Страница 75 от 320

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Фев 2021 10:30
от BOz
За разхода хибрида на Тойота много трудно някой ще успее да му се противопостави, колкото и да го отрича само за спора.
Понеже търсих конкретно резултати на 2 аналогични автомобила, разхода, който цитирах беше за абсолютно аналогичен автомобил - Корола седан, срещу Октавиа седан, за да няма после - ама сравняваш хечбек или друг автомобил, че извинения и причини много.
Ама ако вземем на Приус ниските разходи реално е възможно да го вкараш и под 3, спокойно в 2.х/100, което за Шкода е просто невъзможно да намериш дори един екземпляр, въпреки 1.0 ДВГ, което уж било добре. tooth.gif
Ето един резултат за доказателство, че е възможно доста често да се зарежда с разход в 2.х-нещо си на 100. Нарочно намерен при пробег от 50к+, за да има не единичен случайно измерен резултат, а да се види тренд.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Фев 2021 10:47
от xtratime
Привет!
Първо искам да споделя, че всеки купува и избира кола по ред причини, които няма да изброявам, и затова пазара на автомобили е пълен с всякакви модели и модификации. Мисля, че ние като хора трябва да уважаваме избора на всеки един от нас, какъвто и да е той.Разбирам, че повечето от нас искат да докажат, че техния избор е най-добрият и в стремежа си да го докажат, понякога пишат какви ли не неща.
Аз не искам да обидя никого,но някои неща ми направиха впечатление и искам да изразя моето лично мнение.
Първо дълго мислих и се чудих, защо колата трявбва автоматично да се заключи, когато тръгне unsure.gif Аз няма да сляза по време на движение, явно става въпрос за деца, не возя деца всеки ден, но пък има други защити а и копчето в Тойота е на удобно място.
Второто- за налягането на гумите.И в двата случая ще стигнем до едно и също място, гумаджията, едни ще знаят коя гума да напомпат, а тези с Тойота ще проверят и 4 гуми. Абе, като се замисля е по-добре да ми показва налягането на гумите :D
Трето- това осветление в краката не го разбирам, за някои може да е екстра, но за мен не е.
Едни искат колата да се движи повече на ток,едни да е по-мощна,други по надеждна, трети с повече и определени екстри, да е икономична, да е евтина и др. Тези неща обуславят в общи линии избора ни на автомобил.
Тойота прави автомобили, които нито са най-красиви като дизайн, нито бъкани с всевъзможни екстри. Защо тогава са лидери по продажби, а в частност Королата е най-продавания модел в световен мащаб за всички времена.Много хора ще кажат заради пазара в Щатите.Да той е огромен, но там живеят хора, които избират кола по същите критерии.Тук оставям размислите на Вас, пожелавам на всеки да кара мечтаната си кола :thumbsup:

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Фев 2021 11:00
от Krachunov
xtratime написа: 12 Фев 2021 10:47 Първо дълго мислих и се чудих, защо колата трявбва автоматично да се заключи, когато тръгне unsure.gif Аз няма да сляза по време на движение, явно става въпрос за деца, не возя деца всеки ден, но пък има други защити а и копчето в Тойота е на удобно място.
Идеята да се заключиш не е някой от вътре да не излезе... А някой от вън да не влезе. Майка ми е имала случай, циганка просто се качила в колата "како закарай ме до някъде си". В случая не е била агресивна или нещо.. Но съм сигурен че никой няма да е доволен някой още повече от малцинствата да се насади до тебе, докато чакаш светофар.
Друг познат, докато си чакал спрял на светофар, някакъв апаш отваря вратата взима чанта/раница и хуква.. Ти си насред трафика вързан с колан, докато разбереш какво се случва ходи го търси.
Лично аз не съм имал подобни преживявания, но и не мисля, че е нужно. Отделно докато возя детето, не бих желал каквито и да са индивиди да отварят вратата му.
Иначе в книжката за инструкции на предишната кола пишеше. В града пътуваш заключен. На дълъг път отключен. Като идеята е предвид по - голямата скорост извън града. По - лесно да те изкарат от колата ако стане ПТП.

