Ключове & имобилайзери
Re: Ключове & имобилайзери
Здравейте,
и аз да попитам. Купих моята Корола d4d, 2.0, 2003с мастър ключ, на който му липсваха всички копчета за заключване и отключване (което си е мн дразнещо) и с доста прах и мръсотия в образувалите се дупки. Въпреки че премахнах мръсотията ме съмнява самата платка вече да функционира. Затова искам да попитам, къде мога да се обърна, за да ми направят ключа отново с частa за дистанцонно отключване и заключване. Както и дали е възможно или трябва да се слага допълнително дистанционно.
Тъй като живея в Шумен ще съм благодарен за информация за този град или Варна
.
Благодаря
и аз да попитам. Купих моята Корола d4d, 2.0, 2003с мастър ключ, на който му липсваха всички копчета за заключване и отключване (което си е мн дразнещо) и с доста прах и мръсотия в образувалите се дупки. Въпреки че премахнах мръсотията ме съмнява самата платка вече да функционира. Затова искам да попитам, къде мога да се обърна, за да ми направят ключа отново с частa за дистанцонно отключване и заключване. Както и дали е възможно или трябва да се слага допълнително дистанционно.
Тъй като живея в Шумен ще съм благодарен за информация за този град или Варна

Благодаря
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Ключове & имобилайзери
Най-добре направи следното:
1. Почисти с електроклийн платката, огледай (измери) микропревключвателите дали работят, смени батерийката
2. Пробвай дали работи. Ако не работи, можеш да пробваш да обучиш предавателчето с централното заключване
3А. Ако няма успех - във Варна има доста автоключари - ще ти предложат директно нов ключ, но цената на ключа с обучението често е над 100лв...
3Б. Ако има успех от експеримента - купи си от китайците нов корпус на ключето (пластмасата с копченцата). Може да се наложи да прехвърляш приемо-предавателя на имобилайзера в новата кутийка..
1. Почисти с електроклийн платката, огледай (измери) микропревключвателите дали работят, смени батерийката
2. Пробвай дали работи. Ако не работи, можеш да пробваш да обучиш предавателчето с централното заключване
3А. Ако няма успех - във Варна има доста автоключари - ще ти предложат директно нов ключ, но цената на ключа с обучението често е над 100лв...
3Б. Ако има успех от експеримента - купи си от китайците нов корпус на ключето (пластмасата с копченцата). Може да се наложи да прехвърляш приемо-предавателя на имобилайзера в новата кутийка..
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: Ключове & имобилайзери
Ако платката е мръсна,но работеща нямаш грижи - безмислено е да я сменяш с друга - пак ще е ползвана.
Варненските автоключари предлагат цели ключове с нарязване,нов транспондер и т.н. - сумата е трицифрена обикновено.
Ако ти трябват само гумени бутони,както си и мисля - виж темата ми в раздел Купува/Продава - имам налични за твоята кола.
Варненските автоключари предлагат цели ключове с нарязване,нов транспондер и т.н. - сумата е трицифрена обикновено.
Ако ти трябват само гумени бутони,както си и мисля - виж темата ми в раздел Купува/Продава - имам налични за твоята кола.

