Страница 9 от 320

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 21 Фев 2019 08:13
от chukich
Моментът с тези системи за безопастност е много тънак. Много от тях са излишни, но някой от тях са и много полезни. Според мен повечето неща са маркетингова политика и не би трябвало да товарят клиента с вдигане на цените. Много ме дразни как Тойота слагат системата за сигнализиране на обект в сляпата зона само в най-високо ниво на оборудване.
Не ми трябват системи за следене на знаци, ленти и подобни... и не ти дават да си избирам сам нещата, както е при швабите. Бях споменал в друга тема за един приятел със Субару Леворг. Неговата кола има eyesight системата на Субару. Направо се побърква от нея. Иска да спре някой неща, но не може. При Тойота е нещо подобно

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 21 Фев 2019 12:30
от Константин
chukich написа: 21 Фев 2019 08:13 Много ме дразни как Тойота слагат системата за сигнализиране на обект в сляпата зона само в най-високо ниво на оборудване.
Не ми трябват системи за следене на знаци, ленти и подобни... и не ти дават да си избирам сам нещата, както е при швабите.
Аз от скоро се интересувам от Тойота и не знам дали винаги е било така или това е политика на местно ниво. Но наистина нямаш право на избор какво точно искаш да има в колата като оборудване. Нормално е да има някакви ограничения, като това без това не може или спазване на някакво ниво, от което имаш право да поискаш точно тази екстра, но при Тойота България конфигуратора е направо в три стъпки - мотор, ниво оборудване и цвят и салон и дотам.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 21 Фев 2019 13:16
от slowtraveler
Това е политика на японците - все пак автомобилите им са ширпотреба... А производството на няколко конкретни нива на оборудване, вместо събиране на индивидуално конфигуриран модел е много по-евтино.
Затова опциите са силно ограничени. От друга страна - избраните от тях конфигурации са що-годе логични, и удовлетворяват сигурно над 90% от потребителите.
Да, понякога правят различни 'комплекти оборудване' за различните райони на света според конкретните изисквания, но общо взето - действат по стандартни, но достатъчно удобни комплектации..

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 21 Фев 2019 19:23
от Hursa
Да, ширпотреба - но за съжаление се опитват да я пласират, като "премиум".
(пс Всъщност "тихомълком" от страна на дилъра - королата се появи и у нас (или аз едва сега я забелязах) - може би и предлагащите я, не са впечатлени от качествата и.)

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 21 Фев 2019 20:07
от chukich
Hursa написа: 21 Фев 2019 19:23 Да, ширпотреба - но за съжаление се опитват да я пласират, като "премиум".
(пс Всъщност "тихомълком" от страна на дилъра - королата се появи и у нас (или аз едва сега я забелязах) - може би и предлагащите я, не са впечатлени от качествата и.)
Файнъли...! Е как са цените спрямо предходната корола и аурис ?
Гледам старата Рав4 не го предлагат вече. Сигурно всеки момент ще пуснат новата Рав
Корола Туринг много ми харесва. Според мен би бил страхотен семеен автомобил - 49000лв ниво executive1.8 хибрид, пълно с всички нужни и ненужни екстри, цвят металик. С отстъпка цената ще падне поне до 45000лв, което е отлично за кола 4.65м, хибрид и последни технологии

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 21 Фев 2019 21:00
от nitsodar
Королката изглежда добре! :thumbsup: Цените също са добри за хибрид с всякакви екстри,както е споменал chukich. Не зная защо не са пуснали едновременно и новите Камри и РАВ4 no.gif В другите страни ги пускаха заедно ,но явно в Бг всичко идва последно... С интерес бих поразгледал как са наживо...

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 21 Фев 2019 21:18
от Hursa
chukich написа: 21 Фев 2019 20:07 Според мен би бил страхотен семеен автомобил - 49000лв ниво executive1.8 хибрид, пълно с всички нужни и ненужни екстри, цвят металик. С отстъпка цената ще падне поне до 45000лв, което е отлично за кола 4.65м, хибрид и последни технологии
Аз гледам Executive Plus, в това ниво са по-интересните екстри, поне за мен. И за седана - виждам цена над 50000. За компактен автомобил. И това за вече старата хибридна система на приус 4, в която поне аз не виждам нищо привлекателно и е по-скоро стъпка назад по сравнение със системата на приус 3.
(И къде видяхте, тази хипотетична отстъпка.)

