Страница 9 от 15

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано на: 23 Яну 2020 16:53
от batececo
Имаше ли някакви симптоми водната помпа, че е за смяна - теч, шум и т.н. или просто краят на интервала за смяна е настъпил?

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано на: 23 Яну 2020 17:30
от dracunculus
Ами миналата седмица си беше всичко ОК (ниво на антифриза), днес при ТО в сервиза, като отворихме капака, антифризът беше под MIN и ролките на ремъка бяха оцветени в розово (цветът на антифриза). Иначе нямаше никакви симптоми, не е качвала градуси. Точно по този начин и с тази "скорост" си замина на времето водната помпа и на Королата. И нея тогава смениха по гаранция. Обещават новите помпи да изкарат по-дълго, пък ще видим.

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано на: 27 Яну 2020 22:15
от dracunculus
Днес си полупих колата, задържаха я за уиикенда в сервиза. За 640 Еврона се сдобих с ТО+ дискове и накладки отзад. Водна помпа и антифриз минаха по гаранция. Интересно е може би да споделя малко опит с РАВ-а, който карах временно (малко е офф-топик....). С изключение на външния вид (въпреки, че и с него свикнах и спря да ме отвръщава като преди tooth.gif) колата не е лоша. С 2л двигател и 175 коня си вървеше като за СУВ доста прилично (съпоставимо с Авенсиса ми). Разход успях да докарам на ежедневното ми шофиране до работа около 9,2- с литър над Авенсиса ми, но и РАВ-ката беше нова, на под 2000км още. Препълнена с екстри, които добре работят, истинско 4х4, благодарение на което при рязък старт тръгва по-добре от моята. В конкретна съпоставка с Авенсиса ми (за да не е само офф-топик 😉) се чувстваше обаче бая по-шумна над 100кмч- не само шум от вятъра (предницата е с аеродинамиката на бетонен панел опънат напречно), но и самият двигател. С две думи- хубава джипка, но се радвам, че си получих моята колица spell.gif

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано на: 28 Яну 2020 07:53
от chukich
dracunculus написа: 27 Яну 2020 22:15. В конкретна съпоставка с Авенсиса ми (за да не е само офф-топик 😉) се чувстваше обаче бая по-шумна над 100кмч- не само шум от вятъра (предницата е с аеродинамиката на бетонен панел опънат напречно), но и самият двигател. С две думи- хубава джипка, но се радвам, че си получих моята колица spell.gif
Шумът идва по-скоро от "любимото" ми CVT, а може би комбинация от двете.

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано на: 28 Яну 2020 12:20
от dracunculus
Тц.. , беше ръчка 😉😉😉

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано на: 31 Окт 2020 11:17
от dracunculus
Здравейте съфорумци! Има ли някой от вас някаква идея на този Авенсис в ниво на оборудване Elegance (моя) кожените седалки, дали са от истинска или синтетична кожа (в средата са перфорирани, бордовете са от плътна кожа, на страниците има ивици алкантара)? Откровено не мога да разпозная. Не запаряват, на усещане са много приятни, минимално повърхностно забелване на слоя има само в няколко гънки на борда на шофьорската седалка за 114 000км ежедневно каране - изглежда по-добре от "премиум кожата", уж естествена, на често споменаваната от мен Е- Класа. Т.е. размишленията ми конкретно - изглежда е или хубава естествена кожа или много качествен имитат. Обработвал съм я досега с различни продукти, просто искам да си купя нов сет за поддръжка - има различни - за синтетика и за истинска кожа - и са много скъпи, та ми се щеше на не купувам грешното. Ако някой има идея, да драсне един ред. От различните представителства на Тойота твърди всеки нещо различно....Мерси предварително! :cheers:

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано на: 31 Окт 2020 11:24
от BOz
Предвид годината и марката на 99.9% е изкуствена.

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано на: 31 Окт 2020 12:49
от dracunculus
И аз така мисля. Интересно е, че наистина е явно бая устойчива и кадърно изработена. Затова не бях сигурен. А и е напълно възможно различните участъци на седалката да са от различна кожа (изкуствена-естествена или изкуствена, но с различно качество). Например джобът отзад на седалката е изкуствен и очевидно по-некачествен от самата седалка.

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано на: 31 Окт 2020 21:06
от mapamop
Защо ми се върти из главата че Тойота мноооого отдавна не ползват естествена кожа? Причини - уж че полагали грижа за животните, цената, по некапризна подръжка и цена.
Иначе има и доста сериозни "еко" кожи неразличими от естествената. Пример - миналата година купих на хлапето "кубинки" от екокожа - водонепроницаеми, с подобрена изолация и т.н. На пипане и усещане си бяха като кубинките в казармата навремето, но на етикета си пишеше "синтетика". Като поразрових в Интернет се оказаха смлени изрезки от естествена кожа, смесени със химия и пресовани под високо налягане.
Вероятно и тук случаят е такъв.

