Публикувано на: 13 Юни 2008 20:21
А аз нищо неразбрах за това което питах 

Чакай малко,при Тойота Селика кой го интересува диаграмата на 2000-3000 об./мин. ,никой не кара Селика с 2000 об./мин,извинявай! Това не е дизелов Пасат,а е спортна кола.rudolf написа: определено се монтира като масова серия ,а не на само на отявлено спортни модели, ясно е че нема много обороти,но искам да те питам двигателя койо коментираш Тойота Селика има 192 коня и 180 НМ върт. момент как ми идвя диаграмата на 2000-3000 оборота?? или сега вече гледаме пик???
само пак да подчертая че тди вади въртящия по над 300 нютона на 1900 оборота и макс коне на 4000,,,,мисля че за всекидневна кола това е по нормално от 8000???
не ми се кометира феррари на фона на http://en.wikipedia.org/wiki/Buggati_Veyron http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_R8#R8_TDI_Le_Mans
http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_R8#Specifications
а и порше също е от фаг-групата
Леле,аз преди малко се усетих как плахо запита няколко пъти,но ние те отвяхме с нашите постове около спора. laugh.gif Съжалявам. biggrin.gif Всъщност какъв ти беше въпросът?nevmi написа:А аз нищо неразбрах за това което питах
Не си разбраал докрай.Некачествена нафта казах впредвид дестилацията й като гориво и характеристиките й ,колкото и да е добра.У нас се продава нафта с високо съдържание на сяра,това е отделен въпрос.rudolf написа: е страшно обяснение от което рабрах:
1.че на тойота бензиновите двигатели са по балансирани и безшумни от на тди на фолксваген,,,
2. че в бг мрежата се продава некачествена нафта
3. че масовия дизелов двигател не е проектиран за спортни цели
4. че тойота се чупи два пъти по малко,и плащаш 4 пъти повече за частите
напълно подкрепям и аз
лексус ,по ясно е да се изкажеш че конете са пройзводна от въртящия момент и оборотите,,,LEXUS написа:Чакай малко,при Тойота Селика кой го интересува диаграмата на 2000-3000 об./мин. ,никой не кара Селика с 2000 об./мин,извинявай! Това не е дизелов Пасат,а е спортна кола.rudolf написа: определено се монтира като масова серия ,а не на само на отявлено спортни модели, ясно е че нема много обороти,но искам да те питам двигателя койо коментираш Тойота Селика има 192 коня и 180 НМ върт. момент как ми идвя диаграмата на 2000-3000 оборота?? или сега вече гледаме пик???
само пак да подчертая че тди вади въртящия по над 300 нютона на 1900 оборота и макс коне на 4000,,,,мисля че за всекидневна кола това е по нормално от 8000???
не ми се кометира феррари на фона на http://en.wikipedia.org/wiki/Buggati_Veyron http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_R8#R8_TDI_Le_Mans
http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_R8#Specifications
а и порше също е от фаг-групата
Бугати потвърждава думите ми -при 1001 конски сили,въртящият момент не му е 1500-1700 Нм,а е едва 1250 Нм,а Бугати Вейрон върви затова защото има конски сили под капака.Ако Бугати Вейрон беше дизел със 600 коня и 1250 Нм върт.момент,т.е. същия върт.момент ,но по-малко коне,Бугатито никога нямаше да върви толкова колкото върви сега с бензиновия двигател. Затова твърдя,че въртящият момент е ключово важен за камионите,а не за леките коли,камо ли за спортни.
Дори да искаш мощен дизел да вкараш в спортна кола,няма да можеш да вкараш големия дизелов мотор в предния кош,защото за да направиш бърза спортна дизелова кола ти трябват много коне,които идват от V8 или V12 дизел,още повече ,че ще й развалиш тотално хендлинга от тежкия дизелов мотор на едната ос.
За Порше какво,да не би някой да разчита на въртящия момент там-при 500 конски сили ,върт.момент е 600 Нм при Порше 911.Ти как мислиш ,ако му боднат едно дизелче 4.2 TDI от Ауди,което е с 326 кончета ,но с 650 Нм въртящ момент,дали това Порше ще тръгне по-бързо заради по-големия въртящ момент или ще стане по-бавно заради по-малкото конски сили? Може да погледнеш и как стоят нещата при Ламборгини.
nevmi написа:А аз нищо неразбрах за това което питах
аз помислих че ти си решил да го купуваш,но просто питаш??nevmi написа:. обосновка защо няма да си взема ярис или друг модел на тойота: Защото минавам по 300км. на ден градско и ми трябва икономична кола. Защото най-голямата икономия ще ми дойде от горивото.
не забравяй че тойота е масова на българския пазар от 2-4 години,,,,и донякъде е по нормално да знаеш за 20 скапани 6 годишни автомобили от други марки,,отколкото за 5 шест годишни тойоти...nevmi написа:Lexus ми виж първия пост на темата. А за VW Opel Citroen Меrcedes i Fiat знам достатачно особено дизел. Имам в историята си 3 прецакани дизелови двигатели и един бензинов biggrin.gif . Ставам за тестов пилот по издражливост на двигатели. Душицата им взимам. Затова се насочих към Toyota понеже досега Япоска кола не съм имал. И клоня към ММТ скоросната кутия за да си огранича малко тежкия крак и изчездането на двигателите на всяка една предавка biggrin.gif.
Да,разбрах те какво имаш впредвид. biggrin.gifrudolf написа:
лексус ,по ясно е да се изкажеш че конете са пройзводна от въртящия момент и оборотите,,,
за 3ти път ти казвам че поста ми за дизелите е защото ги подценяваш и тди- са монтират в масови модели,,каквито по скоро е корола,,а не селика...искам да ти кажа че всекидневна кола се кара 2000-5000 оборота,,,искам да кажа че при тди диаграмата аз бих се чувствал много конфортно подплатен с въртящ момент, отколкото с бензинова спортна с 2000-2500 оборота отгоре в нормално движение с същата мощност.
все ме тласкаш да обясниш как спортна кола бензинова с повече коне е по бърза от дизел с по малко----съгласен съм,,,,
сега искам да ти акцентирам друго,,,че кола с по малко коне и плавна диаграма,може да даде по добри спортни резултата на писта от кола с един пик за около 500-800 оборота...
гледай пак ме вкара в твойто- да сравнявам тди с спортно проектирани двигатели biggrin.gif ...още от първия пост ти казах-тди не е спортен мотор,,,но не е за подценяване..тунигна на тди е възможно най евтини ресултатен-в сравнение с атмосверка...над 30 коня и 50тина нютона правят само от чип,,,,,
Ти ставаш и за тестов пилот по издръжливост да ти драскат в темата 8 страници нищо свързано с темата,която си отворил! biggrin.gif biggrin.gifnevmi написа: biggrin.gif . Ставам за тестов пилот по издражливост на двигатели. biggrin.gif .
Напротив решил съм да купувам. Но просто още немога да реша с какви скорости да бъде. Даже в сряда ше ходя на да я пробвам в София казаха че имат и мога да я покарам. Ще напиша впечатления после.rudolf написа: аз помислих че ти си решил да го купуваш,но просто питаш??