-
- Мнения: 1132
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Re: Ключове & имобилайзери
С колко ключа е произведен Yaris XP90 2008 - била е на лизинг ?
Има ли начин да се разбере по № на шаси или четене компютъра на колата?
Имам 1 с дистанционно и 1 без- допускам, че може да има още един с дистанционно в лизингодателя или лизингополучателя - от последния съм купил колата.
Да търся ли наличен още един ключ, няма яснота дали третия е затрит или добре съхранен, а информацията от горните е противоречива и подвеждаща или да не се вкарвам във филм?
Знам, че други модели Тойота са с 3 ключа, тук става дума конкретно за Yaris XP90 2008.
Има ли начин да се разбере по № на шаси или четене компютъра на колата?
Имам 1 с дистанционно и 1 без- допускам, че може да има още един с дистанционно в лизингодателя или лизингополучателя - от последния съм купил колата.
Да търся ли наличен още един ключ, няма яснота дали третия е затрит или добре съхранен, а информацията от горните е противоречива и подвеждаща или да не се вкарвам във филм?
Знам, че други модели Тойота са с 3 ключа, тук става дума конкретно за Yaris XP90 2008.
Последно промяна от Akima на 22 Яну 2016 13:00, променено общо 1 път.
Причина: Форматиране.
Причина: Форматиране.
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: Ключове & имобилайзери
Yaris XP90 2008
2 - мастър ключа - черни - палят колата.
1 - вале - трябва да e друг цвят - сив май - отключва колата.
1 - табелка с номер - служи за поръчка на нови ключове.
В заключение - 3 ключа.
Един е задължително в лизинговото дружество по време на лизинга - след погасяване на последната вноска/остатъчна стойност се предава на лизингополучателя - вече собственик на вещта.
Транспондерите се пазят в компютъра - дай рама да видя дали имобилайзерът е едно с компютъра.
Може да се изтрие ключът,който не е при теб - да не се окаже,че после Yaris-ът е ""отлетял за топлите страни".
Многократно съм повтарял,че първата работа като се купи ползвана кола е да се провери с подходящия софтуер броя на стартовите ключове,регистрирани в компютъра на колата.
Поздрави.
2 - мастър ключа - черни - палят колата.
1 - вале - трябва да e друг цвят - сив май - отключва колата.
1 - табелка с номер - служи за поръчка на нови ключове.
В заключение - 3 ключа.
Един е задължително в лизинговото дружество по време на лизинга - след погасяване на последната вноска/остатъчна стойност се предава на лизингополучателя - вече собственик на вещта.
Транспондерите се пазят в компютъра - дай рама да видя дали имобилайзерът е едно с компютъра.
Може да се изтрие ключът,който не е при теб - да не се окаже,че после Yaris-ът е ""отлетял за топлите страни".
Многократно съм повтарял,че първата работа като се купи ползвана кола е да се провери с подходящия софтуер броя на стартовите ключове,регистрирани в компютъра на колата.
Поздрави.

-
- Мнения: 1132
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Re: Ключове & имобилайзери
VIN: VNKKL96300A281207
Втория ключ е черен, колата пали с него, няма дистанционно, отваря механичната ключалка и не може да деактивира алармата. А алармата се активира с ЦЗ от механичната ключалка.
Втория ключ е черен, колата пали с него, няма дистанционно, отваря механичната ключалка и не може да деактивира алармата. А алармата се активира с ЦЗ от механичната ключалка.
Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
Re: Ключове & имобилайзери
Оги написа:VNKKL96300A281207
VIN VNKKL96300A281207
Build Date 02/2008
Model SCP90L-CHMGKW
Specification PRODUCED AT TMMF
Grade SOL SOL TYPE
Market EU EUROPE
Engine 2SZFE 1300CC 16-VALVE DOHC EFI
Fuel system LHD LEFT-HAND DRIVE VEHICLES
Transimission MTM MANUAL TRANSMISSION
Gear Shift Type 5F MTM, 5-SPEED FLOOR SHIFT
Frame Number SCP90-A281207
Color Code 8T1
Trim Code FC18
('0511- ) FRP, W/O(SMART ENTRY)
69051 CYLINDER & KEY SET, DOOR LOCK, RH
69051-0D050 1 € 47.02
69052 CYLINDER & KEY SET, DOOR LOCK, LH
69052-0D060 1 € 47.02
69055B CYLINDER & KEY SET, BACK DOOR LOCK
69055-0D050 1 € 47.02
69057A CYLINDER & KEY SET, IGNITION SWITCH LOCK
89073-0D090 1 € 139.83
69503 CYLINDER SET, LOCK
69005-0D090 WIRELESS DOOR LOCK-SMART KEY:FRONT & BACK(W/PUSH START) 1 € 117.21
89073-0D120 1 € 244.42
89070F TRANSMITTER ASSY, DOOR CONTROL (CUT KEY)
89070-0D090 1 € 343.09
89071B MODULE SET, TRANSMITTER SUB-ASSY, DOOR CONTROL
89071-0D030 MEXICO SPEC 1 € 252.22
89759 SCREW, DOOR CONTROL TRANSMITTER
89759-02010 MEXICO SPEC 1 € 1.03
89785B TRANSMITTER, TRANSPONDER KEY MASTER
89785-0D030 1 € 48.96

