Целите на упражнението са доста, но основната е смяна на ангренаж и семеринги.




А ето и снимки на едно от окачванията с който се сдобих


Амортисьотите са с 16 степенина регулиране а прожините са линиарни 18 кг отпред и 10 отзад. Бог да ми е напомощ.
Мдам аз карам със абсолютно същите и същата сероя ,много добър валвинг обаче за съжаление са Хром-Моли вместо неръждавейка и моите въпреки ,че са на 3 години вече едвам са движат.FEARKiril написа:Да определно амортисьорите си личи че са качествени но и че са тормозени доста. Навсичкото отгоре единият е заял и невярвам да мога да го раздвижа. Така че щя ползвам само двата задни от този комплект.
Направо изкупих боклуците на хората.
Не си превръщай колата в кочина. Амортесьорите (валвинга им) и пружините винаги са изчислявани като цяла система. Ако сложиш само задните, а отпред нещо друго и ще стане манджа с грозде ...FEARKiril написа:Да определно амортисьорите си личи че са качествени но и че са тормозени доста. Навсичкото отгоре единият е заял и невярвам да мога да го раздвижа. Така че щя ползвам само двата задни от този комплект.
Направо изкупих боклуците на хората.
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта