Страница 9 от 13

Публикувано на: 26 Фев 2012 20:06
от Rudy
E60_Power написа:..Един S 65 AMG е с 612 к.с. / за БМВ ...
и това в темата за GW? :censored:

Винаги съм харесвал БМВ и Ауди, бих карал и МБ - страхотни коли, ... когато не е снежно или когато не са в сервиза (както сам призна - доста често им се случва), а и цените на ремонтите, пък и на подръжката...
Имам две деца - не искам трето, трябва ми работен кон, който да ме закара бързо и сигурно там закъдето съм тръгнал, без значение дали е хлъзгаво навън. А и емоциите (радостите, грижите и тревогите от двете деца) ми стигат, нямам нужда от още. Не и на пътя!
Много от моите пациенти, които имат скъпи коли, са с толкова сбъркани приоритети, че здравето им е на последно място. Най-важна е колата...

Публикувано на: 26 Фев 2012 20:06
от LEXUS
E60_Power написа:


Да не си даваме оценки кой колко разбира от автомобили. Аз подобна оценка не ти давам / че не разбираш /, така, че и ти си я спести. Пак ще те разочаровам - Лексус не бие никой. Нито по завиване, нито по вървене. Не и БМВ и Бенц. Въпросният LFA е бутикова кола, която струва половин милион евро. И е спортен автомобил. Аз ти давам пример за луксозни лимузини / не зная защо си мислиш, че като говоря за двигатели имам предвид единствено само дизел /, които можеш на старо да купиш за под 100.000 евро и имат мотори от по над 500 коня. Един S 65 AMG е с 612 к.с. / за БМВ няма да говоря, за да звуча по-обективно /, а е кола, която е като гарсионера. А и аз може да съм фен на БМВ, ама топ колата на нашето съвремие / последните 20 години / е S класата. Друга такава кола няма. А и не знам защо оставаш с погрешно впечатление, че говоря само за дизелови мотори. Да наричаш съвременните дизелови агрегати на тези марки "тракащи дизелчета" е много несериозно. Сам го знаеш, ама нали трябва да заемеш позиция някаква.

Да, не оспорвам, че Лексус са топ оф дъ топ при хибридите. Ама / нали искаш - поне според мен / да караш кола, чийто мотор не чуваш е като да чукаш мацка и тя да мълчи. Поне според мен. Следващото по-високо стъпало вероятно ще са надуваемите мадами.
Хм, кажи ми важно ли е при луксозна лимузини тя да е тиха или не? Sclass шумна ли е? Е, хибридите са тихи,защото са съвременна технология,а не такава на над 1 век,каквато са тракащите дизелчета. Това е все едно да сравняваш парен локомотив със самолет!
S class е топ колата само в твоите мечти и тези на европейците. Lexus LS 600hL е по-добре оборудван, по-високотехнологичен, по-широк, по-тих и по-кллуксозен. S class прилича на евтина количка до Лежус LS 600hL.
LFA дали е бутикова кола, или не, не е от значение. Той показва какво може Лексус. Лексус е преценил да не прави такива бързи седани,защото те заемат минимален % от продажбите,колега,а не за друго. Тези коли с многото коне се купуват от много малко, и те са бутикови в този смисъл.

Лексус е направил по-бърза кола от всичките немски марки, които ги смяташ за най-добри. Тоест Лексус е по-добър от най-добрите ,които са според теб.

Ти ми даваш пример с лимузини,аз пък ти давам пример със спортен автомобил Лексус. Въпросът ти беше,че Лексус не правели мощни двигатели и бързи в завоите коли- не е така. Вижда се ,че правят, и то по-бързи.

Аз пък ще те разочаровам теб- Мерцедес не бие БМВ -нито по вървене, нито по завиване. Обаче Мерцедес прави по-добрите луксозни коли. Просто при луксозните коли не се залага на спортни амбиции,а на сигурно пътно поведение, добра возия,високо обордуване, обезшуменост, удобство и високи технолоогии. Високите технологоии са най-добрата реклама за една кола, както надеждността й,особено при луксозните. Малко са тия баровци с луксозен автомобил,които се надбягват по завоите или подобни детски неща.
пак да повторя- това,че БМВ взима по-бързо завоите от Мерцедес, не го прави по-добра кола. Същата е аналогията и БМВ-Лексус.

