1KW. Общо взето толкова, колко да стигна от вилата до Лилд и да се върна.
Към колата има кабел, който да ползвате на обществени зарядни станции. Моя от в самото начало се озова в килера и вероятно ще го пазя за нов. В България малкото обществени зарядни станции си имат кабели и няма смисъл да си носиш твоя. Ще изгоря повече ток да го нося, от колкото ще заредя някога с него.
Това не е изцяло електрически автомобил! Идеята му не е да се зарежда бързо, защото има и не лоша алтернатива под формата на 2,5л двигател.
По-скоро трябва да имате възможност да го зареждате в къщи и евентуално на работа и да минавате около 70-90км на ден. Аз се колебая дали да не сложа по-бърза зарядна станция в къщи, защото цената не е нещо фрапиращо (примерно 2-2,5К лева), но разумът ми казва, че няма смисъл.
Относно MyT. По принцип аз съм технологичен човек и яката ми е втръснало от всякакви технологии.
Да инсталирах го това приложение. Закачих се за колата. Идея нямам какво е това Connected Services. На първо четене приложението ми се струва страшно безсмислено, което за мен е добре. Не знам дали сте забелязали, ама Тойота не са особено технологично напреднали и не те карат да си губиш времето с глупости и безсмислении технологии. Качваш се, натискаш Start и караш.
1. C-HR-а имаше навигация. Не беше Online. Аз я ползвах, когато пътувам извън града, за да си гледам завоите. В това отношение вградената навигация е супер и за НИЩО друго не става. Особено за цената си от близо 3000лв.
На баща ми Сузукито Игнис, което му взех преди 3-4 години, навигацията от магазина беше 600лв, а човека от дилърстовото ме посъветва да си спестя една 0-ла и да я взема от Ebay.
Винаги е по-добре да ползваш Google, Ware и т.н. В това отношение Android Auto-то е супер, само дето е на кабел, което не е особено удобно на кратки разтояния в града, където тази навигация най ти трябва, за да избягваш задръствания.
Взех си един AAWireless Android Auto Wireless Adaptor от OLX. Работи екстра, за да не си играеш всеки път да връзваш телефона, само дето от време на време се откача (може би при загуба на обхват към мобилния оператор).
Не съм имал време да се занимавам да търся дали това може да се стабилизира. Като цяло съм доволен как работи.
Между другото има чалъм да си инсталирате приложение, от където да гледатe YouTube през Android Auto-тото.
2. Не видях такава екстра в прилжението. Може със задържане на копчето на дистанционното и през Scheduler Departure-а нагласен на колата (не съм стигнал до там)
3. Ми не.
4. Ми пак не!
Аре бе, до скоро карахме Лади и Москвичи. Баба ви цял живот Online си е отоплявала и отключвала колата.
Намерих си Manual на тази кола. 650 страници е. Стигнал съм до 150-тата и не напредвам много бързо. Може и да намеря още нещо полезно вътре някой ден.