Страница 9 от 24
Публикувано на: 22 Яну 2011 13:18
от mitoko
martod написа:Bass_Man написа:
Нещо май бъркаш ТМ Ауто с Тойота ???
ПС: + това хибридите се правят от както и комон-рейлите така , че не е много ясно кое за кое плаща

.
Що да ги бърка ? ТМ Ауто не е ли официалният сервиз на Тойота ?
А ти нещо бъркаш хибридите с комънрейла

Когато европейците правеха комънрейли, Тойота и хал-хабер си нямаха от тази система .. biggrin.gif доста след това изхвърлиха атмосферният дизел с принудително пълнене, за това ми е много трудно да повярвам, че са №1 ..

Марто виж са
1899 - първият хибриден автомобил е създаден през 1899 г. от Фердинанд Порше и Якоб Лонер,но поради многото си недостатъци дълго време идеята не търпи развитие. Първите внедрени (главно в ж.п. транспорта) хибриди са от последователен (сериен) тип - при тях ДВГ завърта генератор, който захранва електрически двигател, задвижващ трансмисията. Задаващата се енергийна криза в началото на 21 век и все по-високите екологични изисквания принуди голяма част от производителите на автомобили да започнат разработката и внедряването на хибридно задвижване.
1936 на Международната изложба за мотоциклети и коли в Берлин през
февруари 1936 г. дебютира първият сериен автомобил с дизелов двигател Mercedes-Benz 260 D
1997 Първият масов хибрид “Приус” се появи през 1997 г. и натрупа голяма преднина по отношение на продажбите и технологичното развитие. Оттогава “Тойота” продаде над 1,7 млн. хибридни автомобила, които са спестили на атмосферата приблизително 9 млн. тона въглероден двуокис.
1997 Според немците 1997-а става рождена за първия двигател със система за впръскване на
горивната смес от типа Common rail в модела C 220 CDI. (Всъщност Benz-ът излиза на пазара няколко месеца след Alfa Romeo 156 1.9 JTD).
ако не си разбрал да ти кажа пак ХИБРИДА Е 37 години ПРЕДИ ДИЗЕЛА.....
ПРИУСА Е НАБОР НА КОМОН РЕЙЛА, който е измислен от италянците)
СТИГА ГЛУПОСТИ С ТОВА ВМАНИАЧАВАНЕ В МАРКИ И МОДЕЛИ
Публикувано на: 22 Яну 2011 13:26
от mar29
ЗНАНИЕТО Е СИЛА
ТОЙОТА,МОЙОТА,МЕРЦЕДЕСИ,БМВ,АУДИ..............ПОМИИ
МОЛЯ ВИ ПЪРВО ВИЖТЕ ТОВА И ТОГАВА ПИШЕТЕ
ВСИЧКИ ОСТАНАЛИ АВТОМОБИЛИ ЗА МЕН СА ПРОСТО ЛАМАРИНА,ОГАНАТА ПО РАЗЛИЧЕН НАЧИН
Публикувано на: 22 Яну 2011 15:11
от martod
mitoko написа:
Марто виж са
1899 - първият хибриден автомобил е създаден през 1899 г. от Фердинанд Порше и Якоб Лонер,но поради многото си недостатъци дълго време идеята не търпи развитие. Първите внедрени (главно в ж.п. транспорта) хибриди са от последователен (сериен) тип - при тях ДВГ завърта генератор, който захранва електрически двигател, задвижващ трансмисията. Задаващата се енергийна криза в началото на 21 век и все по-високите екологични изисквания принуди голяма част от производителите на автомобили да започнат разработката и внедряването на хибридно задвижване.
1936 на Международната изложба за мотоциклети и коли в Берлин през февруари 1936 г. дебютира първият сериен автомобил с дизелов двигател Mercedes-Benz 260 D
1997 Първият масов хибрид “Приус” се появи през 1997 г. и натрупа голяма преднина по отношение на продажбите и технологичното развитие. Оттогава “Тойота” продаде над 1,7 млн. хибридни автомобила, които са спестили на атмосферата приблизително 9 млн. тона въглероден двуокис.
1997 Според немците 1997-а става рождена за първия двигател със система за впръскване на горивната смес от типа Common rail в модела C 220 CDI. (Всъщност Benz-ът излиза на пазара няколко месеца след Alfa Romeo 156 1.9 JTD).
ако не си разбрал да ти кажа пак ХИБРИДА Е 37 години ПРЕДИ ДИЗЕЛА.....
ПРИУСА Е НАБОР НА КОМОН РЕЙЛА, който е измислен от италянците)
ГлеЙ сА :
1- Много бъркаш понятията ..

