ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
Това се е събирало с години,може някога да е уцелил калпаво масло,карай си смело.
ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
Така си мисля и аз ! Благодаря много за мненията,колеги 

Toyota Avensis 2.2 D4D 2007 -----> Toyota Avensis 1.8 CVT 2017------->
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
Skoda Superb III FL 2020 2.0 TSI 190 DSG
ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
Здравейте.
Извинете ако това вече е дискутирано, но не успях да намеря това, което ми е нужно с търсачката.
Наскоро закупих Toyota Corolla 2.0 D4D 90 к.с. (2005) от автокъща. Нов внос е от германия и е на около 210 000 км. Забелязах, че индикацията за check engine свети в жълто и не съм сигурен дали светеше когато още оглеждах колата или след закупуването. Също така ако е след закупуването не съм сигурен кога точно се е случило, но просто в един момент ми направи впечатление.
Реших да запиша час в сервиза на Toyota в гр. Русе (където и живея), за да прегледат компютъра за грешки и това, което отркиха е грешка P0400 (изолиран EGR клапан). Казаха, че е нужно да се извади и разглоби, за да се направи допълнителна диагностика и да се открие точния проблем, само за което ще ми вземат 72 лв. От там нататък се доплаща според това какво е нужно да се прави. Разбира се, ясно ми е, че оторизираните сервизи по принцип скубят яко, но въпреки това не съм очаквал такава цена само за да извадят едно малко нещо и да видят какво му има. За сега само си платих за диагностиката и си взех колата, и съм много объркан и не знам какво да правя.
За смяна на клапна с нов съм категоричен, че не искам да го направя. Нямам тази финансова възможност. Това, което ме интересува е колко би струвало почистването на клапана, а също така колко би струвало премахването му (не е задължително да е в сервиз на Toyota, разбира се). Изчетох какви ли не мнения по темата дали е добро решение да се махне (или затапи, не съм сигурен какво точно се прави) и ако вариантът просто да се почисти не се различава много по цена бих избрал него. Но разбира се всичко опира до пари и ако има някой, който е с подобен автомобил и има информация за добър сервиз и цена ще съм много благодарен
Извинете ако това вече е дискутирано, но не успях да намеря това, което ми е нужно с търсачката.
Наскоро закупих Toyota Corolla 2.0 D4D 90 к.с. (2005) от автокъща. Нов внос е от германия и е на около 210 000 км. Забелязах, че индикацията за check engine свети в жълто и не съм сигурен дали светеше когато още оглеждах колата или след закупуването. Също така ако е след закупуването не съм сигурен кога точно се е случило, но просто в един момент ми направи впечатление.
Реших да запиша час в сервиза на Toyota в гр. Русе (където и живея), за да прегледат компютъра за грешки и това, което отркиха е грешка P0400 (изолиран EGR клапан). Казаха, че е нужно да се извади и разглоби, за да се направи допълнителна диагностика и да се открие точния проблем, само за което ще ми вземат 72 лв. От там нататък се доплаща според това какво е нужно да се прави. Разбира се, ясно ми е, че оторизираните сервизи по принцип скубят яко, но въпреки това не съм очаквал такава цена само за да извадят едно малко нещо и да видят какво му има. За сега само си платих за диагностиката и си взех колата, и съм много объркан и не знам какво да правя.
За смяна на клапна с нов съм категоричен, че не искам да го направя. Нямам тази финансова възможност. Това, което ме интересува е колко би струвало почистването на клапана, а също така колко би струвало премахването му (не е задължително да е в сервиз на Toyota, разбира се). Изчетох какви ли не мнения по темата дали е добро решение да се махне (или затапи, не съм сигурен какво точно се прави) и ако вариантът просто да се почисти не се различава много по цена бих избрал него. Но разбира се всичко опира до пари и ако има някой, който е с подобен автомобил и има информация за добър сервиз и цена ще съм много благодарен

Последно промяна от небосвод на 12 Окт 2016 14:44, променено общо 2 пъти.
- Akima
- Мнения: 7442
- Регистриран на: 09 Юни 2009 17:28
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Altezza
- Благодарил/а: 95 пъти
- Получена благодарност: 175 пъти
ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
Потребителското ви име ярко контрастира с идеята да тровите останалите и себе си.
Почистете клапана и не променяйте конструкцията на автомобила.
Дизели, дизели...
Почистете клапана и не променяйте конструкцията на автомобила.
Дизели, дизели...
-
- Мнения: 1026
- Регистриран на: 22 Яну 2016 11:37
- Местоположение: Ст. Загора
- Благодарил/а: 7 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
Изобщо не споделям нагласата ви. Ако е елементарно, се очаква всеки да може с двете си ръце да се справи, но явно не е, така, че квалификацията си има цена. Това всъщност те е насочило и към сервиза на марката, а не към някое лозе по Саръбаир.
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
Да освежа малко темата с опцията ШУНТИРАНЕ НА АГР при 2AD мотора,ето как колеги от германия са го реализирали:
- jim_beam
- Мнения: 2494
- Регистриран на: 25 Юли 2007 23:01
- Местоположение: Австрия
- Автомобил: Honda HR-V RU
- Благодарил/а: 11 пъти
- Получена благодарност: 6 пъти
- Обратна връзка:
ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
Не успях да кача всички снимки наведнъж,затова пробвам пак.
2-та метода се виждат на снимките:
веднъж с тръба се взима въздух от кутията на възд.филтър
или се слага директно тоя малкия син възд.филтър,който трябва да е с ф25мм,за да пасне.
в двата случая се реже ориг.тръба на агр-а и отвора в главата се запушва!
ето останалите снимки: между другото след тия модификации не се влошавали изг.газове,поне на теста за тюв!
ps:ето оригиналната тема с повече инфо за частите>
http://www.motor-talk.de/forum/agr-vent ... 46678.html
2-та метода се виждат на снимките:
веднъж с тръба се взима въздух от кутията на възд.филтър
или се слага директно тоя малкия син възд.филтър,който трябва да е с ф25мм,за да пасне.
в двата случая се реже ориг.тръба на агр-а и отвора в главата се запушва!
ето останалите снимки: между другото след тия модификации не се влошавали изг.газове,поне на теста за тюв!
ps:ето оригиналната тема с повече инфо за частите>
http://www.motor-talk.de/forum/agr-vent ... 46678.html
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 12 Ное 2016 17:54
- Местоположение: Sofiq
ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
Някой правил ли го е до сега това със запушването на ЕГР или само от сайта са снимките.Замислил съм се да го запушвам моя и за това питам.
- Kiki
- Мнения: 8201
- Регистриран на: 05 Фев 2008 21:24
- Местоположение: София
- Автомобил: РАВ 4 ХА 30
- Благодарил/а: 4 пъти
- Получена благодарност: 14 пъти
ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
Чудя се, защо трябва да се запушва или изолира този клапан, след като се почиства толкова лесно?! 

За разлика от главата, коремът казва кога е празен!
ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
Здравейте, до сега не съм чистил EGR-а, но мисля сега като се затопли и аз да направя тази процедура, че чат-пат ми излиза грешка P0400. Изчетох цялата тема, но така и не ми стана ясно след като сваля EGR-а и го изчистя, при обратния монтаж трябва ли нова гарнитура или някакъв силикон ?
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 14 Мар 2018 12:54
- Местоположение: Елин Пелин
ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
Колеги и моята кола от няколко дни изгуби мощност, а тази сутрин едва тръгна. Мисълта ми е дали е само от егр-а или и турбото заминава.
- slowtraveler
- Мнения: 6162
- Регистриран на: 28 Май 2006 21:44
- Местоположение: Варна
- Автомобил: Nissan Qashqai 2008/2.0/AWD
- Благодарил/а: 334 пъти
- Получена благодарност: 364 пъти
ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
Колега, как очаквате да Ви се отговори дистанционно на такъв въпрос?!
Щом нямате възможност сам да си направите диагностиката и ремонта - ви съветвам да се обърнете към професионалистите...
Няма смисъл да гадаете...


Щом нямате възможност сам да си направите диагностиката и ремонта - ви съветвам да се обърнете към професионалистите...
Няма смисъл да гадаете...
Toyota Avensis 1.6 VVT-I / 2002г --> Mazda6 /2008 --> JGC 3.0/2014 --> ???
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
Chevrolet Kalos 1.4/16V/2004-> Nissan Qashqai 2.0 4x4 2008
ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
Много интересно хрумване е това слагане на допълнителен филтър.
Възникна ми следния въпрос, ако реша да "запуша/шунтирам" EGR-a, ще се наложи ли софтуерно да се правят промени, за не се появява постоянно грешката за запушен EGR?
Поздрави.
Възникна ми следния въпрос, ако реша да "запуша/шунтирам" EGR-a, ще се наложи ли софтуерно да се правят промени, за не се появява постоянно грешката за запушен EGR?
Поздрави.
2006 Toyota Avensis T25 Estate - 2.2, 2AD-FTV
-
- Мнения: 707
- Регистриран на: 10 Мар 2015 10:44
- Местоположение: Ловеч
- Благодарил/а: 1 път
- Получена благодарност: 5 пъти
ВАЖНО:Почистване на EGR клапан на 2.0/2.2 D4D/D-CAT - Снимки
Вчера сменях масло на двитателя и от нямане на друго занимание реших да накарам майсторчето да почисти ЕГР клапана и тръбата до колектора. И двата възела се оказаха съвсем чисти
, нормално опушени, без нагар и мазни отлагания. Съжалявам,че не направих снимки. Двигателят е 2С - дизел 2000 куб. на 170 000 км. Гледайки снимките по темата, в мен все повече се затвърждава мнението, че в България автомобил под 350 - 400 000 км. не влиза
.


Toyota Corolla E10 2.0D 1994 г.
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш
)
Toyota Corolla E10 2.0D 1996 г. - функциониращ донор
Toyota Land Cruiser KZJ 70 3.0TD 1993 г.
ГАЗ 69М 1962 г. (вече бивш

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot], Semrush [Bot] и 5 госта