
Въпрос за Aygo 1.0 VVT-i 5 ММ
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Чакай малко,при Тойота Селика кой го интересува диаграмата на 2000-3000 об./мин. ,никой не кара Селика с 2000 об./мин,извинявай! Това не е дизелов Пасат,а е спортна кола.rudolf написа: определено се монтира като масова серия ,а не на само на отявлено спортни модели, ясно е че нема много обороти,но искам да те питам двигателя койо коментираш Тойота Селика има 192 коня и 180 НМ върт. момент как ми идвя диаграмата на 2000-3000 оборота?? или сега вече гледаме пик???
само пак да подчертая че тди вади въртящия по над 300 нютона на 1900 оборота и макс коне на 4000,,,,мисля че за всекидневна кола това е по нормално от 8000???
не ми се кометира феррари на фона на http://en.wikipedia.org/wiki/Buggati_Veyron http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_R8#R8_TDI_Le_Mans
http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_R8#Specifications
а и порше също е от фаг-групата
Бугати потвърждава думите ми -при 1001 конски сили,въртящият момент не му е 1500-1700 Нм,а е едва 1250 Нм,а Бугати Вейрон върви затова защото има конски сили под капака.Ако Бугати Вейрон беше дизел със 600 коня и 1250 Нм върт.момент,т.е. същия върт.момент ,но по-малко коне,Бугатито никога нямаше да върви толкова колкото върви сега с бензиновия двигател. Затова твърдя,че въртящият момент е ключово важен за камионите,а не за леките коли,камо ли за спортни.
Дори да искаш мощен дизел да вкараш в спортна кола,няма да можеш да вкараш големия дизелов мотор в предния кош,защото за да направиш бърза спортна дизелова кола ти трябват много коне,които идват от V8 или V12 дизел,още повече ,че ще й развалиш тотално хендлинга от тежкия дизелов мотор на едната ос.
За Порше какво,да не би някой да разчита на въртящия момент там-при 500 конски сили ,върт.момент е 600 Нм при Порше 911.Ти как мислиш ,ако му боднат едно дизелче 4.2 TDI от Ауди,което е с 326 кончета ,но с 650 Нм въртящ момент,дали това Порше ще тръгне по-бързо заради по-големия въртящ момент или ще стане по-бавно заради по-малкото конски сили? Може да погледнеш и как стоят нещата при Ламборгини.

TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Не си разбраал докрай.Некачествена нафта казах впредвид дестилацията й като гориво и характеристиките й ,колкото и да е добра.У нас се продава нафта с високо съдържание на сяра,това е отделен въпрос.rudolf написа: е страшно обяснение от което рабрах:
1.че на тойота бензиновите двигатели са по балансирани и безшумни от на тди на фолксваген,,,
2. че в бг мрежата се продава некачествена нафта
3. че масовия дизелов двигател не е проектиран за спортни цели
4. че тойота се чупи два пъти по малко,и плащаш 4 пъти повече за частите
напълно подкрепям и аз
1.) На Тойота бензиновите двигатели са по-балансирани и безшумни от бензиновите на Фолксваген.Дизелът с тия налягания,които трябва да издържа неминуемо е тежък двигател,а по-яките му части,които са направени така заради големите налягания, имат невъзможност да се развъртат над средни обороти3500-4000 об./мин. ,от което губят много потенциал.
3.) Дизеловият двигател,дали масов или не, няма как да бъде спортен като бензиновия.Просто обуславя се от различните им прионципи на работа.Дизелът изкарва малко коне от работен обем,т.е. той компенсира с обем,тежина,пространство,все минуси.И до ден днешен не съм видял дизел с повече от 600 коня,докато бензинови и с над 1000 коня има.Има разлика.
4.) Тойота се чупи много по-малко ,не съм казвал 2 пъти по-малко,не казвам пъти,а частите й не са 4 пъти по-скъпи,особено от тези на ФАГ. Сервизните разходи пак ги забравяш,загубата на време също.
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
лексус ,по ясно е да се изкажеш че конете са пройзводна от въртящия момент и оборотите,,,LEXUS написа:Чакай малко,при Тойота Селика кой го интересува диаграмата на 2000-3000 об./мин. ,никой не кара Селика с 2000 об./мин,извинявай! Това не е дизелов Пасат,а е спортна кола.rudolf написа: определено се монтира като масова серия ,а не на само на отявлено спортни модели, ясно е че нема много обороти,но искам да те питам двигателя койо коментираш Тойота Селика има 192 коня и 180 НМ върт. момент как ми идвя диаграмата на 2000-3000 оборота?? или сега вече гледаме пик???
само пак да подчертая че тди вади въртящия по над 300 нютона на 1900 оборота и макс коне на 4000,,,,мисля че за всекидневна кола това е по нормално от 8000???
не ми се кометира феррари на фона на http://en.wikipedia.org/wiki/Buggati_Veyron http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_R8#R8_TDI_Le_Mans
http://en.wikipedia.org/wiki/Audi_R8#Specifications
а и порше също е от фаг-групата
Бугати потвърждава думите ми -при 1001 конски сили,въртящият момент не му е 1500-1700 Нм,а е едва 1250 Нм,а Бугати Вейрон върви затова защото има конски сили под капака.Ако Бугати Вейрон беше дизел със 600 коня и 1250 Нм върт.момент,т.е. същия върт.момент ,но по-малко коне,Бугатито никога нямаше да върви толкова колкото върви сега с бензиновия двигател. Затова твърдя,че въртящият момент е ключово важен за камионите,а не за леките коли,камо ли за спортни.
