смея да твърдя, че изчетох цялата тема във форума свързана с ММТ и техните проблеми. Живея в Бавария и от няколко месеца съм собственик на Тойота Аурис с такава скоростна кутия. Имах два проблема досега с колата.
Първият беше докато учих жена ми как да паркира по-добре и след известно ръчкане на Е и R(напред назад) се появи прословутия проблем с назъбеното колело. След известен престой на един светофар,колата си тръгна нормално. Тогава отдадох проблема на прекаленото ръчкане на скоростите.
Вторият път когато се случи и не искаше да превключва въобще и стоеше само на N ( не се появи зъбното колело) но под жабката когато се опитвах да сменям скоростите се чуваше прещракване. Колата въобще не потегли и дори се наложи да ме дърпа един приятел.
В момента върви добре, имам обаче час за ремонт с местния представител на Тойота(очевидно единствения сервиз в района, който се занимава с оправянето на такива скоростни кутии).
Майстора от Тойота я видя преди това и след като я покара (без да прави диагностика) ми каза, че е съединител, заедно с актуатор за смяна.
Искат ми 1300 евро за ремонта и след като прочетох обширно какво сте писали, ме хваща страх да не би, ремонта да се окаже некачествен и евентуално да пробвам да продам колата на следващата "загубена" душица.
И искам също така да благодаря на форумните герои Petar555 , фандъков и сие. Уважавам много, че се занимавате и помагате на заблудените души като мен.
