Страница 9 от 46

Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 24 Юли 2014 23:44
от Not_active_user_1
На луд ли се правиш или наистина не те слуша главата? Казвам ти, че екстрите не са едни и същи, а ти продължаваш да си пееш твоята. Казах ти сложи допълнителните екстри, които има приуса на С4 и ела пак да си говорим за цени! Още ли не успя да схванеш, че П3 е може би една от най-богато оборудваните автомобили още в базата и стигнеш до най-високото ниво на оборудване. Има и такива екстри, които в никой друг автомобил ги няма, но ти си смучи от пръстите поредните простотии и се мъчи да залъжеш някой, че е както ти казваш. Аре като успееш да сложиш соларен панел на С4 ми се обади да им сравним цените! Гледам, че няма автоматично паркиране също. Гледам джантите 16-ки максимум в най-високото оборудване, а при мен на средното ниво са ми 17-ки. Е що тъй да те питам? Я им се обади на Цитроен сега да им кажеш как може такова нещо! biggrin.gif Виж ги и другите екстри! Разликата е просто очевадна, но не трябва да си слят.
А това с какво искаш да сравняваш П3 е лично твой проблем. Аз ти казвам, че П3 и С4 не са в един клас, а ти продължавай да си мислиш, че са.
И понеже очевидно не си запознат с различните класове автомобили, можеш спокойно да ги погледнеш тук:
http://de.wikipedia.org/wiki/Fahrzeugklasse
Знам, че сега пак ще почнеш с кухите си теории. Можеш да си ги спестиш. Хората са ти го написали. Ако нещо не ти отърва се обърни към тях и ги питай що е така. :whistle:

Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 24 Юли 2014 23:50
от BOz
prius 3 написа:На луд ли се правиш или наистина не те слуша главата? Казвам ти, че екстрите не са едни и същи, а ти продължаваш да си пееш твоята. Казах ти сложи допълнителните екстри, които има приуса на С4 и ела пак да си говорим за цени! Още ли не успя да схванеш, че П3 е може би една от най-богато оборудваните автомобили още в базата и стигнеш до най-високото ниво на оборудване. Има и такива екстри, които в никой друг автомобил ги няма, но ти си смучи от пръстите поредните простотии и се мъчи да залъжеш някой, че е както ти казваш. Аре като успееш да сложиш соларен панел на С4 ми се обади да им сравним цените! Гледам, че няма автоматично паркиране също. Гледам джантите 16-ки максимум в най-високото оборудване, а при мен на средното ниво са ми 17-ки. Е що тъй да те питам? Я им се обади на Цитроен сега да им кажеш как може такова нещо! biggrin.gif Виж ги и другите екстри! Разликата е просто очевадна, но не трябва да си слят.
А това с какво искаш да сравняваш П3 е лично твой проблем. Аз ти казвам, че П3 и С4 не са в един клас, а ти продължавай да си мислиш, че са.
И понеже очевидно не си запознат с различните класове автомобили, можеш спокойно да ги погледнеш тук:
http://de.wikipedia.org/wiki/Fahrzeugklasse
Знам, че сега пак ще почнеш с кухите си теории. Можеш да си ги спестиш. Хората са ти го написали. Ако нещо не ти отърва се обърни към тях и ги питай що е така. :whistle:
Твойта със соларен панел ли е?
Може ли на Приус да имаш стъклен таван?
Имаш ли опция за 18ки джанти?
Да не се окаже, че мога да сложа неща, които ти в Приус не може да сложиш, щом си толкова ербап.

Ти ми каза да се съобразя със средното ниво. Направил съм го. Написал съм ти цена на относително еднакви екстри. 17-ки джанти, навигации, плеъри, системи за подпомагане на паркирането, мониторинг на налягането в гумите и т.н., които мисля, че имаш.
Цената излиза 39к лева.
Как ще избиеш 11-те хиляди лева разлика?

Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 24 Юли 2014 23:55
от Not_active_user_1
Ужас! Наистина не те слуша главата. wacko.gif

Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 25 Юли 2014 00:29
от nowyaris
prius 3 написа:Ужас! Наистина не те слуша главата. wacko.gif
Ама и ти имаш нещо грижи с нея......Темата е дали Приусите са икономически изгодни,демек дали са връзват аритметиките да си го купиш в България нов и да го търкаляш като личен,а не служебен автомобил пет години.Всичко до тук показва че не е изгоден икономически.Сигурен съм че космическата совалка Чалънджър има в пъти повече екстри от Приуса,ама пък при нея съвсем не се връзват аритметиките.Пък и пада от време на време...... blush.gif

Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 25 Юли 2014 09:44
от mirott
prius 3 написа:
mirott написа:Момко, престани да сравняваш цени в Германия!
В България най-скъпия C4 e 43 307 лв(дизелов), бензинов е 40 819! Най-ниската цена на Приус е 48 150 лв!
Момко, колата съм си е купил от Германия и сравняваме с немската цена. Ако не си го разбрал се върни и чети! Но дори и за БГ, като говорим, ако се сложат всичките екстри, които има Приуса, пак цените стават на кантар. А и както споменах колите не са в един клас, за да сравняваме. По тази логика, защо не сравните DACIA SANDERO на LPG? Хайде да ви видя дизелджиите какво ще кажете с това сравнение! 2 пъти е по-евтина от С4 и харчи много по-евтино спрямо дизелите. Давайте, сравнявайте! :whistle:
Да ама пишеш в БЪЛГАРСКИ форум на Тойота!!! Аз пък ти написах цените в България!

Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 04 Авг 2014 19:18
от Hursa
Колеги защо сравнявате Ц4 с приус? Ц4 е класа на аурис – сравнете размерите. Сравнете го с аурис хибрид. Ц4 1.6 дизел с пилотирана скоростна кутия е 41690 лв високото ниво оборудване, разход според ситроен между 3,8 и 4,2 смесен цикъл (че разхода най-много гледаме:). Цената на ауриса (с хибридната отстъпка) 42950 лв. „Автоматика” на хибридния аурис е може би най-добрия като усещане в този клас автомобили, а и дори в по горния клас. И поддръжката му е по евтина от дизеловата Ц4. Но да, по скъп е от Ц4, ауриса. Но понеже това е класа на голфа, много издания така го наричат, сравнете хибридния аурис и с голфа. Хайлайн оборудването с 1,6 дизел със 7 степената скоростна кутия с автоматично превключване е 44420 лв, като даже хайлайн оборудването е сравнително бедно. Тук вече голфа е по скъп от хибрида, обслужването също, разхода според производителя 3,9. На aуриса 3,8 – пак според производителя му. Та защо да е неизгоден икономически хибрида, поне според сравнението с тези два модела?

Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 05 Авг 2014 09:42
от SFINKS
Ако ви се вижда малък C4 да вземем да сравним Примуса с DS4 biggrin.gif
Сори ама DS4 за мен е по-хубав от Примуса от всяка гледна точка . tongue.gif

Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 06 Авг 2014 18:41
от Hursa
За по-хубав е въпрос на вкус. Според мен приус плюс е много хубав като вътрешно пространство и като външност, единствения ван който ми допада.
Но да сравним хибридния аурис и с пежо 308, събрата на ситроен ц4. Да не го сравняваме само с дизели, макар че двулитровия дизел автоматик е 48500, но все пак е по мощен – 150 кс. Да го сравним с бензиновия автоматик с двигател 1,2 за 42830 - 120 лв разлика с хибридния аурис, като поддръжката му струва колкото на хибрида, въпреки, че сервиза на пежо е един от най-евтините фирмени сервизи. Разхода му – доста нисък за мощността му е 5 на сто според пежо. Да го сравним и с аурис 1,6 безстепенен автоматик. 36990 за ниво luna, хибрида fancy e 39150 с хибридната отстъпка. 2200 лв по евтин, но при посочен разход 5,7 от тойота разликата му с хибрида ще се стопи след 2 години при сравнително малък годишен пробег, около 20000, само от разходите по горивото. Освен това fancy е по богато оборудван от luna. Поддръжката също е по-скъпа в сравнение с хибрида. Освен това в 90% от случаите хибрида ще се усеща като доста по мощен автомобил от бензиновия аналог, подобно на дизела.
Така че, за търсещите автоматик в този клас автомобили хибрида, според мен, е с много добро съотношение цена и поддръжка - отнесено към качествата му. И това в най-конкурентния клас автомобили, според автоизданията.

Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 20 Авг 2014 03:58
от baba_metca
Ей това е, добре, че спряхте да сравняваете Приус с каквото и да било, защото реално според мен Приус за момента си е в собствен клас. Независимо, че по доста места го присъединяват към разни класове, аз като съм се качвал в Приус то няма нищо общо с нищо, само с него си. Няма как да се сравнява с Аурис или Авенсис, едното е по-малко с малко, но пък доста друса и скърца (говоря за първия Аурис), другото е по-голямо с доста и горе долу като возия е еднакво.