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 21 Фев 2019 21:24
от Константин
chukich написа: 21 Фев 2019 20:07 Корола Туринг много ми харесва. Според мен би бил страхотен семеен автомобил - 49000лв ниво executive1.8 хибрид, пълно с всички нужни и ненужни екстри, цвят металик. С отстъпка цената ще падне поне до 45000лв, което е отлично за кола 4.65м, хибрид и последни технологии
Touring sport Executive 1.8 хибрид е с премиерна цена 46490.00 лв. иначе ще бъде 47490.00 лв.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 21 Фев 2019 21:34
от Константин
Hursa написа: 21 Фев 2019 21:18 Аз гледам Executive Plus, в това ниво са по-интересните екстри, поне за мен. И за седана - виждам цена над 50000. За компактен автомобил. И това за вече старата хибридна система на приус 4, в която поне аз не виждам нищо привлекателно и е по-скоро стъпка назад по сравнение със системата на приус 3.
(И къде видяхте, тази хипотетична отстъпка.)
Точно така, ако искате да имате поне всички екстри на старата SOL, трябва поне Eexecutive plus, а ако искате да надградите поне Luxury за седана.
Интересното е, че Luxury при touring sport има B-led, но не и при същото ниво на седана.
Освен това хибрида 2.0 180 коня ще се предлага в touring sport само с последното ниво - Luxury Pano roof, докато същия двигател ще го предлагат в три нива на хечбека.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 21 Фев 2019 22:22
от Hursa
Аз бих предпочел хечбека, но при тия цени хибридните алтернативи на тойота изглеждат по привлекателни.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 21 Фев 2019 23:01
от chukich
Hursa написа: 21 Фев 2019 21:18
chukich написа: 21 Фев 2019 20:07 Според мен би бил страхотен семеен автомобил - 49000лв ниво executive1.8 хибрид, пълно с всички нужни и ненужни екстри, цвят металик. С отстъпка цената ще падне поне до 45000лв, което е отлично за кола 4.65м, хибрид и последни технологии
Аз гледам Executive Plus, в това ниво са по-интересните екстри, поне за мен. И за седана - виждам цена над 50000. За компактен автомобил.
(И къде видяхте, тази хипотетична отстъпка.)
Hursa, за туринг версията не виждам executive PLUS . Има само Executive, в който си има всичко( според мен) - кожен волан, 16’ алуминиеви джамти, камера, подгрев дори о на страничните огледала ... и тн Вече luxury цената скача доста и там получаваш кожен салон, което за мен си е минус и 17’ алуминиеви джанти.
Фабрична Навигация не ми е нужна, а вече и с интеграцията на айфон може директно от там да се пускат карти. Освен това навигацията на Тойота е доста зле в сравнение с други марки автомобили. Кофти само за потребителите на Андроид.
За отстъпката ... не е нищо хипотетично .. тя се дава по дефоулт дето се вика ... стига да си я поискаш :D

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 22 Фев 2019 01:03
от LEXUS
slowtraveler написа: 21 Фев 2019 13:16 Това е политика на японците - все пак автомобилите им са ширпотреба... А производството на няколко конкретни нива на оборудване, вместо събиране на индивидуално конфигуриран модел е много по-евтино.
Не съм съгласен. Автомобилите и на германците са ширпотреба като Фолксваген, както и на чехите Шкода, но при тях може да се конфигурира колата по друг начин, това го казвам само като несъгласие с аргумента "ширпотреба" за политиката на японците. Ширпотреба са 80% от продаваните автомобили, но различните марки имат различна политика по комплектацията.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 22 Фев 2019 01:08
от LEXUS
Hursa написа: 21 Фев 2019 21:18 И това за вече старата хибридна система на приус 4, в която поне аз не виждам нищо привлекателно и е по-скоро стъпка назад по сравнение със системата на приус 3.
Ако хибридната система на Приус 4 е стара,която е актуална, коя е по-нова? В какъв смисъл е стъпка назад в сравнение с хубридната система на Приус 3? По-ефективна е ,което е глвната цел на хибрида. Има и вариант за тези, които искат повече динамика, въпреки че според мен тази със 122 к.с. е предостатъчна, и със 180 к.с.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 22 Фев 2019 01:39
от LEXUS
Hursa написа: 21 Фев 2019 19:23 Да, ширпотреба - но за съжаление се опитват да я пласират, като "премиум".
(пс Всъщност "тихомълком" от страна на дилъра - королата се появи и у нас (или аз едва сега я забелязах) - може би и предлагащите я, не са впечатлени от качествата и.)
Новата Корола стартира на цената на предишния Аурис. Хибридът в по-ниското ниво на оборудване е точно с 1500лв. по-скъп. Но пък е много по-богато оборудван от предишния. Повече са поскъпнали по-високите нива на оборудване. Но който ги предпочита, си прави сметката.

П.С. Да кажа,че коментирам хечбек версията,седана не съм го гледал.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 22 Фев 2019 08:59
от slowtraveler
LEXUS написа: 22 Фев 2019 01:03
slowtraveler написа: 21 Фев 2019 13:16 Това е политика на японците - все пак автомобилите им са ширпотреба...
Не съм съгласен. Автомобилите и на германците са ширпотреба като Фолксваген, както и на чехите Шкода,....
Ширпотреба са 80% от продаваните автомобили, но различните марки имат различна политика по комплектацията.
Да, така е.. Но почнеш ли да 'събираш' автомобил с еднакви комплектации при едната и другата марка - при 'японците' обикновено излиза по-евтино.
Щото 'голите' модели на немците, пък особено на чехите бяха доста поопоскани :) Спомням си гледахме Шкода - в базовия модел жабката няма вратичка, ама може да си я поръчаш като опция :)
И да - зависи от политиката на компанията...