Искай си втория ключ!
Тази е имобилайзерът - нали не е със смарт ключ - безключово влизане и палене:
89780 COMPUTER ASSY, TRANSPONDER KEY
89780-0D010 WIRELESS DOOR LOCK-SMART KEY:FRONT & BACK(W/PUSH START) 1 € 305.63
89783 AMPLIFIER, TRANSPONDER KEY
89783-0D020 WIRELESS DOOR LOCK-SMART KEY:FRONT & BACK(W/PUSH START) 1 € 142.09
89784 COMPUTER, IMMOBILIZER CODE
89784-0D011 WIRELESS DOOR LOCK-SMART KEY:FRONT & BACK(W/PUSH START) 1 € 118.33

Поздрави.

-
- Мнения: 1132
- Регистриран на: 09 Юли 2012 14:32
- Местоположение: Пазарджик
- Благодарил/а: 27 пъти
- Получена благодарност: 15 пъти
Re: Ключове & имобилайзери
Благодаря, Akima ! Поздрави ! 

Toyota Corolla E11 1,3; Yaris SCP90 1,3 VVTI; Auris E15 1.33 VVTI;
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Ключове & имобилайзери
Не съм толкова сигурен дали има втори ключ с дистанционно...
Например на ФЕЯта автомобила бе с един многофункционален ключ и един без бутони. Като втория също палеше и отключваше. Просто нямаше дистанционно....
На Авенсиса ми май също бяха така - един ключ с бутони, един черен без бутони, и един сив (сервиза цял ден безуспешно се опитваше да го обучи да запали автомобила
)
Например на ФЕЯта автомобила бе с един многофункционален ключ и един без бутони. Като втория също палеше и отключваше. Просто нямаше дистанционно....
На Авенсиса ми май също бяха така - един ключ с бутони, един черен без бутони, и един сив (сервиза цял ден безуспешно се опитваше да го обучи да запали автомобила

Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
- Обратна връзка:
Re: Ключове & имобилайзери
Ето ги и моите 5 ст'инки... Старият ми Auris 1.6 vvt-i точно от 2008 г. си дойде с един мастър ключ с два бутона като този:

и един сервизен без бутони като този (само че сив)

Колата я купих чисто нова, а лизинговото дружество (Уникредит аутолизинг) не задържа ключове и през цялото време и двата ключа си бяха с мен. 3 месеца след мен, мой колега закупи Corolla E15 от същия дилър, лизингодател бе отново Уникредит лизинг и Corolla-та вече си дойде с два ключа с бутони и един без, като и трите ключа си бяха в колегата ми.

и един сервизен без бутони като този (само че сив)

