Страница 9 от 13
Публикувано на: 27 Апр 2007 23:24
от ALTEZZA
bara ot dolu ne e strut bar ami sway bar. kogato kolata vleze v zavoi i se nakloni, sway bara ia izpravia, t.e. kolkoto e po debel sway bara, tolkova po ne i pozvoliava da se naklania, ako si vijdal koli det na zavoi ednata im guma e vav vazduha, tova e shototo sway barovete sa i prekaleno debeli.
strut bara e za da ne pozvoliava na kupeto da se suche v zavoi. ne e kat da ima koi znae kolko faida ot nego, no triabvashe da e tam oshte ot zavoda. moje li Camry-ta, Corolli i Highlanderi da idvat sas strut bar ot zavoda, pak na STi da ne slojat...
za air filter, sigurno i az shte sloja, no sega gledam za varianti det da si napravia home-made.
Публикувано на: 28 Апр 2007 00:37
от agent dust
STi-то със стандартното окачване няма нужда от strut bar, купето е достатъчно солидно и здраво, а и трябв ада има известна деформация за комфорт. като минеш на коиловъри обаче е полезно

ландикар като го беше сложил, го беше монтирал неправилно, с натягане навън - а трябва да се монтира в свободно положение, нито да опъва, нито да събира амортисьорите, както си го е сложил Алтецов - просто да не позволява на бомбетата да се събират или раздалечават. и като караше понякога имаше едно скърцане, стрът бара му опираше в пластмасите при деформацията на купето laugh.gif
Публикувано на: 28 Апр 2007 01:18
от Japanese_fever
Mersi mnogo za obqsnenieto ALTEZZA!
Da be, bqh zabravil, 4e tiq otdolu sa sway bars?!?
A maggkrabar az ne sum trugnal da slagam nito sway, nito strut bars, no mersi vse pak.
Публикувано на: 13 Сеп 2007 09:56
от domi
Маг, то добре не трябва нито да бута, нито да дърпа, ама какво вземаш за кота нула? С колелата в земята или на лифт?
На субито сигурно няма да направи разлика, ама на моята корола има около 1-2см може би, разлика в разстоянията между стрът топ-овете когато е на гумите и когато е на стенд. В момента когато е на гуми лего бута навън, когато е на стенд леко дърпа навътре...
Публикувано на: 02 Апр 2008 10:19
от ALTEZZA
ta pokrai nova godina se sdobih s farove za magla. instalirah gi oshte togava, daje gi napravih da mogat da rabotiat i bez farovete, t.e. da gi polzvam za dnevni svetlini. obache mi lipsvashe groznoto jalto det imah na Lexus-a, ta reshih da gi napravia i tezi jalti. ta eto kakvo se poluchi s jalt tint i jalti krushki. snimkite ne sa koi znae kakvo, no taka e kat se snima prez noshta.
Публикувано на: 02 Апр 2008 10:22
от ALTEZZA
s farovete, koito v deistvitelnost sa projektorni(sas sin otenak shtot sa HID-ta), no na snimkata hich ne si lichi. na jivo sa si dve tochki, dolu jalta, gere sinia
Публикувано на: 02 Апр 2008 10:23
от ALTEZZA
i ot po blizo
Публикувано на: 02 Апр 2008 21:27
от Japanese_fever
Mnogo gotino.
Te po tezi julti svetlinki se razpoznavat starite IS-ki. Az mnogo im se kefq na 4etvurtitite far4eta dolu.
Kombinaciqta julto sinio su6to mnogo mi haresva, da ne govorim, 4e tam dolu s tozi jult otenuk se borqt mnogo dobre s gusta mugla.
LEXUS nostalgia ...

Публикувано на: 03 Апр 2008 17:15
от V35GTR
Trepach-ka!
Публикувано на: 14 Апр 2008 07:19
от ALTEZZA
eto gi i na svetlo
a sashto taka i doide vreme za letnite gumi, ta gi slojih na novi djanteta

Публикувано на: 14 Апр 2008 16:32
от cj
Супер! Честито! Размерът на новите джанти същия ли е като на сток - 17х8?
На мен много ми се иска да сложа хем по-нископрофилни, хем по-широки - примерно 18х8,5. За съжаление, от прочетеното по форумите разбрах, че не е добра идея да се слага по-широка гума за сметка на офсета на джантата, тъй като това рефлектира негативно върху геометрията на окачването.
Публикувано на: 14 Апр 2008 20:00
от ALTEZZA
razmera e sashtia, 17x8, no offseta e +43(stock e +53).
inache tova za geometriata, kakvo tochno imash v predvid? az ne mislia che shirochinata na djantata e tolkova opredeliashta, kolkoto offseta. ako slojish 8.5, do kolkoto e s podhodiash offset si ok.
Публикувано на: 15 Апр 2008 07:19
от Japanese_fever
Kakva marka sa tezi djanteta?
Gunmetal li se vodqt?
Mnogo me kefqt. KAto djantata na predi6niq avatar sa.
Mnogo JDM-ski sa!

biggrin.gif
Публикувано на: 15 Апр 2008 09:02
от ALTEZZA
Gram Lights sa.
Публикувано на: 15 Апр 2008 15:05
от cj
ALTEZZA написа:razmera e sashtia, 17x8, no offseta e +43(stock e +53).
inache tova za geometriata, kakvo tochno imash v predvid? az ne mislia che shirochinata na djantata e tolkova opredeliashta, kolkoto offseta. ako slojish 8.5, do kolkoto e s podhodiash offset si ok.
Както писах и по-горе, именно от промяна на офсета се получавало проблем. Ето 2 линка, където е дискутиран този въпрос:
http://www.wrxtuners.com/forums/f53/volk-ce28n-22591/
http://www.wrxtuners.com/forums/f53/whe ... faq-19172/
В общи линии се съветва да не се минава на офсет, с по-голямо отлконение от +/-4 спрямо стандартния +53.
Аз лично не зная до колко твърденията за изменения в геометрията и съответно намаляване перформанса на окачването ще се окажат верни и дали по-широката гума не би компенсирала пре-достатъчно...
Altezza, между другото, проверявал ли си дали при натоварване гумите няма да опрат в калниците?