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано на: 01 Ное 2020 15:16
от boyanmt
При мен е изкуствена кожа, която в началото на "зарибяването преди покупка.." трябваше да е естествена. На първата година(10К), двете предни облегалки се скапаха(протриване, отлющване), и ги смениха гаранционно.

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано на: 01 Ное 2020 18:00
от dracunculus
Има препарати, които консервират повърхностния слой и го правят по-хлъзгав (поне така се усеща) и от там по-устойчив на драскотини и износване. До сега с такъв си ги обработвах и проблеми нямам никакви с кожата, каквато и да е тя. Просто тези препарати ги има като цели сетове за поддръжка с шампоан за кожа и точно той е различен според това дали е изкуствена или естествена кожа. А дали е естествена или изкуствена не ме засяга реално просто заради идеята, след като не ме запарява и е устойчива.

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано на: 01 Ное 2020 18:19
от boyanmt
Да.. за оригинален препарат на TOYOTA говоря.. и въпреки това... bash.gif
Тук отново визирам КАЧЕСТВО, което липсва в този бранд.. sad.gif

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано на: 01 Ное 2020 19:32
от dracunculus
Качество липсва междувременно във всеки бранд (без Бентли, Майбах и подобни, може би...). След като на Е-Класа от 2017 на по-малко километри от Авенсиса ми кожата изглежда значително по-износена от при мен...Не знам, явно всичко си е пазарна икономика. Мислех следващата ми да е точно Мерцедес, но определено се разубеждавам. Май ще се пробвам с Лексус, пък ще видим как е и там. А, Колега, виждам често си недоволен от колата ти, сменяй бранда. За толкова пари - толкова и качество dry.gif Мен като цяло за тая цена си ме устройва, би ме боляло повече, ако си взема кола за 70 000 Евро и ѝ се износи кожата... :cheers: (но това сега в страни от темата)

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано на: 11 Ное 2020 12:29
от Жоро90
Здравейте,

Нов съм във форума ми предстои покупка на автомобил, като колебая между няколко сред които и Авенсис 1.8 бензин 147коня, долу ще сложе и линк към автомобила, който ми а харесал.
Предварително се извинявам, че сайтът е на полски, но се разбира, кое какво е. Живея в Полша,
https://www.otomoto.pl/oferta/toyota-av ... b5d9b9c5a1

Моля за мнение относно автомобила: двигателят надежден ли е, разход на гориво, какви проблеми, подръжка, като нали митът е,че японските коли са скъпи за подръжка, но нямам опит с тях. Общо взето всичко за автомобилът ще е от полза.
Досега съм карал Фиат Стило и Опел Зафира ( не е билоа моя), а италианско повече не бих си взел.

Сега си търся по-голям и комфортен автомобил, че вече съм със семейство.

Важно да отбележа, че съм над 190см висок и ме интересува, как е с пространството на шофьорското място, като в Стилото се чувствах добре.

Благода Ви предварително!

Първи впечатления от Avensis T27 Facelift 2017 1,8 Valvematic МТ

Публикувано на: 11 Ное 2020 21:10
от dracunculus
Здрасти, Колега и добре дошъл! Да, автомобилът е надежден (разгледай темата подробно, писал съм за дребните дефектчета, които за 115 000км имах), разход 5,5 при свръх спокойно каране, 6,5 при нормално и 8-10 при натискане (с две думи - за мен икономична кола). Интериорът е мега просторен за мен (176см), НО го казват и приятели 190-199см, които са го карали и съм возил (когато шофира човек 199см, мога аз да седна зад него с нормално сгънати колене и позиция на краката). Багажникът, дори и при моя седан е огромен. Като цена на поддръжка и резервни части - на нивото на средно статистическите немски брандове като Опел и ФВ, нито по-скъпи, нито по-евтини (с уговорката, че това е за Германия!). Колата, към която си се насочил е точно като моята, само, че комби! Много добро решение е коженият салон- наскоро го коментирахме в темата- изкуствена или естествена никой не може да каже със сигурност (мое мнение -вероятно изкуствена), НО пак да кажа- адски устойчива и приятна като усещане, така че ми е все едно. LED-фаровете осветяват страхотно (казвам ти ко като късоглед човек, който принципно има проблеми с шофиране на тъмно). С две думи да ти го синтезирам - към тогавашната дата (юни 2017) получих най-доброто за парите си на тогавашния пазар и никак не съжалявам (мое лично мнение и не ангажирам никого с това). Според мен Авенсисът е скучен автомобил, който не бие на очи и няма да те изненада с кой знае какво, нито позитивно, НО и нито негативно и точно в това му е силата. Успех!