Относно копчето за бейби лока, по скоро го смятам за минус че е на толкова удобно място и толкова лесно за превключване. Вече имах случай, малки ръчички да проверят аджеба за какво е това копче..
А по темата с бейби лока и ръчкането му от деца. Имам много светъл спомен, как докато се возя на задната седалка и като малък келеш ръчкам нещо по врата, когато в следващия миг вися между колата и отворената врата...в движение и баща ми ме прибра с диагонално протегната ръка, докато шофира. :D

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Фев 2021 11:03
от BOz
xtratime написа: 12 Фев 2021 10:47 Първо дълго мислих и се чудих, защо колата трявбва автоматично да се заключи, когато тръгне
Аз лично не го разбирам, ама други хора, примерно масово жените, се заключват. Някой да не им направи нещо.
Ето и друга причина.
Иначе по принцип колкото повече екстри, толкова по-добре, глобално, за мен. Не се плаша и да мисля в стил - много екстри = възможност за повече повреди, което донякъде е така.
Но аз не мога да разбера Тойота как спестяват от осветление на важни копчета за управление на автомобила. Примерно в моя Приус няма подсветка на копчето за паркиране. Дадох колата на жената веднъж тя да ни вози, отдавна не я беше карала и е забравила разположението на копчето. И като трябваше да паркира и да сложи колата на "П", няма как, защото вечерта не се вижда. Аз от другото място не се сещам точно къде стоеше, за да и помогна и наистина е мееега малоумно такива спестявания на неща, които служат пряко в управлението на автомобила.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Фев 2021 12:26
от nicktodorov
BOz написа: 12 Фев 2021 11:03 ама други хора, примерно масово жените, се заключват
Не само жените. Моя багажник не се заключва отделно. Ако вратите са и той е и обратното. Седейки в трафиак с нещо ценно отзад в багажника, на задните седалки и т.н. айде не, мерси...
Да не говорим как няколко пъти съм попадал на агресивни мангали които искат да ти мият стъклото по светофари. И като ги отсвириш блъскат ритат и дърпат чистачки.
А колко пъти по медиите гледаме за хорица пребити от пишман батки, решили, че пътя е техен? Предпочитам първо да му се наложи да ми счупи стъклото, отколкото да почне директно мен... :D

А за налягането на гумите - това е най-голямата мистерия. Веднъж пестиш центове от диодче, в следващия момент слагаш датчици за десетки долари (докато другите го правят само "софтуерно" по разлика във въртенето на база ABS) и накрая не ги иползваш напълно. Те така или иначе си мерят стойности, колко па да е трудно/скъпо да сложиш едно меню в инфотейнмънта да ги показва тия стойности?

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Фев 2021 12:40
от nicktodorov
Krachunov написа: 12 Фев 2021 11:00 На дълъг път отключен. Като идеята е предвид по - голямата скорост извън града. По - лесно да те изкарат от колата ако стане ПТП.
Те тия коли, които сами се заключват, при катастрофа се и отключват пак сами, та не го мисли толкова.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Фев 2021 13:39
от slowtraveler
На всичките ми автомобили с електрическа ключалка на багажника (бутон), същият не можеше да се отвори ако двигателя работи, освен ако си изключил от скорост и си дръпнал ръчната...
Автоматичното заключване не ми е липсвало.. А на автомобилите, на които го е имало - леко ме е дразнило с това щракане при тръгване и излизане...

