Публикувано на: 06 Окт 2006 15:54

Napylno sam saglasen s teb, i kakto kazah qvno dokato ne namerim ot nqkade edno takova telovi6te i ne gi povozim malko nqma da si promenqt mnenieto....ama nali si e i spor kak 6te vzemat da si otstypqt poziciqta biggrin.gifPAKETA_1 написа:Вие сте големи шматки - направихте ебаси темата пълна само със шума. Никой не чете мненията на другия, и само поства.
1. Да - може да се сложи двигател на мотор в кола (АЕ86 включително)
2. Да може да стане бърза
3. Не - едва ли ще си струва труда и парите имайки предвид други алтернативи. Друг е въпроса ако искаш да си уникален.
4. Не - Не дейте да вадите дайно графики вземани от мотори и да ги приравнявате с коли...сигурно ако сложиш Буса двигател в Тир пак ще е 250 коня?????
баси хората
V edno predavane predi vseme gledah za edna Honda Civic dragster i tq be6e na etanol sys nitros 4 cilindrov 17 ili 18 litrov dvigatel. ne se se6tam dali be6e sys supercharger ili turbo...siguren sam 4e v neta moje6 da nameri6 to4no info.Japanese_fever написа:Kolko e obema na dvigatelq pri tezi samoleti?K-A-N-U написа:Top Fuel Dragsters: The fastest-accelerating vehicles in the world, these are the most recognizable of all drag race cars. The 25-foot-long landlocked missiles can cover the quarter-mile in 4.4 seconds at speeds faster than 335 mph. The engine of choice is an aluminum version of the famous Chrysler Hemi. The supercharged, fuel-injected nitromethane-burning engines produce an estimated 7,000 horsepower.
4akai sega malko! Zna4i ako sam te razbral pravilno....poneje motora e s po malka kubatura i ima po leki vytre6ni komponenti zatova se razvyrta do po visoki oboroti taka li??? Ako tvoeto tvyrdenie e vqrno to togava dvigatel s po golqma kubatura ot na 4AGE 6te ima po tejki vytre6ni komponenti i 6te se razvyrta dori po-malko ot kolkoto 4AGE (8500 revolutions mai ). Sledovatelno dvigatel kato tozi 4,999 cc 5 liters V 10 front engine with 92 mm bore, 75.2 mm stroke, 12 compression ratio, double overhead cam, variable valve timing/camshaft and four valves per cylinder postavqn vyv 2006 BMW M5 nqma na5in da se razvyrta do 8000 revolutions.....nali?? To togava kak dryzva BMW da pravi takiva fal6ivi iskazvaniq na tehniq web site : 500-hp (SAE net) output, 383 lb-ft maximum torque, and engine speeds in excess of 8,000 rpmПри положение, че и двата мотора ползват ковани карантии мотоциклетния двигател се върти повече заради леките си карантии.
Никъде не съм говорил за кубатура. Говоря за инерция, която няма общо с кубатурата освен косвено. Говорил съм за карантии на мотоциклетен мотор и такъв от кола. Ако не си виждал, разглабял, сравнявал такива двигатели си е твой проблем. Инерционните сили, както гравитацията и разни други нещица няма как да бъдат игнорирани, просто защото ГИ ИМА.K-A-N-U написа:bad_dog kaza:
4akai sega malko! Zna4i ako sam te razbral pravilno....poneje motora e s po malka kubatura i ima po leki vytre6ni komponenti zatova se razvyrta do po visoki oboroti taka li??? Ako tvoeto tvyrdenie e vqrno to togava dvigatel s po golqma kubatura ot na 4AGE 6te ima po tejki vytre6ni komponenti i 6te se razvyrta dori po-malko ot kolkoto 4AGE (8500 revolutions mai ). Sledovatelno dvigatel kato tozi 4,999 cc 5 liters V 10 front engine with 92 mm bore, 75.2 mm stroke, 12 compression ratio, double overhead cam, variable valve timing/camshaft and four valves per cylinder postavqn vyv 2006 BMW M5 nqma na5in da se razvyrta do 8000 revolutions.....nali?? To togava kak dryzva BMW da pravi takiva fal6ivi iskazvaniq na tehniq web site : 500-hp (SAE net) output, 383 lb-ft maximum torque, and engine speeds in excess of 8,000 rpmПри положение, че и двата мотора ползват ковани карантии мотоциклетния двигател се върти повече заради леките си карантии.
Nqma da rovq za ostanalite dvigateli rezvyrta6ti se nad 7-8 000 revs.