Дори да искаш мощен дизел да вкараш в спортна кола,няма да можеш да вкараш големия дизелов мотор в предния кош,защото за да направиш бърза спортна дизелова кола ти трябват много коне,които идват от V8 или V12 дизел,още повече ,че ще й развалиш тотално хендлинга от тежкия дизелов мотор на едната ос.
За Порше какво,да не би някой да разчита на въртящия момент там-при 500 конски сили ,върт.момент е 600 Нм при Порше 911.Ти как мислиш ,ако му боднат едно дизелче 4.2 TDI от Ауди,което е с 326 кончета ,но с 650 Нм въртящ момент,дали това Порше ще тръгне по-бързо заради по-големия въртящ момент или ще стане по-бавно заради по-малкото конски сили? Може да погледнеш и как стоят нещата при Ламборгини.
за 3ти път ти казвам че поста ми за дизелите е защото ги подценяваш и тди- са монтират в масови модели,,каквито по скоро е корола,,а не селика...искам да ти кажа че всекидневна кола се кара 2000-5000 оборота,,,искам да кажа че при тди диаграмата аз бих се чувствал много конфортно подплатен с въртящ момент, отколкото с бензинова спортна с 2000-2500 оборота отгоре в нормално движение с същата мощност.
все ме тласкаш да обясниш как спортна кола бензинова с повече коне е по бърза от дизел с по малко----съгласен съм,,,,
сега искам да ти акцентирам друго,,,че кола с по малко коне и плавна диаграма,може да даде по добри спортни резултата на писта от кола с един пик за около 500-800 оборота...
гледай пак ме вкара в твойто- да сравнявам тди с спортно проектирани двигатели biggrin.gif ...още от първия пост ти казах-тди не е спортен мотор,,,но не е за подценяване..тунигна на тди е възможно най евтини ресултатен-в сравнение с атмосверка...над 30 коня и 50тина нютона правят само от чип,,,,,
Lexus ми виж първия пост на темата. А за VW Opel Citroen Меrcedes i Fiat знам достатачно особено дизел. Имам в историята си 3 прецакани дизелови двигатели и един бензинов biggrin.gif . Ставам за тестов пилот по издражливост на двигатели. Душицата им взимам. Затова се насочих към Toyota понеже досега Япоска кола не съм имал. И клоня към ММТ скоросната кутия за да си огранича малко тежкия крак и изчездането на двигателите на всяка една предавка biggrin.gif.
nevmi написа:А аз нищо неразбрах за това което питах
аз помислих че ти си решил да го купуваш,но просто питаш??nevmi написа:. обосновка защо няма да си взема ярис или друг модел на тойота: Защото минавам по 300км. на ден градско и ми трябва икономична кола. Защото най-голямата икономия ще ми дойде от горивото.
да-обосновката ти отговаря най вече на айго, незнам дали забелязваш но в форума няма друг собственик на айго...или поне аз незнам,,,в форума няма собственик с скоростите който питаш на повече от 2 годишна кола-което е гаранционна,,,,май е по добре да потърсиш в интернет.
не забравяй че тойота е масова на българския пазар от 2-4 години,,,,и донякъде е по нормално да знаеш за 20 скапани 6 годишни автомобили от други марки,,отколкото за 5 шест годишни тойоти...nevmi написа:Lexus ми виж първия пост на темата. А за VW Opel Citroen Меrcedes i Fiat знам достатачно особено дизел. Имам в историята си 3 прецакани дизелови двигатели и един бензинов biggrin.gif . Ставам за тестов пилот по издражливост на двигатели. Душицата им взимам. Затова се насочих към Toyota понеже досега Япоска кола не съм имал. И клоня към ММТ скоросната кутия за да си огранича малко тежкия крак и изчездането на двигателите на всяка една предавка biggrin.gif.
- LEXUS
- Мнения: 3768
- Регистриран на: 01 Апр 2005 02:06
- Местоположение: София
- Благодарил/а: 12 пъти
- Получена благодарност: 12 пъти
Да,разбрах те какво имаш впредвид. biggrin.gifrudolf написа:
лексус ,по ясно е да се изкажеш че конете са пройзводна от въртящия момент и оборотите,,,
за 3ти път ти казвам че поста ми за дизелите е защото ги подценяваш и тди- са монтират в масови модели,,каквито по скоро е корола,,а не селика...искам да ти кажа че всекидневна кола се кара 2000-5000 оборота,,,искам да кажа че при тди диаграмата аз бих се чувствал много конфортно подплатен с въртящ момент, отколкото с бензинова спортна с 2000-2500 оборота отгоре в нормално движение с същата мощност.
все ме тласкаш да обясниш как спортна кола бензинова с повече коне е по бърза от дизел с по малко----съгласен съм,,,,
сега искам да ти акцентирам друго,,,че кола с по малко коне и плавна диаграма,може да даде по добри спортни резултата на писта от кола с един пик за около 500-800 оборота...
гледай пак ме вкара в твойто- да сравнявам тди с спортно проектирани двигатели biggrin.gif ...още от първия пост ти казах-тди не е спортен мотор,,,но не е за подценяване..тунигна на тди е възможно най евтини ресултатен-в сравнение с атмосверка...над 30 коня и 50тина нютона правят само от чип,,,,,
TOYOTA/LEXUS--made in JAPAN
абе неска карах след едно айго, и между предните и задните седалки имаше няква решетка или мрежа в рамка, която в момента беше свалена, ама все пак се виждаше. а на задните седалки отстрани откъм прозорците имаше някакви железа, като на състезателните коли...нали не са сичките айгота такива някви подсилени
беше много странно, честно

-
- Почетен Администратор
- Мнения: 3710
- Регистриран на: 03 Юни 2008 16:42
- Местоположение: София, но е от Бургас
- Получена благодарност: 1 път
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Deks_2002 и 8 госта