Публикувано на: 26 Фев 2012 20:40
от photon
Слезте малко на земята.. Темата е за GW, които са далеч от луксозните или спортните коли. На хартия voleex изглежда идеален за градски условия, особено с фабричната газова уредба.
/off Lexus, след като даваш за пример LFA, ами я погледни Veyron SS.

Публикувано на: 26 Фев 2012 21:02
от E60_Power
Точно в този форум бях упрекнат, че сравнявам ябълки и круши. Аз си взех бележка и смятам, че е редно и ти да го сториш. Казваш Lexus LFA бил върха на сладоледа. Ами, ето ти един сравнителен тест на т.нар. топ автомобил с един друг:

http://www.automobilemag.com/reviews/dr ... ewall.html

Както можеш да видиш, немците знаят как да правят агрегати и са сложили един съвсем обикновен 6.2 литров мотор в кола, която е точно два пъти по-евтина от Лексус-а. Да, сигурен съм, че ще отбележиш, че мотора на японеца е много по-малък, ама аз си мисля, че Мерцедес няма как да са виновни за това, че Лексус нямат капацитета да направят топ мотор като техния. Сравнението е между топ спортната кола на едната марка и върха при другата. Срещу половината от парите за Лексус-а получаваш по-добрата кола. Както виждаш, статията завършва със заключението, че Мерцедес все още знае как се правят супер коли.

Относно сравнението между S класата на Мерцедес и Лексус пак се връщам на базата за горното сравнение - сравняват се топ моделите на марките, а не най-слабата версия на едната с топ изпълнението на другата. Ето ти и един сравнителен тест между двете, като отнова ще подчертая, че Мерцедес не са виновни за това, че на Лексус топ модела е с толкова слаб мотор. Също така, имай предвид, че при този анализ се сравняват една кола / Mercedes S class /, която e в производство от 2005г. и друга / Lexus LS600h L/, произвеждана две години по-късно:

http://carsort.com/compare/Lexus-LS-vs- ... Class-S600

Както виждаш, няма победител между двете / при все, че Мерцедес-а е с две години по-стара, като концепция / и автомобилите имат равни точки. Основната причина е по-ниската цена на Лексус-а + по-доброто му представяне в секция "entertainment system" - има четири колони повече от S класата. В секция "performance" / това е есенцията, все пак / резултатите са ............. 4.6 точки за японеца срещу 7.6 за S класата. Мисля да спра до тук, просто защото коментара е излишен. Даже ще ти спестя линк на тема "БМВ vs Мерцедес vs Ауди vs Лексус", защото в тест на най-луксозните автомобили БМВ 7 серия е на първо място, а Лексус-а заема четвърто. Бенц на второ / с най-старата кола /, а Ауди А8 - трети. Ако държиш, ще получиш линка.

Публикувано на: 26 Фев 2012 21:12
от E60_Power
Rudy написа:
E60_Power написа:..Един S 65 AMG е с 612 к.с. / за БМВ ...
и това в темата за GW? :censored:

Винаги съм харесвал БМВ и Ауди, бих карал и МБ - страхотни коли, ... когато не е снежно или когато не са в сервиза (както сам призна - доста често им се случва), а и цените на ремонтите, пък и на подръжката...
Имам две деца - не искам трето, трябва ми работен кон, който да ме закара бързо и сигурно там закъдето съм тръгнал, без значение дали е хлъзгаво навън. А и емоциите (радостите, грижите и тревогите от двете деца) ми стигат, нямам нужда от още. Не и на пътя!
Много от моите пациенти, които имат скъпи коли, са с толкова сбъркани приоритети, че здравето им е на последно място. Най-важна е колата...
Абсолютно верно! :thumbsup:

Публикувано на: 26 Фев 2012 21:32
от nowyaris
photon написа:Слезте малко на земята.. Темата е за GW, които са далеч от луксозните или спортните коли. На хартия voleex изглежда идеален за градски условия, особено с фабричната газова уредба.
/off Lexus, след като даваш за пример LFA, ами я погледни Veyron SS.
Ти на хартия возил ли си се ??????

