Страница 9 от 16
Публикувано на: 02 Апр 2010 23:58
от FEARKiril
Ето няколко снимки от последната седмица.
Целите на упражнението са доста, но основната е смяна на ангренаж и семеринги.
А ето и снимки на едно от окачванията с който се сдобих
Амортисьотите са с 16 степенина регулиране а прожините са линиарни 18 кг отпред и 10 отзад. Бог да ми е напомощ.
Публикувано на: 03 Апр 2010 00:46
от EMPEROR
FEARKiril написа:
Те тоз тул колко ми липсваше преди 2 седмици... не е истина просто...
Публикувано на: 03 Апр 2010 04:48
от MX5
Тия Buddy Club амортесьори не изглеждат първа младост. Качи ги на дино и виж дали дампинг графиките им са ок, щото има огромна вероятност да трябва да ги ребилдваш ... Race Spec са все пак и са правени за състезания, а не за еджедневно каране по улиците. А амортесьорите за състезания обикновено собствениците ги ребилдват всеки сезон
Публикувано на: 03 Апр 2010 08:58
от FEARKiril
Да определно амортисьорите си личи че са качествени но и че са тормозени доста. Навсичкото отгоре единият е заял и невярвам да мога да го раздвижа. Така че щя ползвам само двата задни от този комплект.
Направо изкупих боклуците на хората.
Публикувано на: 03 Апр 2010 09:13
от LordDigital
FEARKiril написа:Да определно амортисьорите си личи че са качествени но и че са тормозени доста. Навсичкото отгоре единият е заял и невярвам да мога да го раздвижа. Така че щя ползвам само двата задни от този комплект.
Направо изкупих боклуците на хората.
Мдам аз карам със абсолютно същите и същата сероя ,много добър валвинг обаче за съжаление са Хром-Моли вместо неръждавейка и моите въпреки ,че са на 3 години вече едвам са движат.
Както МХ5 казва ,вероятно отдавна са загубили качествата си ,а и със тез пружини - яко ти дупе. Според мен за Българските пътищя ,единствено приемливото е прогресивни пружини И ако наистина изкаш колата да стои добре - яки стабилизиращи щанги.
Публикувано на: 03 Апр 2010 16:55
от MX5
FEARKiril написа:Да определно амортисьорите си личи че са качествени но и че са тормозени доста. Навсичкото отгоре единият е заял и невярвам да мога да го раздвижа. Така че щя ползвам само двата задни от този комплект.
Направо изкупих боклуците на хората.
Не си превръщай колата в кочина. Амортесьорите (валвинга им) и пружините винаги са изчислявани като цяла система. Ако сложиш само задните, а отпред нещо друго и ще стане манджа с грозде ...
В тоя случай задните трябва първо да ги ребилднеш (щото 100% и те са издали багажа) да ги качиш на дино, и според графиките и т.н. да си изчислиш какви предни амортесьори трябва да си направиш.
Най-добре трябва да се отворят всичките, да им се сменят уплътненията и маслото, после зареждаш с азот и си готов.
За контрол на тия 18 и 10 кила пружини, амортесьорите ти трябва да са в идеално състояние, иначе ще ти изпадат пломбите ...
Публикувано на: 15 Апр 2010 23:02
от FEARKiril
Публикувано на: 15 Апр 2010 23:18
от FEARKiril
Ново видео от днес:
http://www.youtube.com/watch?v=dt2_ZkscSMU
Никой да не ми се смее на рингтона

Тва ми звъни Сепията да ходм на извънредна Тойота среща

Публикувано на: 15 Апр 2010 23:27
от sepia3
телефона разцепиии накраяяя
карбона радва, ся вече не е бизнес бегачка

Публикувано на: 20 Апр 2010 20:34
от FEARKiril
Публикувано на: 23 Апр 2010 15:35
от FEARKiril
Ето едно клипче типично в YouTube стил
http://www.youtube.com/watch?v=43XcN9JXPnM
Това е упражнението старт от място без OD и със студени сликове laugh.gif
Това са стандартните настройки на колата, все още без заигравки с бустове и така нататък.
Публикувано на: 23 Апр 2010 17:58
от K-A-N-U
Tabloto kefi! Tuk ne sam vijdal Lexus-i s takova

Публикувано на: 23 Апр 2010 18:12
от sepia3
20лв в документите сложи ли преди да си прайш експерименти, другата застраховка демек ако ти поискат

Публикувано на: 23 Апр 2010 18:19
от FEARKiril
K-A-N-U написа:Tabloto kefi! Tuk ne sam vijdal Lexus-i s takova

Това табло е само за японките, на Лексусите слагат едно най-обикновенно със стрелки biggrin.gif и го слагат отлявата страна на радиото

Публикувано на: 24 Апр 2010 08:56
от FEARKiril
Снощи след леки заигравки с бустконтролера успях да направя 0,99 бара без да стигна буст-кът.
Очаквайте до няколко дни ново клипче
Тия дни в играта включваме другият боец тежка категория: Греди Е-Менидж.
Смятам може би още съвсем леко да мръдна до към 1,1 бара и да приключвам за този сезон. Жовот и здраве за следващият сезон си пожелаваме по-издръжлива турбина biggrin.gif