Verno za kubatura ne si govoril , no to e qsno otdavna 4e Hayabusata e sys po malak litraj i syotvetno kato e po malyk dvigatel logi4no e i da sa po leki vytre6nite komponenti i da rev-va do po visoki oboroti. Taka kakto Yamaha R6 pravi 18 500 revs edna hilqdarka kato moqta nemoje da gi napravi pravi nai mnogo 15 000(ograni4ena na 13 500). az ne sam sravnqval edno butalo ot m5 sys edno butalo ot 4AGE, a vsi4kite mu vytre6ni komponenti, kolqnov val,bieli, butala,sigmenti i t.n. na 4AGE vzeti zaedno edva li sa po leki ot tova na 5 litroviq zvqr vyv M5! No dori i da poglednem ne6tata po tvoqta gledna to4ka...edno butalo ot M5 ima kubatura 499cc nali(4999cc dvigatel, 10 cilindrov), i syotvetno pri 4AGE edno butalo e okolo 400cc ( ne sam siguren to4no kolko cc e 4AGE no ako re4em e 1600cc na 4 cilindyra) zna4i vyv m5 dvigatela butalata sa vse pak po-golemi. I pri vse tova pak pravi nad 8000 oborota. Tova kolko mu tejat vytre6nite kompunenti e vajen moment za top rpms, no qvno ne e re6ava6tiq kakto ti kazva6!bad_dog написа:Никъде не съм говорил за кубатура. Говоря за инерция, която няма общо с кубатурата освен косвено. Говорил съм за карантии на мотоциклетен мотор и такъв от кола. Ако не си виждал, разглабял, сравнявал такива двигатели си е твой проблем. Инерционните сили, както гравитацията и разни други нещица няма как да бъдат игнорирани, просто защото ГИ ИМА.K-A-N-U написа:bad_dog kaza:
4akai sega malko! Zna4i ako sam te razbral pravilno....poneje motora e s po malka kubatura i ima po leki vytre6ni komponenti zatova se razvyrta do po visoki oboroti taka li??? Ako tvoeto tvyrdenie e vqrno to togava dvigatel s po golqma kubatura ot na 4AGE 6te ima po tejki vytre6ni komponenti i 6te se razvyrta dori po-malko ot kolkoto 4AGE (8500 revolutions mai ). Sledovatelno dvigatel kato tozi 4,999 cc 5 liters V 10 front engine with 92 mm bore, 75.2 mm stroke, 12 compression ratio, double overhead cam, variable valve timing/camshaft and four valves per cylinder postavqn vyv 2006 BMW M5 nqma na5in da se razvyrta do 8000 revolutions.....nali?? To togava kak dryzva BMW da pravi takiva fal6ivi iskazvaniq na tehniq web site : 500-hp (SAE net) output, 383 lb-ft maximum torque, and engine speeds in excess of 8,000 rpmПри положение, че и двата мотора ползват ковани карантии мотоциклетния двигател се върти повече заради леките си карантии.
Nqma da rovq za ostanalite dvigateli rezvyrta6ti se nad 7-8 000 revs.
Казах че начините един двигател да се върти до по-високи обороти ЗА ДЪЛГО ВРЕМЕ са няколко и един от тях е по-здравите материали - след това правя паралел между двата двигателя и факта, че и двата са с ковани карантии (биели, вал) - т.е. вероятно материала е със сходна здравина. Какво остава да направим - да намалим масата.
Колкото до аналогията с друг автомобилен двигател. Защо реши, че масата на едно негово бутало примерно е по-голяма от такова на 4аге. Премери ли го? Защото аз бутало на буса не съм държал, но на други мотори над 1100кубика съм държал и то неведнъж, така че имам базата да правя съпоставки.
Dobre de za6to misli6 4e kakto ti sam priznava6 i vijda6 ot videoto 4e edna ma6inka koqto teji 500 kg e qka i s dvama 4oveka vytre na pistata pak e qka, makar ve4e da e okolo 700 kg s tqh vytre. E kak si predstavq6 AE86-cata da ne e qka pri polojenie 4e s 4oveka vytre idva okolo 150tina kila nad sponatata qka ma6inka...misli6 li 4e tiq 150 kila 6te q napravqt da ne e qka???? Az sam ubeden 4e 6te e malko po bavno no vse pak mnogo dovolno, siguren sam 4e El Camino ne se my4i da si napravi kolata 10 seconds car sys Hayabusa dvigatel.bad_dog написа:последно от мен по темата:
Според мен мотоциклетен двигател на машинка до около 500кг ще е нещо як както показват изброените примери.
За АЕ86 ще е пълна глупост. Според мен. Въпреки това, ако някой направи подобно нещо ще се изкефа яко дори само да го видя. За съжаление от тук спорещите не виждам кой има знания, опит със конверсии и средства за подобно начинание, така че темата е само майтап и чесане на езици.
Koga ti e kazal nqkoi za otejavane neznam mai tova si go izmisli, naprotiv konstrukciqta kogato mahne6 edin motor i skorostna kutiq na kolata 6te stane mnogo po leka, poneje DVG na motor teji dosta po malko...kade go otejavame???? Vsi4ki govorim za olekotqvane ti mi kazva6 4e sme bili Otejavali konstrukciqta.вие обаче изкарвате пърформънс като тотално отежнявате конструкция точно където не трябва.
.да вържеш кардан и диференциал от нормална кола на двигател от хаябуза е все едно да и вържеш ремарке като от филмчето на jamie