Публикувано на: 26 Фев 2012 21:35
от photon
Не съм, ама няма как да съм тествал всяка кола на пазара, сещаш ли се ? Като дойде време да сменям бараката първо ще попрочета за конкретните модели и които ми допаднат ще отида да ги пробвам наживо. Точно това имах предвид като казах , че на хартия изглежда добре.

Публикувано на: 26 Фев 2012 21:46
от nowyaris
photon написа:Не съм, ама няма как да съм тествал всяка кола на пазара, сещаш ли се ? Като дойде време да сменям бараката първо ще попрочета за конкретните модели и които ми допаднат ще отида да ги пробвам наживо. Точно това имах предвид като казах , че на хартия изглежда добре.
Те за всички модели дилърите пишат че са перфектни.Трудно ще се ориентираш по хартията.Пък и винаги има разни платени клакьори на които единствената им работа е да хвалят разни неща,които много често не са за хвалене.Като прецениш че е дошъл красивия момент,най-добре попитай нещо хем старо-хем патило. :thumbsup:

Публикувано на: 26 Фев 2012 21:49
от LEXUS
E60_Power написа:Точно в този форум бях упрекнат, че сравнявам ябълки и круши. Аз си взех бележка и смятам, че е редно и ти да го сториш. Казваш Lexus LFA бил върха на сладоледа. Ами, ето ти един сравнителен тест на т.нар. топ автомобил с един друг:

http://www.automobilemag.com/reviews/dr ... ewall.html

Както можеш да видиш, немците знаят как да правят агрегати и са сложили един съвсем обикновен 6.2 литров мотор в кола, която е точно два пъти по-евтина от Лексус-а. Да, сигурен съм, че ще отбележиш, че мотора на японеца е много по-малък, ама аз си мисля, че Мерцедес няма как да са виновни за това, че Лексус нямат капацитета да направят топ мотор като техния. Сравнението е между топ спортната кола на едната марка и върха при другата. Срещу половината от парите за Лексус-а получаваш по-добрата кола. Както виждаш, статията завършва със заключението, че Мерцедес все още знае как се правят супер коли.
Обзалагам се ,че не си на повече от 25 години,като не го казвам с лошо,а просто защото ти личи възрастта като говориш за това,че най-важното /есенцията/ е мощността и завоите.
smile.gif

За разлика от твоите линкове, в които боравиш със субективни мнения на журналистите,провели теста ите казват кое по-им харесва с някои елементарни сравнение 0-100км./ч., аз боравя с цифри:

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N% ... _lap_times

Намери ми този толкова бърз Мерцедес в условия на каране със завои, каквито са в реалния живот, при еднакви условия.
7:38 LFA, ; 7:40 SLS AMG

Кое е по-добро, по-бързо и по-добре взимащо завоите е ясно от цифрите. Не е нужен нито твоя коментар, нито на журналисти, цифрите показват ясно. При това не взимам LFA Nurburgring edition,защото още повече ще депресира германските марки.

А Nissa GTR, който е по-евтин от SLS, е по-бърз от немската машина. Отново японска кола, която е уникално бърза.

Немският агрегат на SLS не е по-добър от японския в никой аспект. Японският агрегат е по-бързооборотен и много по-високооборотен,което е страстта при една спортна кола! Да не говорим,че е 4.8 и върви на едно със 6.2. Японският агрегат е произведение на изкуството. И няма такива работи като Лексус НЯМАЛИ капацитета ахахахаха да направят топ мотор като обикновения V8 na мерцедес ли? АХАхахаха, biggrin.gif laugh.gif Лексус двигателя е класи по-добър от мерцедесовия.

