Страница 8 от 15

Публикувано на: 10 Фев 2009 18:09
от Vesko
Има и разлика в обема, може би се дължи на различните глави.

Публикувано на: 10 Фев 2009 18:35
от jim_beam
Vesko написа:Има и разлика в обема, може би се дължи на различните глави.
http://www.toyota.at/cars/new_cars/rav4/specs.aspx

ето ти техн. данни,еднакви са кубатурите.а това че 5-ия инжектор е в главата твърде ме съмнява,той би трябвало да впръсква директно във филтъра или непосредствено преди него.не съм сигурен,така че зададох въпроса в един немски форум,там има един механик от тойота.


Motorentechnologie

Anzahl Zylinder 4 4
Motorbauart Reihenmotor Reihenmotor
Ventiltrieb DOHC DOHC
tatsächlicher Hubraum in ccm 2231 2231
Zylinderbohrung 86 mm 86 mm
Zylinderhub 96 mm 96 mm
Motorleistung in KW bei Umdrehung 130 KW/3600 upm 100 KW/3600 upm
Motorleistung in PS bei Umdrehung 177 PS/3600 upm 136 PS/3600 upm
Maximales Drehmoment 400 Nm bei 2000-2600 upm 310/2000-2800
Verdichtungsverhältnis 15.8:1 16.9:1

Публикувано на: 10 Фев 2009 19:10
от Scott
jim_beam написа:...а това че 5-ия инжектор е в главата твърде ме съмнява,той би трябвало да впръсква директно във филтъра или непосредствено преди него...
Петия инжектор е обогатителен (т.е. във всмукателния тракт), а не за изгаряне на натрупаните мизерии в изпускателния тракт.

Публикувано на: 10 Фев 2009 19:36
от jim_beam
Scott написа:
jim_beam написа:...а това че 5-ия инжектор е в главата твърде ме съмнява,той би трябвало да впръсква директно във филтъра или непосредствено преди него...
Петия инжектор е обогатителен (т.е. във всмукателния тракт), а не за изгаряне на натрупаните мизерии в изпускателния тракт.
можеш ли да дадеш източник,защото доколкото ми е известно 5-ия инжектор предизвиква изгарянето на саждите във филтъра.най-често срещания дефект при d-cat е дефектен 5-и инжектор(запушен от нагар).мисля че грешиш нещо.

Публикувано на: 10 Фев 2009 19:45
от Scott
jim_beam написа:...можеш ли да дадеш източник,защото доколкото ми е известно 5-ия инжектор предизвиква изгарянето на саждите във филтъра.най-често срещания дефект при d-cat е дефектен 5-и инжектор(запушен от нагар).мисля че грешиш нещо.
Информацията я имам от един колега с Lexus IS220d. Наистина това е най-големия проблем на D-CAT - дефектиране на 5-ия инжектор. Доколкото в сервиза на Лексъс обясняват 5-ия инжектор е във веригата на EGR и обогатява горивната смес при студен старт и максимална мощност. Наистина се задръства и това му е проблема. Нямам някаква по-надеждна информация за съжаление. wacko.gif

Публикувано на: 10 Фев 2009 20:33
от jim_beam
http://rav4faq.kerkerinck.de/xa3/rav4fa ... nigung.pdf

така намерих малко инфо както и една снимка(горе в линка).

в тоя документ е обяснено как се почиства EGR(AGR на немски) вентила.на снимката ясно се вижда,че тръбичката за горивото към 5-ия инжектор(най-дясната) отива назад от мотора,т.е. към началото на аспуха.
и второ,трябва да знаеш за какво служи този EGR вентил-за понижаване на работната температура в цилиндрите(!) както за намаляване на количеството изгорели газове.засмуква част от изгорелите газове и ги смесва с чист въздух от въздушния филтър.почне ли да се затлачва се генерира грешка от ECU-то и колата няма мощност(авариен режим).

ps: това е 2.2 d-cat мотора който е 1:1 еднакъв с d4d,с малки изключения.

Публикувано на: 10 Фев 2009 21:12
от slowtraveler
Не се ли хвалеха точно за този двигател, че доизгарянето/самопочистването на филтъра става без никакво впръскване на гориво в изпускателния тракт, а само чрез промяна на програмата за 'пре' и 'пост' впръскването, с което променят количеството недоизгоряло гориво, което отива към филтъра.... unsure.gif

Публикувано на: 10 Фев 2009 21:39
от jim_beam
@slowtraveler

аз не ти ли казах преди защо си продадох новата мазда(6cd) и взех тойотата.точно мазда и форд прилагат тоя метод и ядат такова дърво,добре че си взел бензин.

Публикувано на: 10 Фев 2009 21:55
от slowtraveler
jim_beam написа:@slowtraveler

аз не ти ли казах преди защо си продадох новата мазда(6cd) и взех тойотата.точно мазда и форд прилагат тоя метод и ядат такова дърво,добре че си взел бензин.
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif С дизела съм ял отдавна дървото и от тогава заобикалям отдалеч такива автомобили независимо от марката biggrin.gif (изключение е БМВ-то, ама то ако спре друг ще го бута :whistle: biggrin.gif )

Публикувано на: 10 Фев 2009 22:13
от Scott
jim_beam написа:...на снимката ясно се вижда,че тръбичката за горивото към 5-ия инжектор(най-дясната) отива назад от мотора,т.е. към началото на аспуха...
Не искам да споря за нещо, което не съм видял с очите си, но точно на снимката се вижда, че инжектора е отстрани(под надписа AGR Abgaskrümmer)

Публикувано на: 10 Фев 2009 22:33
от jim_beam
инжектора точно не се вижда,но с главата със сигурност няма нищо общо.изчакай просто докато майстора ми отговори или попитай компетентен човек,че ос.ахме темата. biggrin.gif

Публикувано на: 10 Фев 2009 22:51
от Scott
jim_beam написа:...изчакай просто докато майстора ми отговори или попитай компетентен човек,че ос.ахме темата...
Накарай майстора ти да коментира и снимката, която си показал по-горе. Имам чувството, че тази тръбичка, която ти твърдиш, че отива към инжектора на катализатора, всъщност е входящата тръба на рейката, идваща от помпата.
А за темата не се безспокой, това за което спорим все ще от полза на потенциалните собственици на новия Авенсис tongue.gif

Публикувано на: 11 Фев 2009 04:56
от Vesko
Защо слушате този или онзи майстор какво е казал, а не цхерпите направо от източника?

http://techdoc.toyota-europe.com/

Е малко е платен сайта smile.gif

Публикувано на: 11 Фев 2009 06:53
от joro_206
Ходих за новия Авенсис,
Няма налични комбита bash.gif
само седани и то не всички двигатели и оборудване.
Обяснението беше - ами то ние от 2 седмици го предлагаме модела и колите свършиха. sad.gif
Можете да си поръчате комби и ще дойде май месец. :thumbsup:
Дали ще чакам до май??????
Нямат ценова листа на допълнителното оборудване.
Не можах да разбера предлагат ли ДВД система на някое от нивата на оборудване, въобще.

Публикувано на: 11 Фев 2009 09:53
от spritable
Направи ми впечатление, че търговеца не беше много запознат с подробностите около новия авенсис. На въпроса дали имат 2.2 дизела с 177 коня като тестов автомобил, не получих еднозначен отговор.

Не можах да разбера защо тестовия автомобил в русе не е топ модела, т.е. 2.2 дизел с ниво на оборудване LUXURY, а е нещо по слабичко. Според мен би трябвало да сложат топ модела, при положение че се предлага.