slowtraveler написа:Аз ли съм зле с английския, или точно в тази информация за конкретния модел автомобил черно на бяло пише:
Докато режимите за обеднена горивна смес зависят от плаващи параметри, то изключването на горивото (fuel cut off) зависи от точни фиксирани параметри
-температура (да е загрял автомобила до нормална температура)
- положение на трансмисия (да не е на неутрална или паркинг позиция)
- положение на педала на газта - да не е натисната
- MAF сензор (да няма натоварване)
- обороти над определена граница
Та ако горните условия са изпълнени в продължение на 0.5 секунди подаването на гориво се изключва...
Ако настъпят горните условия, всякакви режими за обеднена смес се изключват....
Та не разбрах къде е конфликта...
Правилно го четеш english
само че казах да се прочете внимателно , всичко ,
след като са изпълнени горните условия следва :
After the ½ second delay, another timer ($3D) is checked to see if it has been at least 10 seconds ($44A) since the last time DFCO was enabled. This is the minimum time between consecutive DFCOs. If this timer = 0, the DFCO enabled flag ($0B bit1) is set and the DFCO Stall Saver flag ($07 b4) is cleared. (DFCO Stall Saver is explained in a moment.)
да поясня за тези които са на вие с Англииският ,
ако не са минали поне 10 секунди от предното спиране на горивото , изобщо не се включва наново DEFCO . Тва смятам че е написано пределно ясно .
Какво спира DFCO
What stops DFCO?
[$FD3C] The conditions that turn off DFCO are:
�� TPS > 2% ($444) with no TPS Error Code (Malf 21 / 22), or
�� RPM decrease of 100 or more ($442) in last 50msec, or
�� LV8 > 52 ($441) with no MAF Error Code (Malf 33 / 34), or
�� RPM < 800 ($43F)
Note: DFCO can still be disabled if there is a TPS error, the TPS is just not checked.
DFCO can still be disabled if there is a MAF error, the LV8 is just not checked.
Pushing the gas pedal down just a little (> 2%) will not only turn off DFCO, but will reset the DFCO Re-enable Counter ($3D). This allows the next DFCO to occur at any time and not have to wait 10 seconds. The LV8 rising above 52 is an indication the car is speeding up. Finally, if DFCO is on because you are braking, it shuts off if the RPM drops 100 or more in 50ms or it goes below 800.
Тоест ако бутнеш педала на газта се ресетва 10 секундният таймер и следващото DFCO няма нужда да чака 10 секунди. Това хубаво .
Само че докато си в DFCO и натиснеш спирачка ко става . Ако спираш рязко DFCO се изключва .Като пуснеш спирачката чака 10 секунди за да се включи пак . Отделно като наситнеш спирачка LV8 ( товара на двигателя ) се вдига заради спирачната помпа и пак DFCO се изключва и чака 10 секунди. Би трябвало се случва същото и ако си пуснеш климатика в движение или какъвто и да е друг агрегат които вдига натоварването на двигателя .
по надолу пък има и DFCO stall saver където вече става вече много мътна и кървава . Поради страх да не се "stall - не " мотора biggrin.gif
какъв е извода от цялата работа .
в зависимост от мнооооого фактори ECU използва мноооого различни режима на работа на ДВГ .
Няма такъф филм пускаш пидала на газта и край с горивото
Има сигурно 999 сценария в зависимост от условията и почти винаги ДВГ е в някакви смесени или преходни режими при които има подаване на гориво .
Така че фенове на ППХ и разход на гориво 0 дерзайте