Колата я купих чисто нова, а лизинговото дружество (Уникредит аутолизинг) не задържа ключове и през цялото време и двата ключа си бяха с мен. 3 месеца след мен, мой колега закупи Corolla E15 от същия дилър, лизингодател бе отново Уникредит лизинг и Corolla-та вече си дойде с два ключа с бутони и един без, като и трите ключа си бяха в колегата ми.
Re: Ключове & имобилайзери
Здравейте, бих искал да споделя опита си при направата на допълнителен ключ за Тойота Корола 2003г. Когато я купих беше с един ключ с вградено дистанционно и сивия ключ, който неможе да отваря багажника и жабката и е без дистанционно. След като прочетох във форума и попитах ключар колко би ми струвало това цената бе около 180-200лв
Отидох при друг ключар и попитах, ако намеря друг ключ от същия модел и година дали е възможно да се направи работещ ключ за моята кола. Отговорът бе положителен.
И така купих ключ със същите обозначения като моя дори дистанционното вътре бе със същия код и заготовка от ebay.uk. Прилагам снимка на заготовката.
И така с необходимите материали отидох при ключаря, наряза заготовката и се опита да програмира новия ключ чрез кабел и лаптоп, но не бе успешно. Наложи се да извикам "Неволята". Порових повече по форумите не само нашия, но и от други страни и успях да програмирам дистанционното за отключване и заключване на вратите от първия път направено е сложно но като се спазват стъпките се получава.
Но със програмирането на транспондера загубих доста време опитах четири варианта за програмиране и то неколкократно. Но в крайна сметка успях.
И така равносметката:
Ключ - 17,5£
Заготовка - 4,25£
Всичко излезе 70лв
Нарязване на заготовката и неуспешен опит за програмиране - 10лв
За доставка на нещата не съм плащал защото бяха доставени до адрес в Англия и доставката бе безплатна. И така след загубени 2-3 часа за 3 дни в ровене по сайтове и опити за програмиране имам и втори работен ключ със дистанционно!
Отидох при друг ключар и попитах, ако намеря друг ключ от същия модел и година дали е възможно да се направи работещ ключ за моята кола. Отговорът бе положителен.
И така купих ключ със същите обозначения като моя дори дистанционното вътре бе със същия код и заготовка от ebay.uk. Прилагам снимка на заготовката.
И така с необходимите материали отидох при ключаря, наряза заготовката и се опита да програмира новия ключ чрез кабел и лаптоп, но не бе успешно. Наложи се да извикам "Неволята". Порових повече по форумите не само нашия, но и от други страни и успях да програмирам дистанционното за отключване и заключване на вратите от първия път направено е сложно но като се спазват стъпките се получава.
Но със програмирането на транспондера загубих доста време опитах четири варианта за програмиране и то неколкократно. Но в крайна сметка успях.
И така равносметката:
Ключ - 17,5£
Заготовка - 4,25£
Всичко излезе 70лв
Нарязване на заготовката и неуспешен опит за програмиране - 10лв
За доставка на нещата не съм плащал защото бяха доставени до адрес в Англия и доставката бе безплатна. И така след загубени 2-3 часа за 3 дни в ровене по сайтове и опити за програмиране имам и втори работен ключ със дистанционно!
- Прикачени файлове
-
- $T2eC16hHJIkE9qU3l3veBRgmuzO)Tw~~60_57.JPG (187.42 KiB) Преглеждано 3315 пъти
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
Re: Ключове & имобилайзери
Чудя се дали е добре да се сподели опита за програмирането..
От една страна е добре да се знае кое как става - друг колега може да закъса с подобен проблем...
От друга - информацията покрай имобилайзера все пак е чувствителна...
От една страна е добре да се знае кое как става - друг колега може да закъса с подобен проблем...
От друга - информацията покрай имобилайзера все пак е чувствителна...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
- Рошко
- Мнения: 918
- Регистриран на: 09 Ное 2008 14:41
- Местоположение: Пловдив
- Благодарил/а: 2 пъти
- Получена благодарност: 3 пъти
- Обратна връзка:
Re: Ключове & имобилайзери
чЮФсвителна, чЮФствителна... Колко да е чЮФствителна...?slowtraveler написа: От друга - информацията покрай имобилайзера все пак е чувствителна...



-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 19 Дек 2014 17:55
Ключ за Toyota Corolla 2005
Здравейте!
Изгубих си ключа за колата,имам резервен,но той не работи.Слагам го в ключалката и нищо,бутоните "Lock " ,и "Unlock" ,когато ги натисна и те не работат.Някакви идей къде да отида да се оправи тази бакия.Колата е Toyota Corolla 2005 1.4VVTI 97к.с.
Изгубих си ключа за колата,имам резервен,но той не работи.Слагам го в ключалката и нищо,бутоните "Lock " ,и "Unlock" ,когато ги натисна и те не работат.Някакви идей къде да отида да се оправи тази бакия.Колата е Toyota Corolla 2005 1.4VVTI 97к.с.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Ahrefs [Bot] и 5 госта