Страница 8 от 10

Публикувано на: 23 Юли 2009 09:01
от DMDimitrov
Аз смених моите свещи Denso (бяха на 14к) с NGK - каквито дават по каталог за този двигател. Колата се оправи и работи без проблеми за сега. Компютър не съм рестартирал.

Публикувано на: 24 Юли 2009 00:12
от Bass_Man
Обзалагам се , че Денсо-то не е било иридиево !

Публикувано на: 24 Юли 2009 08:58
от DMDimitrov
Не, беше обикновено Denso-то. NGK-то също е обикновено. За това ги сменям на малко километри.

Публикувано на: 24 Юли 2009 11:57
от pumabg
Значи виж сега мисля , че от самото начало те съветвам да престанеш с глупостите и да отидеш при някой , който наистина разбира ( това е най-ценния съвет в случая !!! )!
Bass_Man написа:Не при един а при пет ходих...
Ти ми вади хиляди теорий и панацеи . И не постигна кой знае какво ( нищо ) .
Bass_Man написа: Напротив колата върви далеч по добре и не прекъсва
За да не те обиждам повече ще ти го кажа пак ! Престани с глупостите и си намери някой , който да разбира от тези коли или поне от диагностика. И спри да си мислиш , че аз трябва да ти решавам проблемите ( и не само ти ) !
Bass_Man написа:О това никога не съм си го мислил, но явно ти имаш желание да учиш целия форум...
Абсолютно достатъчно е , че съм ти казал , че тези неща дето ги правиш толкова време са абсолютно безСмислени. Обаче ти не слушаш и умуваш . Също така не съм ванга да ти правя диагностика през форума .
Малко късно го видях за това ти го пиша сега .
Bass_Man написа:Верно ли??
Понеже пак се отваря темата колко е важно да си с 2-електродни свещи !
Bass_Man написа:Апропо, ти тогава не обясни защо тъпите инженери на Тойота толкова държат на двуелектродните свещи ....Сега е момента!


А и със сигурност вещи лица , като мен никога не са се изправяли пред теб камо ли за 14 години .
Bass_Man написа: Виж тук може и да си прав, щом още се обясняваш ...
И ако си мислиш , че от теорията файда няма , а от сменяване на свещи и рестартиране на компютри ( каквото и да значи това ) има ти праим евала .
Bass_Man написа:Напротив от теория файда има, но само ако върви и с практиката....Иначе се получава познатата ситуация, отиваш при доктора и му викаш, Докторе боли ме а той нищо ти няма. Абе Докторе зле се чувствам, вземи един аспирин ще ти мине ...Та и тук е същото!Ти ми казваш разни мъдри неща, но аз пък ти казвам как е на практика ...Ако толкова много се съмняваш, можем да се уговорим тоя уикенд на по биричка, че като рестартирам комп. колата върви по съвсем различен начин и то не за 5 мин. Също така имам 3 комплекта свещи, и мога да ти демонстрирам три различни начина на вървене и при трите вида ...
Защото пък с такива , като теб е пълна БГ !
Bass_Man написа: Сигурен ли си? Че аз скоро си дойдох ..:)
И не се чувствам длъжен да ти отговарям на постовете но се чувствам по-добре , когато съм ти казал , че нещо е безмислено , а ти въпреки това го направиш и се окаже , че съм прав ( както до сега ) .
Bass_Man написа:Плашат ме хората, които винаги са прави!
Защото това само показва , че дори и през форума правя по-добра диагностика от пичовете дето ти сменяват свещите в дъжда ( за да има повече драматизъм !!! ) .
Bass_Man написа:Тази интерпретация е интересна, и доказва само едно :
- Че всяко глупаво деяние ( или в случая бездействие) има своето глупаво обяснение ...

Публикувано на: 24 Юли 2009 22:45
от Bass_Man
Оправи коментарите иначе няма да го чета тва tongue.gif .
BTW: колко точно много по-добре ти върви колата ?
Или на теб така ти се струва ? Или щото е лято ? Или щото не вали ?
Стига тия смехорий .

Re: За Разбирачи :)

Публикувано на: 03 Ное 2014 10:02
от eftooo
Здравейте и аз да попитам за моят проблема . В ниските обороти придърпва . Първо мислех че е от газовото , отивам при газаджията , той вика от свещите -не са ти това свещите за колата (иридиумни свещи ИК16 за модела) сложих старите свещи NJK проблемът уж изчезна за 1-2 седмици , ама пак се появи , сега взех Denso K16TT и ще следя как се държи . Гледам нощно време , по кабелите не се вижда нищо . Имате ли някакви идеи , или директно да отивам на Елкон (може да препоръчате за Варна )

Re: За Разбирачи :)

Публикувано на: 04 Ное 2014 08:39
от Japanese_fever
От тази толкова разтеглена тема не можах да разбера колегата pumabg дали си е сменил кабелите и спуканата лула на 3-ти цилиндър?!?