Между първият автомобил в масово с дизелов двигател и дизелов двигател- разликата е огромна .. biggrin.gif
Първият дизелов двигател е направен през 1892г от Рудолф Кристиан Карл Дизел

.. През 1893 вече е патентован (за това носи неговото име) , а през 1897 (или 2 г. преди това, когато ти мислиш че е направен първият хибрид) човека вече е отворил фабрика за масово производство ..

Толкова за дизела ..
Сега за комънрейла : пак си в грешка- първият не е създаден от италианците, а пак от Германци, още през 60-те години на миналия век ( защо ли не се учудвам) biggrin.gif
Италианците опитват първи да го въведат масово в леки автомобили, но така и не успяват, благодарение на некадърната им марка Магнети Марели, която за мен си е пълен ташак

и понякога се чудя на Бас, като започне да плюе по БОШ ..
Та ако не бяха тогава БОШ, Талянците и до сега щяха да си го разработват комън рейла laugh.gif Така че може много да се спори по тези въпроси ..
Освен това, Италянците пак не са първите масови, защото още през 1991 г. камионите ФСО (Мицубиши) са снабдени с такава система ..
Бах маа му, Мицубиши и в това отношение изпреварили Субару ..

Публикувано на: 22 Яну 2011 16:00
от mitoko
да ама докато немците са си разваботвали дизела, япония са до забранили за леки коли. почват да разработат хибриди. когато немците пускат утра мега гига хубавия комон рейл, тойота Японците вече пускат хибрида.... нросто немците са тъпи и не искат да си признаят и просто да спат в европа дизелите за леки коли и толкоз ....
Публикувано на: 22 Яну 2011 16:10
от jim_beam
аве като спре кранчето при мангалите и двете ще идат на шрота в крайна сметка. 2012 наближава та да видим накрая

Публикувано на: 22 Яну 2011 16:37
от martod
mitoko написа:да ама докато немците са си разваботвали дизела, япония са до забранили за леки коли. почват да разработат хибриди. когато немците пускат утра мега гига хубавия комон рейл, тойота Японците вече пускат хибрида.... нросто немците са тъпи и не искат да си признаят и просто да спат в европа дизелите за леки коли и толкоз ....
Ма ти верно си жребче с капаци ..
И защо трябва според теб да ги спрат дизелите в Европа ?
Според близо 60% от населението на Европа, не трябва пък да ги спират .. biggrin.gif
Пък и Японците не са ги спрели още .. Тойота продължава да си произвежда дизели, даже доколкото дочух, са закупили голяма част от акциите на Исузо, които пък предимно с производство на дизели се занимават ..Мазда също продължава с пълна сила ..Миналата година Субару и те почнаха, Хонда преди няколко години, даже и Мицубиши, които ги бяха спрели за няколко години, лани изкараха нов комънрейл MIVEK ...
Та не виждам причина скоро да ги спрат ..
Още повече, че дизела си е хибрид отвсякъде .. laugh.gif Освен въглища, всичко друго гори .. biggrin.gif Това нафта, това бензин, газ, спирт, трансорматорно масло, олио от фритюрника, даже и със захарна тръстика върви .. laugh.gif
Публикувано на: 22 Яну 2011 16:43
от Vesko
Вместо оборотомер имам ватметър.... обаче много често стрелката на ватметъра се вдига, а скоростта не мърда толкова рязко. Да не би и хибридите да имат проблеми със съединителя и за това да харчи много?
ПП: И имам 6-та. Мога да постна снимка. Малко е виртуална де biggrin.gif
Публикувано на: 22 Яну 2011 16:44
от mitoko
марти ти майнумнке палава...
Публикувано на: 22 Яну 2011 17:25
от gh0s7r1d3r
Bass_Man написа:
gh0s7r1d3r написа:Q7 3.0 TDI дава разход от минимум 13.6-14 л./100 км. при нормално (дори икономично) градско каране, без да пипаш кик-а и без да се стрелкаш много много. Не съм имал възможността да покарам Лексус хибрид, но със сигурност при такова каране, би дал по-нисък разход (поне според мен). За лукс и комфорт не мога да говоря, защото там е малко субективно и е до вкус. Лексус като цяло би трябвало да е много луксозна марка автомобили, но ES прави друго впечатление - доста от компонентите вътре много наподобяват Ярис-а ми laugh.gif Това си е мое мнение и не искам да ангажирам никого с него, но за мен по-луксозни автомобили от Мерцедес, БМВ и Ауди няма. (говорим за масовите автомобили, Бентли, астън и прочее ги пропускаме)
Вярно е, че не съм много запознат с Лексъс-ите, но този ES не ми направи добро впечатление, а в други освен ИС и ЕС не съм карал или возил.
Но като разход, поне Q7 харчи много повече от Лексъс хибрид.
+1 с изключение на лукса при Ауди . Вземи се качи в LS600h да забравиш веднъж за винаги за разни измишльотини .
Сори, обаче днес гледах един RX400h - за справки сайта на интерлийз. Е хубаво, хибрид е, готин е на външен вид, харчи малко, здрав и надежден е, високотехнологичен и тн и тн. ОБАЧЕ, не може една марка да има претенциите,, че е е премиум марка, а волана на тоя RX да е едно към едно с тоя във Версото, както и половината копчета.
Преди два дни чух един човек в Камор да казва
"имах лексус преди години и сега скоро като се качих в един нов на един познат - същите гадни, дебели, евтини пластнасови копчета".
Това имам в предвид, като казвам, че на лукс и екстри германците са ненадминати. Не може тоя лексъс да струва 150 бона в магазина и вътре да се усеща като Версо.
[/b]
Публикувано на: 22 Яну 2011 17:29
от LEXUS
martod написа: Когато европейците правеха комънрейли, Тойота и хал-хабер си нямаха от тази система .. biggrin.gif доста след това изхвърлиха атмосферният дизел с принудително пълнене, за това ми е много трудно да повярвам, че са №1 ..

