Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Avensis T25 2.2 D4D 2007 - не пали при студено време ?
Инициализацията я пробвай с кламера, някъде по - нагоре беше описано.
Има вероятност да са ти изпратили грешен SCV (малка разлика в диаметрите на отворите може да създава проблеми), а и не съм сигурен колко е истинко DENSO.
П.П. И аз се чудя дали да не поръчам от Ебей.
Има вероятност да са ти изпратили грешен SCV (малка разлика в диаметрите на отворите може да създава проблеми), а и не съм сигурен колко е истинко DENSO.
П.П. И аз се чудя дали да не поръчам от Ебей.
Model: Toyota Avensis; Build Date: 08/2005; Body: WG WAGON
Engine: 2ADFTV 2200CC DIESEL TURBO; Fuel system: DCR DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
Transimission MTM MANUAL TRANSMISSION
Engine: 2ADFTV 2200CC DIESEL TURBO; Fuel system: DCR DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
Transimission MTM MANUAL TRANSMISSION
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Avensis T25 2.2 D4D 2007 - не пали при студено време ?
Възможно е да не съм прав защото не ми е работа да ремонтирам автомобили но това което знам за SCV клапана е , че кокато е износен създава проблеми когато полжението е горещо а не студено защото пада вискозотета на горивото. Миналата пролет когато се набълбуках с моето 2AD двигателя си палеше но с леко удължено развъртане и първите един два оборота звучаха някак неубедително. Всичко това ми подсказа , че зимата ще бера ядове. Първо проверих акумулатора. Оказа се някакъв обслужваем боклук с половината клетки на сухо и вероятно по-дърт от колата. Направих му реанимация и контрол но ..... го смених. С новия акумулатор паленето се подобри една идея. След профилактика на стартера и силовите кабели паленето стана като на нова кола. Не си мислете , че след като чувате стартера да върти здраво и итензивно няма как проблема да е от стартера. Имах и една изгоряла свещ но смених и четирите. Сега при -20 пали от раз без двойно подгряване или разни мурафети. Греста след 10 години се спича отделно четките се разпрашават и прахоляка се смесва със смазката а в студа нямам идея какъв керпич става. На дизела му трябва развъртане а необслужен стартер няма как да даде динамика като на нов или обслужен. Мисълта ми е когато има проблеми да се почне от елементарни неща като хигиена , профилактика и обслужване и чак тогава да се пристъпва към купуване на части.homie написа: Привет,
Днес за добро или лошо смених моят SCV клапан.
За добро, защото се надявам да си реша проблема с паленето на студено. Тази сутрин пак заяде на -10С.
За лошо, защото много скоро изникна друг проблем. Още на първото каране започна едно свистене/свирене и започна да гуми мощност около 1000-1500 оборота. Около 2000 оборота колата започва да си набира сакаш по старо му, но и свистенето се усилва.
Затруднено или невъзможно палене при дизел може да се получи и от дълъг престой заради горивото. Преди време бях заправил малко нафта в една туба . След около две години половината от горивото се беше превърнало в нещо като сополи (нашенска нафта). Подобни лиги сме промивали от цялата горивна система на неползван дълго време електрогенератор с 6 цилиндров агрегат от Volvo Penta 600Kw. (западна нафта)
ПС. Моля който си реши проблема да си направи труда и да сподели как го е решил. Така темата ще е освен дълга и полезна.
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Много съм съгласен, НО когато колата ти пали и гасне...и така 10 пъти, едва ли е стартера. Затова тук във форума има доста изписано за въпросните клапани. И когато човек направи инициализация http://www.moranbahweather.com/toyota/l ... 5_0453.pdfIliyа Damyanov написа:Възможно е да не съм прав защото не ми е работа да ремонтирам автомобили но това което знам за SCV клапана е , че кокато е износен създава проблеми когато полжението е горещо а не студено защото пада вискозотета на горивото. Миналата пролет когато се набълбуках с моето 2AD двигателя си палеше но с леко удължено развъртане и първите един два оборота звучаха някак неубедително. Всичко това ми подсказа , че зимата ще бера ядове. Първо проверих акумулатора. Оказа се някакъв обслужваем боклук с половината клетки на сухо и вероятно по-дърт от колата. Направих му реанимация и контрол но ..... го смених. С новия акумулатор паленето се подобри една идея. След профилактика на стартера и силовите кабели паленето стана като на нова кола. Не си мислете , че след като чувате стартера да върти здраво и итензивно няма как проблема да е от стартера. Имах и една изгоряла свещ но смених и четирите. Сега при -20 пали от раз без двойно подгряване или разни мурафети. Греста след 10 години се спича отделно четките се разпрашават и прахоляка се смесва със смазката а в студа нямам идея какъв керпич става. На дизела му трябва развъртане а необслужен стартер няма как да даде динамика като на нов или обслужен. Мисълта ми е когато има проблеми да се почне от елементарни неща като хигиена , профилактика и обслужване и чак тогава да се пристъпва към купуване на части.homie написа: Привет,
Днес за добро или лошо смених моят SCV клапан.
