Аз останах доволен от събора (въпреки, че едва ли някога ще съм недоволен biggrin.gif), особено след като НЕ бях линчуван от AE86 сектата, заради пращане на отпадаци на едно АЕ86 (40лв за ламарината)

Покарах малко (Non)TRD Маздата и се видях с хора, които не бях виждал от 2 години.
Благодаря на фотографа, който ме снимал на "кроасана". На Лорда му се вижда синята тениска на дясната седалка:
На тръгване от пистата, освен че щях да забравя транспондера залепен на предният капак

, останах изненадан от някакъв тропащ шум (приличащ на спукана гума), който до преди малко ми осигуряваше ежедневна физзарядка тези дни

. Вече не помня по колко пъти смъквах и качвах всички гуми, включително махане и качване на 4те гуми на връщане от пистата. Оказа се flat spot на предна дясна гума, което се очакваше, защото не веднъж блокирах гумите на спиране от 140 до 60 в края на правата - веднъж с пушеци. ABS-а въпреки че е дразнещ, понякога има някои предимства - не че ще му върна предпазителя де. Доволен съм колко добре спира с фабричните накладки, за моя радост и спирачната течност не кипна - мързеше ме да сложа Motul RBF 660.
Като време, най-доброто ми беше 1.05.00 (в последната сесия, както в другите обиколки разликата беше +4, +2 десети), като стартирах от 1.09. Като за първи път с тази кола на пистата и за първи път кола със задно предаване, мисля че е в рамките на нормалното. От колата все пак само радиото липсва и карах с пълен резервоар biggrin.gif, а и от 2 години не съм стъпвал на пистата. Мисля че с тези гуми мога да сваля под 1.04.
Това, което забелязах е:
* позагряваше малко при тази жега - след 4тата обиколка вдигаше температурата на водата, въпреки че не знам точно до колко, но след 5та обиколка обикновено прекратявах сесията.
* 4та предавка не ми стигаше да мина цялата права, но предполагам от по-рядкото маслко (Redline MTL, което е 70w80 при 75w90 по спецификация) като загрееше и 5та не влизаше при високи обороти. Когато влизаше 5та short shift-вах на малко над 6000 оборота (при 7000 прекъсвач), че да има смисъл да превлчювам на 5та. На 4та ми се налагаше да карам малко на прекъсвач до точката на спиране.
* RWD >> FWD

- само един път успях да се завъртя на третият ляв след правата.