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Фев 2021 16:59
от BOz
slowtraveler написа: 12 Фев 2021 13:39 леко ме е дразнило с това щракане при тръгване и излизане...
Да и мен така. Не мога да си представя тръгни - щрак. Спри - щрак. Някак си не ме е страх от това някой да не влезе да го возя. Не ми се е случвало, а не е като да не карам основно градско.
Не возя всеки ден ценности с мен, а ако преценя, че е за заключване - тогава ръчно бих се заключил, умишлено и целенасочено. А някой ако иска да ме бие, по добре да ме набие и да си ходи, вместо да ми счупи стъклото, да ме набие и пак да си ходи. tooth.gif
За това казах, че не го разбирам и не бих го ползвал. Но не пречи да го има за конфигуриране. Всякакви хора и разбирания има.
slowtraveler написа: 12 Фев 2021 13:39 На всичките ми автомобили с електрическа ключалка на багажника (бутон), същият не можеше да се отвори ако двигателя работи, освен ако си изключил от скорост и си дръпнал ръчната...
Сега като се замисля не знам при Приуса как е. Със сигурност само на "П" (без ръчна) се отваря. Трябва да видя дали на "Д" ще се отвори пак.
Ама нищо чудо да се отвори, като ги знам Тойота какви са скръндзи в модули за управлението на купето.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Фев 2021 17:30
от Sandocan
Относно това с авто заключването бих казал ,че шофьора се адаптира .Пътниците обаче Как да го направят ако не са на ти с всички марки . tooth.gif
Най-ми е досадно ако спра да кача някой и се изисква да се действа бързо а вратите стоят заключени все още. bash.gif

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Фев 2021 18:07
от slowtraveler
Е то адаптацията е от двете страни :) Като се сетя - чуквах бутона за отключване преди да спра... Пък ако забравя - се сещам като видя как се опитва пасажера да откъсне дръжката :)
Иначе на излизане няма проблем - отваря се отвътре спокойно (а шофьорската - отключва и всички)...

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Фев 2021 18:15
от Mcl
А това автоматично заключване, не може ли да се активира от дилъра. Аз също него ползвам ,и винаги го изключвам но си има хора които го ползват.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Фев 2021 18:23
от biro
Не е по темата, но който иска тойота с осветление на бутоните на тавана - има такива модели:

Изображение

Изображение

Изображение

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Фев 2021 20:33
от BOz
biro написа: 12 Фев 2021 18:23Не е по темата,
Уау, 2021-ва най-накрая има Тойота, на която ѝ светят всички копчета. А дали наистина са всички? Примерно бутоните за осветлението на задния ред седалки. Не, че нещо, ама на Фиата ми, набор 91-ви, светеха и ръчките за фарове/мигачи/чистачки. Може би твоите след 30 години още не светят. tooth.gif
BOz написа: 12 Фев 2021 16:59 Сега като се замисля не знам при Приуса как е. Със сигурност само на "П" (без ръчна) се отваря. Трябва да видя дали на "Д" ще се отвори пак.
Ама нищо чудо да се отвори, като ги знам Тойота какви са скръндзи в модули за управлението на купето.
Както и предполагах. Ако колата е отключена багажника си се отваря както си поискаш. Сигурно и със 140 по магистралата ще може да се отвори. tooth.gif

И още нещо много хитро - надписът "Bluetooth connection successful" е с по-голям приоритет от "Low fuel". Ама се преживяват разни такива неща. tooth.gif

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Фев 2021 20:59
от nicktodorov
Да, очевидно има хора с различни предпочитания.
Обаче не разбирам защо трябва да се опитваме да убедим другите, че нашето (в случая съвпадащо и с вижданията на Тойота) са правилните.
Какво пречи, както писа Boz, да може да се настрои по избор?

Така преди време в английския форум като се възмущавах как може кола 2019 година да не ти сигнализира за смяна на маслото, не срещнах нито едно разбиране...за какво ми било, след като всеки така или иначе веднъж годишно ходел в сервиза...а нещо да им хрумне, че аз/някой може да завърти километрите за много по-кратко? И кво правим тогава?
Плюнчим молива и пишем в тефтерче? Баща ми така преди 40 години си водеше статистики...явно Тойота искат днес отново така да процедираме...

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Фев 2021 21:08
от Mcl
Това го правят за да ни раздвижват умовете, това в кръга на шегата. Трябва да има индикация за оставащи километри, аз също нямам навик да гледам колко километра съм минал. Също много други неща които е по добре да ги има, и кой както прецени дали да ги ползва или не. Но все пак не гледахте ли тези коли преди да ги вземете. Това което искате сега не питахте ли дилъра има ли го няма ли го. Все пак за този клас кола и хибрид цената е нормална.