За добро, защото се надявам да си реша проблема с паленето на студено. Тази сутрин пак заяде на -10С.
За лошо, защото много скоро изникна друг проблем. Още на първото каране започна едно свистене/свирене и започна да гуми мощност около 1000-1500 оборота. Около 2000 оборота колата започва да си набира сакаш по старо му, но и свистенето се усилва.
Затруднено или невъзможно палене при дизел може да се получи и от дълъг престой заради горивото. Преди време бях заправил малко нафта в една туба . След около две години половината от горивото се беше превърнало в нещо като сополи (нашенска нафта). Подобни лиги сме промивали от цялата горивна система на неползван дълго време електрогенератор с 6 цилиндров агрегат от Volvo Penta 600Kw. (западна нафта)
ПС. Моля който си реши проблема да си направи труда и да сподели как го е решил. Така темата ще е освен дълга и полезна.
и на следващата сутрин колата му запали от раз, значи проблема не е стартер

Model: Toyota Avensis; Build Date: 08/2005; Body: WG WAGON
Engine: 2ADFTV 2200CC DIESEL TURBO; Fuel system: DCR DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
Transimission MTM MANUAL TRANSMISSION
Engine: 2ADFTV 2200CC DIESEL TURBO; Fuel system: DCR DIESEL COMMON RAIL INJECTION SYSTEM
Transimission MTM MANUAL TRANSMISSION
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Сега ако посочиш къде колегата е написал , че колата му пали и гасне 10 пъти ще ти сложа зелен палец. 

- Petarec
- Мнения: 6
- Регистриран на: 26 Фев 2016 23:09
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 1 път
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Здравейте, и аз преживях проблема с трудното палене сутрин при отрицателни температури, акумулатора ми беше 60 Ah и на 5-6 години, след като го смених с нов 80 Ah проблема изчезна, сега си пали от раз без допълнително подгряване, но мисля че и този нещо не го задоволява, когото купих колата беше с акумулатор 100 Ah, според мен проблема се дължи на недостига на ток при стартиране.
и още нещо пробвайте с подаване на малко газ при стартиране.
и още нещо пробвайте с подаване на малко газ при стартиране.
- Freedom
- Мнения: 404
- Регистриран на: 22 Яну 2010 11:04
- Местоположение: Бургас
- Благодарил/а: 9 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Добре дошъл във форума, колега!
Темата е за 2.2D-4D двигатели. "60 Ah, малко газ при стартиране" - би ли споделил каква кола караш, за да не правим догадки?
Темата е за 2.2D-4D двигатели. "60 Ah, малко газ при стартиране" - би ли споделил каква кола караш, за да не правим догадки?
- Petarec
- Мнения: 6
- Регистриран на: 26 Фев 2016 23:09
- Местоположение: Шумен
- Получена благодарност: 1 път
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Колата е Auris 2.0 D4D 126 HP - 2007 г., понеже имах същите проблеми като описаните и затова реших да споделя.
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Явно доста сме с този проблем - при "-"темп. аха да запали и гасне. По-горе колегата Iliyа Damyanov беше писал за стартера, ще взема да се ориентирам натам, защото от Тойотския сервиз уж всичко били проверили /свещи, датчици, SCV клапан..../
, предлагат ми да се ориентирам към дюзи, ама аз не съм ОК.