Също бих приятелски посъветвал колегите да карат само с обикновени свещи, т.е. медни с графитен електрод и с определения брой електроди от производителя. Аз карам с обикновени свещи по 50 000 км и като ги сваля имат каране още едно 5-10К км, но ги сменям на 50 000, защото така е по-книжка. Отделно състезателните свещи са като обикновените - медни с графитен електрод. И това не е случайно, защото правят най-хубава искра. Единствения недостатък е, че се сменят по-често от платинени и иридиеви, с каквито аз нямам намерение да карам.
СВЕЩИ СЕ КУПУВАТ ПО КАТАЛОЖЕН НОМЕР, ОПИСАН В КНИЖКАТА НА ВСЕКИ АВТОМОБИЛ!
Дали ще са Denso или NGK значение няма щом са номера описан в книжката. Аз лично карам с NGK и съм пре-доволен.

Re: За Разбирачи :)

Публикувано на: 04 Ное 2014 09:34
от Vokil
eftooo написа:Здравейте и аз да попитам за моят проблема . В ниските обороти придърпва . Първо мислех че е от газовото , отивам при газаджията , той вика от свещите -не са ти това свещите за колата (иридиумни свещи ИК16 за модела) сложих старите свещи NJK проблемът уж изчезна за 1-2 седмици , ама пак се появи , сега взех Denso K16TT и ще следя как се държи . Гледам нощно време , по кабелите не се вижда нищо . Имате ли някакви идеи , или директно да отивам на Елкон (може да препоръчате за Варна )
На бензин придърпва ли ?

Re: За Разбирачи :)

Публикувано на: 04 Ное 2014 12:08
от Оги
Japanese_fever написа:... да карат само с обикновени свещи...
На същото мнение съм, от 7-8 г. карам само Denso Q20PRU - поне 7-8 комлекта на 3 коли, досега нито една свещ с проблем и всички горяли перфектно през целия си живот. С 1 електрод са и гледах каталог само първия път като вземах. После слагах на Тойотата , на която се препоръчват с два електрода. Гори перфектно вече 35-40 х.км. без никакви грижи с тях.
Мисля, че сравнение със състезателни коли не бива да се прави, понеже условията при тях са тежки за свещите, самите те се иска да са по-студени, да горят добре в екстремни обороти и температури с по-голям аванс. Затова и за повечето от тях добра работа на празен ход не се очаква особено . Пукат, гърмят, трещят в празния и докато е студен мотора- това е нормално за тях.

Re: За Разбирачи :)

Публикувано на: 04 Ное 2014 12:21
от slowtraveler
Колата е газова... Т.е. може (и обикновено е по-добре) да се сложат по-'студени' свещи, а не препоръчаните от производителя (който ги е предвидил за работа на бензин)...
Относно платинени/иридиеви - колата си вървеше идеално със заводските иридиеви свещи... Защо да е по-добре с обикновените?

Re: За Разбирачи :)

Публикувано на: 04 Ное 2014 12:55
от Оги
Като може с няма и 20 лв за свещи да се кара 50 х.км. защо трябва да се разделим със 100 за уж 100 х.км. примерно,последното под въпрос.

Re: За Разбирачи :)

Публикувано на: 04 Ное 2014 14:42
от slowtraveler
Оги написа:Като може с няма и 20 лв за свещи да се кара 50 х.км. защо трябва да се разделим със 100 за уж 100 х.км. примерно,последното под въпрос.
Ами защото със свещи за 30лв ще караш 30х.км, а с иридиевитеси караш над 100х.км. (не е под въпрос - пробвано лично), и ги сменяш не защото има някакъв проблем, а просто да се намираш на работа - да човъркаш нещо по колата tooth.gif

П.С. последното разбира се е шега - редовното и правилно ТО спомага за безпроблемна експлоатация до следващо ТО...

Re: За Разбирачи :)

Публикувано на: 04 Ное 2014 17:42
от Оги
Изкарал си късмет с тез иридиеви свещи. Може би са били фабрично вградени. Пък и леко разминаваш числата, така че да изглежда нерентабилна експлоатацията на обикновени свещи. smile.gif

Re: За Разбирачи :)

Публикувано на: 04 Ное 2014 17:51
от Japanese_fever
Чувал съм, че обикновените имат по-добра искра от платинени и иридиеви. Според мен последните две са си чист маркетинг, за да събират парите на хората. Не винаги евтините свещи са лоши, ако са истински нямс проблем. Моите обикновени NGK струват $10 комплекта и както казах катам мин. 50 000 км с тях.

Re: За Разбирачи :)

Публикувано на: 04 Ное 2014 18:45
от slowtraveler
Оги написа:Изкарал си късмет с тез иридиеви свещи. Може би са били фабрично вградени. Пък и леко разминаваш числата, така че да изглежда нерентабилна експлоатацията на обикновени свещи. smile.gif
Разминаването е от опела - бе смяна на 30х.км, а свещта струваше 8лв..... :whistle:
Да, бяха фабрично вградени, ама не виждам проблем - при смяна се слагат същите....

П.С. може и да се бъркам - отдавна бе... И може Шкодичката да бе на 30х.км, а опела на 60х.км.....