Страница 74 от 320

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 11 Фев 2021 17:33
от BOz
Hursa написа: 11 Фев 2021 15:30 Като гледам - съвсем не е така.
Потърси още малко и още веднъж се загледай аз какво съм писал, и ти какво си дал.
Започвай да събираш изпуснатите страни. tongue.gif

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 11 Фев 2021 17:41
от Hursa
Гледам голи твърдения, като в другата реплика smile.gif

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 11 Фев 2021 19:15
от Krachunov
Аз последните 3 страници изпуснах защо аджеба се спори. Тук би трябвало да се обсъжда королата и впечатления от нея. Не спорове, кой се е минал взимайки слаба корола вместо мощен плъгин или електричка.. въпреки че 122 коня или колко беше с двойката двигател, ми се виждат напълно достатъчни... Една година търкаляне и 13 хиляди км, не съм усетил да имам проблеми. С пълна, с празна кола.. Нагоре надолу.. екстра.. Не ми пука колко време движи на ток. Факт е че разхода ми е 4.7 до сега.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 11 Фев 2021 19:17
от ToyotaPassion
Hursa написа: 11 Фев 2021 17:41 Гледам голи твърдения, като в другата реплика smile.gif
Все тая - ако гледаш факти, пък тях ги пропускаш ppp.gif

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 11 Фев 2021 19:37
от Hursa
► Виж съдържание

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 11 Фев 2021 20:09
от Sandocan
Това е висока летва за мен лично ,поне.
Пускам един цитат,:
"След почти десетилетие експлоатация, базираната в Сан Хосе стартъп, подкрепена от Volkswagen и Бил Гейтс, QuantumScape окончателно нарушава мълчанието си. Във виртуално събитие „ден на батерията“ за инвеститори, наскоро публичната компания обяви, че нейните „твърди“ батерии за електрически превозни средства ще се зареждат по-бързо, ще задържат повече енергия и ще продължат по-дълго от традиционните EV батерии."
Не казвам че има общо със скандала и глобата,също както и не мога да определя ,а и нямам нужда, кое е информация и кое информация и кое дезинфозрмация. :whistle:

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 11 Фев 2021 20:39
от BOz
Между другото проверих разликата между Шкода Октавия милд хибрид, с 1.0 ДВГ, какъвто колегата иска да набутат в Тойота.
1. Разликата с хибридната Тойота Корола е 800 лв. Да, Тойотата е доста по-скъпа. Цели 800 лв. при еднакво ниво на оборудване (екстри). Ама ако сложим и адаптивния круиз контрол, който е стандарт в Королата, Шкодата става по-скъпа.
2. Разликата в разхода - минимален разход на Шкодата по данни на потребители - 5.1/100. Тойотата е с 3.5. Значи не е толкова зле работата с това решение да използват 1.8 ДВГ вместо 1.0. tooth.gif

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 11 Фев 2021 21:05
от Hursa
BOz написа: 11 Фев 2021 20:39Тойотата е с 3.5
Ихааа! Това можехте да го напишете в този раздел. smile.gif
Иначе да, милд хибрида си е като хибрид на тойота - не снижава много разхода - няма как с оскъдна ел мощност. smile.gif

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 11 Фев 2021 21:36
от Mcl
Krachunov написа: 11 Фев 2021 19:15 Аз последните 3 страници изпуснах защо аджеба се спори. Тук би трябвало да се обсъжда королата и впечатления от нея. Не спорове, кой се е минал взимайки слаба корола вместо мощен плъгин или електричка.. въпреки че 122 коня или колко беше с двойката двигател, ми се виждат напълно достатъчни... Една година търкаляне и 13 хиляди км, не съм усетил да имам проблеми. С пълна, с празна кола.. Нагоре надолу.. екстра.. Не ми пука колко време движи на ток. Факт е че разхода ми е 4.7 до сега.
Аз ще чакам колегата hursa да си закупи октавия, и дано да сподели колко е доволен. Въпреки промяната на марката.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 11 Фев 2021 21:46
от ToyotaPassion
Жив и здрав да си, желаем ти успех в покупката на автомобил, който очевидно няма да е Тойота, ако ще купуваш въобще такъв... Мисля, че целия форум разбра каква ти е драмата и няма нужда да я повтаряш във всеки пост, вече е дразнещо. Явно сме твърде демократичен форум и се търпят всякакви подобни изпълнения.. В Шкода форума преди време се случи нещо огледално - в темата за Тойота там не малко хора изтъкваха предимства пред техните автомобили, но там въпроса беше кардинално решен - модератор си написа, че Тойота си имали хубав форум (нашия) и който искал да си пише , да ходел там и след това затвори темата...