МНОГО по-добрата кола Е Лексус- тя е по-бърза, с по-висока максимална скорост, с по-добра аеродинамика, по-високотехммологичен автомобил Заключения на журналистически статийки не означават кое е по-доброто.
E60_Power написа:Относно сравнението между S класата на Мерцедес и Лексус пак се връщам на базата за горното сравнение - сравняват се топ моделите на марките, а не най-слабата версия на едната с топ изпълнението на другата. Ето ти и един сравнителен тест между двете, като отнова ще подчертая, че Мерцедес не са виновни за това, че на Лексус топ модела е с толкова слаб мотор. Също така, имай предвид, че при този анализ се сравняват една кола / Mercedes S class /, която e в производство от 2005г. и друга / Lexus LS600h L/, произвеждана две години по-късно:

http://carsort.com/compare/Lexus-LS-vs- ... Class-S600

Както виждаш, няма победител между двете / при все, че Мерцедес-а е с две години по-стара, като концепция / и автомобилите имат равни точки. Основната причина е по-ниската цена на Лексус-а + по-доброто му представяне в секция "entertainment system" - има четири колони повече от S класата. В секция "performance" / това е есенцията, все пак / резултатите са ............. 4.6 точки за японеца срещу 7.6 за S класата. Мисля да спра до тук, просто защото коментара е излишен. Даже ще ти спестя линк на тема "БМВ vs Мерцедес vs Ауди vs Лексус", защото в тест на най-луксозните автомобили БМВ 7 серия е на първо място, а Лексус-а заема четвърто. Бенц на второ / с най-старата кола /, а Ауди А8 - трети. Ако държиш, ще получиш линка.
Коментарът хич не е излишен. Пак приотизираш ЕСЕНЦИЯТА, НО ЗА ТЕБ, PERFORMANCE, кой убеждаваш ,че това е есенцията в суперлускозния клас? Бизнесмен в такава кола последното,което го вълнува е Performance!, принципно го вози шофьор, но дори той да се вози, тази кола е е за състезания,а за конфортно возене. В такъв автомобил трябва да имаш богато обордуване, много лукс, стабилност,надеждност, високи технологии! Entertaiment е абсолютно важен в този най-висок клас. Тишината също.

И за да разбереш,че performance не е важното за това една кола в този клас да е по-добрата, ето ти един тест, понеже виждам,че се ръководиш от тестчета, които ти харесват:


http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... 0d_se.html

The BMW also has the performance to back up this sporting character. At a wet test track, it blasted from 0-60mph in 7.8 seconds. The slick-shifting six-speed automatic gearbox adds to the car’s appeal. It responds quickly, despite lacking the steering wheel-mounted paddles found on the Mercedes.

However, the BMW’s sporting nature is also its Achilles’ heel. Even when set to Comfort, the ride is firm and lacks the supple nature of the air-suspension set-up found on the S-Class. It’s not as quiet as its rival, either, with more wind and road noise making it into the cabin.

Read more: http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... z1nWDnx6wN


http://www.autoexpress.co.uk/carreviews ... cdi_l.html

Other drawbacks to the Mercedes include a lack of straight-line pace when compared to the gutsy 7-Series. At the test track, the S-Class managed the 0-60mph sprint in exactly eight seconds – two-tenths behind the 730d. At least the Merc’s brakes are impressive, hauling the huge saloon from 70mph to rest in only 45.8 metres.

But it’s clear that hard driving is not what the S-Class is about. The engine is superbly refined when cruising, and it pulls only 1,600rpm at 70mph. Head away from the motorway and on to a twisty A-road, and the German saloon is amazingly agile for its size. The nose is more likely to push wide when tackling tight corners than the sportier BMW’s, but few will have any complaints with the S-Class’s dynamics.

С две думи по-добрата динамика на БМВ не му помага да е по-добрият луксозен седан.