И какво от това, като Тойота въведе преди немците D4-D 180 коня от 4-цилиндров двигател, когато немците изкарваха 140 от такъв. И какво от това ,че немците правели комън-рейли, когато Тойота и сега има най-чистите дизели с D-CAT. И изобщо какво от това, като 1997 Тойота произвеждаха даааааалеч по-съвършените и виокотехнологични хибриди, които немците се опитват да произведат днес/след 14 години!!!/ и не могат! Хибридът показва къде повече инженерен потенциал отколкото разработките на едновековен двигател, който винаги замърсява, и винаги трака, и винаги харчи.
Публикувано на: 22 Яну 2011 17:36
от LEXUS
gh0s7r1d3r написа:Bass_Man написа:
gh0s7r1d3r написа:Q7 3.0 TDI дава разход от минимум 13.6-14 л./100 км. при нормално (дори икономично) градско каране, без да пипаш кик-а и без да се стрелкаш много много. Не съм имал възможността да покарам Лексус хибрид, но със сигурност при такова каране, би дал по-нисък разход (поне според мен). За лукс и комфорт не мога да говоря, защото там е малко субективно и е до вкус. Лексус като цяло би трябвало да е много луксозна марка автомобили, но ES прави друго впечатление - доста от компонентите вътре много наподобяват Ярис-а ми laugh.gif Това си е мое мнение и не искам да ангажирам никого с него, но за мен по-луксозни автомобили от Мерцедес, БМВ и Ауди няма. (говорим за масовите автомобили, Бентли, астън и прочее ги пропускаме)
Вярно е, че не съм много запознат с Лексъс-ите, но този ES не ми направи добро впечатление, а в други освен ИС и ЕС не съм карал или возил.
Но като разход, поне Q7 харчи много повече от Лексъс хибрид.
+1 с изключение на лукса при Ауди . Вземи се качи в LS600h да забравиш веднъж за винаги за разни измишльотини .
Сори, обаче днес гледах един RX400h - за справки сайта на интерлийз. Е хубаво, хибрид е, готин е на външен вид, харчи малко, здрав и надежден е, високотехнологичен и тн и тн. ОБАЧЕ, не може една марка да има претенциите,, че е е премиум марка, а волана на тоя RX да е едно към едно с тоя във Версото, както и половината копчета.
Преди два дни чух един човек в Камор да казва
"имах лексус преди години и сега скоро като се качих в един нов на един познат - същите гадни, дебели, евтини пластнасови копчета".
Това имам в предвид, като казвам, че на лукс и екстри германците са ненадминати. Не може тоя лексъс да струва 150 бона в магазина и вътре да се усеща като Версо.
[/b]
Хааахахахаха, германците са ненадминати в трошките, нискотехнологичните и шумните коли. Защо не се запиташ защо на независим пазар и за немци , и за германци Лексус е номер 1 и по продажби, и по задоволство от клиентите в луксозния клас. И защо Лексус измести преди 15 години безспорния номер 1 там Мерцедес.
Отговори си на елементарните въпроси, които ясно показват кой прави по-луксозните и добри автомобили и след това ни пробутвай приказки,дето си ги чул от разни масовки. Камор..... евтини пластмасови копчета..... та в 5-та серия,X5,X3,новата C-class са най-евтините пластмасови копчета!!!! И тоя Лексус струва 100 000лв., няма по-добра немска алтернатива с тия качества! Лексуса е супер-луксозен и воланът му няма нищо общо с Версо.