Toyota Avensis II Wagon T25 2.2 D4D 150hp 2005
- ufer
- Мнения: 2815
- Регистриран на: 12 Ное 2010 10:35
- Местоположение: Бургас
- Автомобил: MR2 AW11 (MK1a)
- Благодарил/а: 25 пъти
- Получена благодарност: 77 пъти
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Аз бих проверявал принципно и плюсовия кабел, освен "масовия". С една моя кола 3 месеца търсих под вола теле. Уж плюсовият кабел дава ток, ама не както трябва. Какво ли не го правих, дори и в калаени бани го топих - вятър! Накрая се ядосах, купих си нов кабел, нови клеми, дадох ги в един завод да ги кербоват, както се полага... И резултатът беше безкомпромисен. Кербовките на кабелите оксидират отвътре и макар това да е една елементарна причина, тя може да ти скъса нервите и портфейла. Дори втора употреба от морга не винаги е решение, защото и тези кабели са достатъчно стари. Истината е абсолютно нов кабел с качествена кербовка.
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Явно доста възможности за проблеми има, но за съжаление аз сън с "две леви", така че ще заложа на майстор от форума 

Toyota Avensis II Wagon T25 2.2 D4D 150hp 2005
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Да споделя някои мисли. Искаше ми се да дам повече данни, графики и т.н., но не мога да подкарам пустия Techstream.
От една седмица съм със сменен SCV клапан. Вече няколко старта без отказ, вкл. в четвъртък на -9 сутринта (от раз) и днес сутринта на -7. Имаше дни, в които на -2, -3 запали от втори път, но без протяжното въртене, палене и гаснене. Тук ще мисля за профилактика на стартера. Рано е още да се правят крайни изводи, но смея да твърдя, че има положителен ефект. Все още не съм правил и инициализация, че не ми се прибягва до метода с кламера.
Сега да се допитам до Iliyа Damyanov и други колеги за стартерът. Гледам, че се предлага цял четкодържател, за чиято подмяна мисля бих могъл да се справя и сам, ако няма нужда от някакво запояване.
От една седмица съм със сменен SCV клапан. Вече няколко старта без отказ, вкл. в четвъртък на -9 сутринта (от раз) и днес сутринта на -7. Имаше дни, в които на -2, -3 запали от втори път, но без протяжното въртене, палене и гаснене. Тук ще мисля за профилактика на стартера. Рано е още да се правят крайни изводи, но смея да твърдя, че има положителен ефект. Все още не съм правил и инициализация, че не ми се прибягва до метода с кламера.
Сега да се допитам до Iliyа Damyanov и други колеги за стартерът. Гледам, че се предлага цял четкодържател, за чиято подмяна мисля бих могъл да се справя и сам, ако няма нужда от някакво запояване.
Toyota Avensis Estate T25, 2AD-FTV, 2008
-
- Мнения: 384
- Регистриран на: 05 Апр 2016 15:10
- Местоположение: Мюнхен
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Моите четки не съм ги сменял защото си мисля , че имат още ресурс. Ако ползвах автомобила като такси щеше да е друго ..... По принцип за мене смяната на четки си е деликатна работа и се притеснявам много да не се оака нещо. Първо трябва да съм супер дупер ултра сигурен , че четките са оригинални. Проблемите са в качеството на графита (електрически и механични) . Ако четките се ронят или са по-твърди или са ...... скоро оставаме без колектор и търсим нов стартер. Мустаци , пружинки , държател всичко е от значение. После за да е всичко както трябва и новите четки да работят коректно трява ротора да се закара на ОПИТЕН стругар да пусне една стружка и да полира колектора. Манипулацията е много деликатна за здравето на колектора защото сам по себе си не е цяло парче метал и си трябва човек с опит и подходящ инстумент. В момента не се сещам друго за четките но през годините съм имал ядове с доста осакатени ел.мотори.
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
И аз да споделя за подобен проблем.Правеше ми същите неща.След проверка на подгряващи свещи и диагностика се оказа че всичко е наред.Сменихме горивен филтър,който беше доста замърсен от едната страна,сложихме добавка Бардал и вече пали при -10 сутрин без проблем.Бях зареждал в Еко най-скъпата нафта и при големият студ замръзна за цяла седмица и запали чак при -1 градус.След това работеше неравномерно и нямаше същата мощност.Според майстора филтъра е замръзнал и след това се е запушил от скапаното гориво.След това чух за още няколко такива случая от същата бензиностанция.
Avensis
- slowtraveler
- Мнения: 6163
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Avensis T25 2.2 2AD-FTV D4D 150HP 2007 - не пали при студено време ?
Офтопик
► Виж съдържание
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 5 госта