Така, че за мен сравнението е Аурис хибрид с Аурис или друг автомобил от класа на Голф. И тук излиза, че ако някой има да даде около ~44 000лв (тук включвам металик, аларма, каско, гражданска, данък и т.н. пари нужни за първоначалното закупуване)за автомобил от класа на Голф, то вече може да погледне и хибриден такъв. Ако обаче има с 10 000лв по-малко, си отива на Аурис 1.33 или там каквото друго си хареса от този клас. Сега някой ще каже да, мен Аурис 1,33 ми стига като екстри и всичко, пък ще си имам 10 000лв джоба да си ги правя каквото си поискам и ще е прав. Аз дори познавам такива хора, които си купиха чисто нов Аурис от първото поколение на страшната промоция за 24 000лв, айде ходи го сравнявай с хибрида. 20 000лв разлика са страшно много пари. Ама на тях това им стига, като двигател и като оборудване, плюс това да не забравяме, че все пак си е Тойота. Ако обаче, не ти стигат екстрите, искаш си нещо друго, повече, защото си свикнал, защото можеж да си позволиш, еми даваш повече пари и толкоз. Сега обаче някой ще каже, че за 44 000лв ще си купи човек нещо като Авенсис, така е. Ама моята съпруга кара Авенсиса само ако се наложи и вече няма на къде, по-голям и бил, в Ауриса се чувствала по-добре, не знам какво си и си кара Ауриса и това е. Т.е. има хора които ще си искат нещо като Аурис и ни повече, ни по-малко, но ще имат да дадат парите за топ оборудване. И според мен точно тези хора, вече имат възможността да карат и хибрид, защото за момента май, май излиза същото, а дори може и малко по-икономически изгоден да е хибрида. Сега е едно, след 6 месеца, може да се окаже друго, като влезем в 2015, защото хибридната преференция важи до края на 2014г.

Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 20 Авг 2014 12:38
от IVOtuning
Ще бъда благодарен на някой Приус фен да ми обясни/разясни "толкова" богатото оборудване на Приус/Аурис.
За Приус 2 няма смисъл да говорим, кажете ми за 3 поколение, моля.

Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 22 Авг 2014 09:45
от SFINKS
Е богато си е , сравнено с Айго примерно biggrin.gif

Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 23 Авг 2014 00:25
от Not_active_user_1
IVOtuning написа:Ще бъда благодарен на някой Приус фен да ми обясни/разясни "толкова" богатото оборудване на Приус/Аурис.
За Приус 2 няма смисъл да говорим, кажете ми за 3 поколение, моля.
Аз на теб ще ти бъда още по-благодарен, ако ми покажеш модел с по-богато оборудване от П3 или поне, като неговото. За база вземаме базовите модели в БГ да речем, за да няма туй-онуй еди къде си предлагали това, а на друго място онова. Дай да ги видим аджеба колите с по-богато оборудване в този клас!
Пък за П2 наистина няма какво да говорим. Когато той излезе и започнаха продажбите му, другите производители не само не предлагаха такива екстри, но и дори в луксозните си модели ги нямаха някой. :whistle:

Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 23 Авг 2014 08:37
от Vesko
prius 3 написа:дори в луксозните си модели ги нямаха някой. :whistle:
Тук ми стана интересно. Без да се заяждам, какво за първи път се среща при П2?

Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 23 Авг 2014 15:08
от BOz
Vesko написа:
prius 3 написа:дори в луксозните си модели ги нямаха някой. :whistle:
Тук ми стана интересно. Без да се заяждам, какво за първи път се среща при П2?
Мисля, че самопаркирането за първи път се появи при Приус от този клас автомобили.

Re: Икономически изгодни ли са хибридите? (разделена)

Публикувано на: 23 Авг 2014 16:08
от Vesko
BOz написа:
Vesko написа:
prius 3 написа:дори в луксозните си модели ги нямаха някой. :whistle:
Тук ми стана интересно. Без да се заяждам, какво за първи път се среща при П2?
Мисля, че самопаркирането за първи път се появи при Приус от този клас автомобили.
Но ставаше дори и за луксозните марки. Иначе е логично самопаркирането да се появи за първи път в автомобили с ел.задвижване. А и тази екстра май не се предлага в БГ... Както и доста други в приус и тойота като цяло. Адаптивният круиз контрол май не е в списъка с екстри за БГ например.