Страница 72 от 134
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 12 Фев 2020 08:11
от Petar555
nikkul написа: ↑11 Фев 2020 19:59
Имам такъв,но последните2 цифри са различни което не мисля че е проблем,но все пак направи консултация със специалист.Моя номер е 89530-12250
Подходящият компютър се определя от
1. Mодела: Yaris. Corolla,…
2. Място на производство: TMMT, TMUK,…
3. Кода на модела: NDE120, NLP90, …
4. Ляв/десен волан
5. Със/без VSC
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 13 Фев 2020 13:59
от angelov.angel
Здравейте!
Нов съм във форума. Преди няколко месеца закупих Toyota Corolla E120 1.4D с MTM кутия. Всичко си беше наред до днес.
Запалих, тръгнах и след около 3 км както беше на 1-ва или 2-ра предавка изключи на неутрална, светна червената лампа и спря.
Загасих за около 5 мин и запалих отново. Автомобила потегли, но на диагностика излиза грешка P0810.
Прочетох по-голямата част от темата, но никъде не видях да препоръчате сервиз или човек който може да помогне с въпросния проблем.
Записал съм час за Тойота Запад да я закачат и изкажат мнение.
Ще съм благодарен ако дадете кординати на сервиз или конкретен човек, който знаете, че би могъл да ми помогне с решение на проблема.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 13 Фев 2020 18:39
от Petar555
Здравейте колега,
"Мнението" на сервиза на Тойота "струва" от 2500 до 3500лв.
Поздрави
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 13 Фев 2020 21:44
от angelov.angel
Казаха, че автомобила е за съединител. Офертата е почти 1400лв.
Имате ли контакти на някой сервиз или човек занимаващ се с това?

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 14 Фев 2020 08:17
от Petar555
Какво включва ремонта?
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 14 Фев 2020 12:04
от Shishkovi
Смяна на съединител е около 5 часа труд*80 лева=400 лева. Комплект съединител също е минимум 400 лева, което прави 800 лв. Останалото е плод на въображение и маркетинг. Да живеят оторизираните канибали !
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 14 Фев 2020 13:14
от Petar555
Това добре, ама нищо не казват за актуатора. На него нищо ли няма да му правят? И как разбраха, че съединителя е за смяна? Преплъзва ли? Теста за износване на съединителя правихте ли го? Има го описан във форума.
600 лева за маркетинг ми се виждат много

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 14 Фев 2020 17:10
от Petar555
Ускоряваш на автоматичен режим докато включи на пета. Включваш на ръчен режим и сваляш плавно скоростта до 55 км/ч. Трябва да остане на пета. Даваш газ до ламарината. Колата трябва да започне бавно да ускорява. Ако изреве и оборотомера скочи значи съединителя е отишъл.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 14 Фев 2020 20:19
от ppeneva
Това трябва и аз да го пробвам. Днес успя да ми вдигне почти четири хиляди оборота на първа при съвсем леко натискане на педала на газта. А преди известно време ми превключи директно от втора на четвърта.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 14 Фев 2020 21:45
от Petar555
Това от втора на четвърта се случва, но 4000 оборота на първа… Каква беше скоростта на километража?
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 29 Фев 2020 10:22
от makedonski
Здравейте,проблема които имах с моят автомобил е оправен.Даваше ми грешка P 810,след което при демонтажа на актуатора установих че втулките са за смяна и четките на моторчето също макар да не го даваше като грешка.Актуатора беше отремонтиран,също така и моторчето,нови четки и лагери.Монтирах го и колата тръгна,но минах около 40км и спря направи същия проблем само че при диагностиката ми излезе друга грешка P910.Свалих наново актуатора и се оказа че едната четка е почнала леко да топи пластмасата и е задържала и в последствие не е правила хубав контакт.Смених наново четките като се усъмних понеже не бяха оригиналните (с 3мм по малки от към пружината която ги притиска).Последва монтаж и инициализация,но не се получи инициализацията и излезе същата грешка P910,след което Petar555 установи че проблемът е в компютъра които управлява скоростната кутия.Всички тези операций бяха направени със съдействието на Petar555,на които искренно благодаря.Намерих майстор които да отремонтира компютърът,оказа се че трябва да смени и моторчето понеже беше дало на късо.Някои ако има подобен проблем в Дупница има майстор на MMT които ги отремонтира и не само,намира части за тях.Поздрави.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 04 Мар 2020 21:00
от Petar555
Само едно малко уточнение. Грешката е P0900 CLUTCH ACTUATOR CIRCUIT
Освен 3 от 4-те крайни стъпала е бил изгорял и чипа за мерене на тока през шунтовете - IR2171S
Ето още по темата.
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 04 Мар 2020 23:06
от ppeneva
Petar555 написа: ↑14 Фев 2020 21:45
Това от втора на четвърта се случва, но 4000 оборота на първа… Каква беше скоростта на километража?
Около 30-35 км/ч. Не се е случвало скоро, но пък забелязах, че напоследък колата взе "да върви" повече и да похарчва доста повече - в момента среден разход за градско в София ми дава 9/100, преди около 6.

MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 05 Мар 2020 13:58
от Petar555
Това не прилича на проблем със съединителя.
"Върви повече" не означава бръмчи повече, нали?
! | Съобщение от: Akima |
Приносът ВИ към темата е високо ценен, но моля да спрете да цитирате цели или последователни мнения, защото не му се вижда края. |
MMT трансмисия/скоростна кутия и всичко за нея
Публикувано на: 05 Мар 2020 15:15
от makedonski
Извинявам се Petar555 объркал съм номера на грешката.