Лексус не само че има претенциите, но е много по-добра луксозна марка от немските трошки.
А на теб като ти се строши на пътя немската мноого луксозна кола, й гледай копчетата и им се радвай колко са от скъпа пластмаса!!!, докато този с Лексуса само те погледне и те задмине. Пък ти ги яж копчетата ако искаш ,докато чакаш пътна помощ и след това като плащаш в сервиза. biggrin.gif
Публикувано на: 22 Яну 2011 17:37
от Vesko
LEXUS написа:И изобщо какво от това, като 1997 Тойота произвеждаха даааааалеч по-съвършените и виокотехнологични хибриди, които немците се опитват да произведат днес/след 14 години!!!/ и не могат! Хибридът показва къде повече инженерен потенциал отколкото разработките на едновековен двигател, който винаги замърсява, и винаги трака, и винаги харчи.
http://www.carmax.com/enus/specificatio ... -1403.html
Публикувано на: 22 Яну 2011 17:38
от LEXUS
Vesko написа:LEXUS написа:И изобщо какво от това, като 1997 Тойота произвеждаха даааааалеч по-съвършените и виокотехнологични хибриди, които немците се опитват да произведат днес/след 14 години!!!/ и не могат! Хибридът показва къде повече инженерен потенциал отколкото разработките на едновековен двигател, който винаги замърсява, и винаги трака, и винаги харчи.
http://www.carmax.com/enus/specificatio ... -1403.html
Знаеме за хибридите на Мерцедес- първо харчат повече, второ са небалансирани и винаги се разбира като превключват. Трето хибрида го изкараха 2010! при това некадърен. Какво да ги коментираме повече.
Публикувано на: 22 Яну 2011 17:44
от LEXUS
gh0s7r1d3r написа:
Това имам в предвид, като казвам, че на лукс и екстри германците са ненадминати. Не може тоя лексъс да струва 150 бона в магазина и вътре да се усеща като Версо.
[/b]
Ти нормален ли си, момче???? Та Лексус е винаги по-добре екипиран с повече лукс и екстри!! И това ли не знаеш? Я погледни екстрите на един Lexus LS 600h и на едно Мерцедес S-class и тогава идвай да ръсиш поредните си неосведомени клишета тук!
Публикувано на: 22 Яну 2011 17:47
от Vesko
LEXUS написа:Vesko написа:LEXUS написа:И изобщо какво от това, като 1997 Тойота произвеждаха даааааалеч по-съвършените и виокотехнологични хибриди, които немците се опитват да произведат днес/след 14 години!!!/ и не могат! Хибридът показва къде повече инженерен потенциал отколкото разработките на едновековен двигател, който винаги замърсява, и винаги трака, и винаги харчи.
http://www.carmax.com/enus/specificatio ... -1403.html
Знаеме за хибридите на Мерцедес- първо харчат повече, второ са небалансирани и винаги се разбира като превключват. Трето хибрида го изкараха 2010! при това некадърен. Какво да ги коментираме повече.
Че то и лексъс-а придърпва понякога като набира... и не е от превъртане на гуми (поне не светва жълта лампичка на таблото)
ПП: И не знам как е при мерцедес, но на RX450h програмиста на мултимедията е бил доста некадърен

Навигационният софтуер традиционно си е добър на лексъс/тойота
ПП: И около виртуалната му скоростна кутия има куп софтуерни недомислици biggrin.gif
ПП: И въобше с малко барване на софтуер-а всички лексуси и тойоти могат да станат много по-добри за каране