Публикувано на: 26 Фев 2012 21:56
от muf
photon написа: Точно това имах предвид като казах , че на хартия изглежда добре.
И на живо изглежда добре, остави ги тия wink.gif

Публикувано на: 26 Фев 2012 22:04
от LEXUS
muf написа:
photon написа: Точно това имах предвид като казах , че на хартия изглежда добре.
И на живо изглежда добре, остави ги тия wink.gif
Добре изглежда като е копие на Ярис. biggrin.gif

Публикувано на: 26 Фев 2012 22:12
от jim_beam
извън темата:
ето такъв тест минава всеки лексус преди да излезе от завода в тахара>
wink.gif

Публикувано на: 26 Фев 2012 22:23
от gh0s7r1d3r
Без особени претенции, ще напиша следното. То е породено от личен опит и макар да е "субективно", както многоуважавания специалист с гръмкото име на по-скъпата тойота би казал, поне не е прочетено, а видяно и усетено. В топ клас съм карал S500 2007, 750iL 2006, LS460 2007, S8 2008. Всичките са превъзходни коли, всички имат предимства пред другите. Аудито има най-добро поведение на пътя, породено от куатрото, но вози най-дървено дори и в режим комфорт. Лексуса има най-добрата возия, но пък в завоите е гола вода, дори и на спорт, когато започва да вози по-дървено. БМВ-то не е с въздушно окачване, но въпреки това има много добър баланс между комфорт и пътно поведение. Интериора на Бенца изглежда най-добър, усещането е за много скъпи материали, на Лекса изглежда най-евтин, много бързо се обезцвети салона - пожълтя и не изглежда добре. Копчетиите са адски много, но изглеждат някак ретро. БМВ-то е хубаво вътре, но бутоните са много разхвърляни и не е удобно, idrive е доста сложен и е кофти, поне докато свикнеш. Аудито не се различава много от А4/А6, но пък е много удобно и функционално - на практика почти всичко е около скоростния лост и не е нужно да си отвличаш внимантето. За вървене няма да говоря, тъй като е най-субективно, освен ако не съм им засичал стартове, а аз не съм, а и аудито е 500+ к.с. За екстри - това са коли, които са с доста изравнени възможности, така че е трудно да се определи коя е по-по-най. Лексуса има най-много глезотии, но някои от тях са безсмислени и ненужни - например - самопаркирането. В България тази кола не може да се паркира сама, а и е е много нужно, при положение, че разполагаш с камера, парктроник и големи огледала, които "падат", когато си на задна. Пак казвам много от копчетата изглеждат ретро в лексуса. Скоростите са СВТ, което носи наслада, но липсва спортния дух.
Разхода при Аудито и Лексуса е най-висок. Лекса в София дава 22-24, а при БМВ-то най-нисък - свалял съм го до 16-17. През петрохан лексуса ми даде 21. На магистрала бавничко и четирите могат да паднат до под 15, ама кой има нерви да кара тия коли със 130-140?!?
Уточнявам, че колите не са мои, но съм имал достатъчно време да ги карам и градско и извънградско за да придобия представа.
Като цяло, ако можех да направя от 4-те една кола, щеше да е супер, във всяка има по нещо уникално.

Публикувано на: 26 Фев 2012 22:25
от gh0s7r1d3r
jim_beam написа:извън темата:
ето такъв тест минава всеки лексус преди да излезе от завода в тахара>
wink.gif
Такива тестове се правят и на мерцедес и на бмв, дори слагат чашите преди да стартират двигателите.

Публикувано на: 26 Фев 2012 22:28
от Espace&Yaris
gh0s7r1d3r написа:Нямам конкретна информация в момента, но газта може да е течна фаза за тази цена, от която се очаква да дава точно същия разход и 10-15% повече мощност. И цента на толкова оборудван Ярис ще е не с 50%, а с поне 80% по-скъп.
Това физически няма как да стане освен ако в момента на обръщане на пропан-бутан бензиновия двигател на Волекса магически не си вдига КПД-то с поне 10%. Няма как с гориво с 20% по-ниска калоричност да постигнеш по добри резултати при запазен разход. Всъщност има - с рекламни трикове.

Енергийната стойност на бензина е 30MJ за 1 литър.
Енергийната стойност на (LPG)пропан-бутана е 23MJ за 1 литър.