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Фев 2021 00:01
от BOz
Hursa написа: 11 Фев 2021 21:05
BOz написа: 11 Фев 2021 20:39Тойотата е с 3.5
Ихааа! Това можехте да го напишете в този раздел. smile.gif
Иначе да, милд хибрида си е като хибрид на тойота - не снижава много разхода - няма как с оскъдна ел мощност. smile.gif
Радвам се, че успяхме да стигнем до там, че няма повече какво да кажеш. :thumbsup:

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Фев 2021 08:30
от wizarda
Hursa написа: 11 Фев 2021 21:05
BOz написа: 11 Фев 2021 20:39Тойотата е с 3.5
Ихааа! Това можехте да го напишете в този раздел. smile.gif
Иначе да, милд хибрида си е като хибрид на тойота - не снижава много разхода - няма как с оскъдна ел мощност. smile.gif
Милд хибрида при VW няма нищо общо със системата на Тойота.

От тук се вижда , че те ползват стартер-генератор, което няма как да даде повече от няколко КВ ел мощност.

Предните данни за ел. двигателите на Тойота ги взех от брошурата за България, която изглежда е объркана. Статия от Тойота Европа:

За 1.8:
The fourth generation 1.8 litre self-charging hybrid system develops 122 DIN hp/90 kW and 142 Nm of engine torque, with the added power of a 53 kW/600V electric motor which develops maximum torque of 163 Nm from zero rpm.

За 2.0:
The new 2.0 litre hybrid system develops 180 DIN hp/132 kW and 190 Nm of engine torque, also with the added power of a nickel-metal hydride-powered, 80 kW/650V electric motor which develops maximum torque of 202 Nm from zero rpm.

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Фев 2021 09:03
от Hursa
► Виж съдържание

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Фев 2021 09:43
от nicktodorov
wizarda написа: 12 Фев 2021 08:30 За 2.0:
The new 2.0 litre hybrid system develops 180 DIN hp/132 kW and 190 Nm of engine torque, also with the added power of a nickel-metal hydride-powered, 80 kW/650V electric motor which develops maximum torque of 202 Nm from zero rpm.
В това няма нищо вярно, освен така на хартия!
Королата по никакъв начин не се държи като задвижвана от 107 кс (80kW) и 202Nm когато е в EV режим!
Мотора може и да е толкова, обаче вие май не четете как Hursa от месеци наред обяснява, че батерията е ограничаващия фактор и на практика до гумите стига максимум по-малко от половината на тези, да не кажа и четвърт...
Осъзнавате ли, ако това беше вярно, какъв изтребител трябваше да е? Особено както при ел моторите имаме моментна максимална мощност от 0 оборота и не чакаме да се развърта като ДВГ...

Новите Corolla / Auris Поколение XII - /2019- / - двигатели/задвижване и дизайн

Публикувано на: 12 Фев 2021 09:43
от Krachunov
Hursa написа: 11 Фев 2021 21:05
BOz написа: 11 Фев 2021 20:39Тойотата е с 3.5
Ихааа! Това можехте да го напишете в този раздел. smile.gif
Иначе да, милд хибрида си е като хибрид на тойота - не снижава много разхода - няма как с оскъдна ел мощност. smile.gif
Ъъъъ... ти в момента караш тойота хибрид или нещо съм изпуснал?
Или наистина много зле караш или толкова много си разочарован от марката поради някакви си твои причини, че пускаш хейт, ей така да върви спора. Обаче нито едно от твърденията ти не е вярно.
Да наистина беше лято, но пък беше с 4 души и едно дете с климатик при 30-33 градуса на въздуха от вън, но за 400 км направих разход 3.6, а среден разход за 12 хиляди км е 4.7