Ръжда по автомобилите
Публикувано на: 27 Сеп 2024 21:21

Е да де, мен за кво ме е яд и беснея толкова, че и друго ес ю ви си взех заради тия 2 причини - корозия и шумоизолация и усещане все едно караш Жигули от 70-те...
Е убаво де, ама леко замирисва на дизелгейт, от една друга немска фирма, Тойота правят толкова reсalls, сервизни акции и т.н. - наскоро приятел с Авенсис 2006 ми се похвали, че го викали в официалното представителство за да му сменят еърбеците или пиропатрона не разбрах точно, тоест проявяват загриженост за клиентите което е похвално , но не могат да си направят антикорозионната политика както трябва, а са могли, не е като да не са го правили - единия от майсторите ми е луд фен на Тойота, ама наистина луд, за него друга марка няма - има 2 Камрита едното 88-ма дизел, другото е 91-ва бензин с газ - е те тия коли нямат точка ръжда, камо ли изгнили прагове,вежди и т.н. и към момента се карат и всичко по тях работи и са здрави на кучета, нямат чупене - знчи можело, но не искат да го прилагат при съвременните автомобили.
Само първата Навара беше за кашмер, Тойота не са евтини автомобили дори в класа на Корола, където са Меган,Октавия и т.н. са по-скъпи а тия двете са много по-добре защитени от нея.Ивайло Димов написа: ↑28 Сеп 2024 05:47 От как Нисан се сдушиха с Рено доста подобриха купетата си откъм антикорозионна обработка .
Разтваря се във вода, защото глицеринът е алкохол. Вярно, тривалентен, но все пак - алкохол.
Това Ауди е еталон в антикорозионната обработка. И явно така и ще остане.
Доста са ми неприятни тези сплави при автомобилите. При контакт със стомани, става ужас - разни неща по окачването... Абе корозира си по един гаден начин. Еле пък магнезивите му деривати.Ивайло Димов написа: ↑28 Сеп 2024 08:45 .......
Който иска вечно купе ....Ауди А8 изцяло алумин,ма там поддръжката на моторизацията е УАУ
Не знам колко са изолирани, но знам какви дупки от корозия има около нитовете.Ивайло Димов написа: ↑28 Сеп 2024 19:41 Много рядко има автомобили с изцяло алуминиево купе .Първи го влагат Ленд Ровър ,след края на ВСВ е имало огромен недостиг на стомана ,но пък алуминиеви панели от самолети бол .Единствено шасито е било стомана ,но там където ляга купето двата метала са изолирани .Ауди А 8 е изцяло от алуминиеви сплави ,само преден и заден мост са стомана ,реално това е първия автомобил серийно производство в такава конфигурация .И да ,алуминия също корозира но не гние ,друг е въпроса че тва е много скъпа сглобка .И никога не се е наложила масово.
Кой ти е казал, че съм собственик на фирма????????? Ако имам компания и трябва да се вземат служебни коли ще е нищо повече от Дейсиа (както казват у Англииско), защото знам манталитета на Българина в повечето случаи, въпреки, че има изключения разбира се. За мениджърските нива бих взел някой Астрал или Рафал максимум.Двигателист написа: ↑28 Сеп 2024 20:31 От какъв зор, човек, ако си собственик на фирма и имаш толкова негативно мнение за дадена марка ще се набуташ така?
Пак да кажа - не се мъча, имам доста по-добра алтернатива, която юркам яко, от Тойотата (като изкл.капиталния ремонт за почти 3 бона) съм доволен, скоро ще дам мнение в темата , която съм създал за нея специално, но сглобка , шумоизолация и материалите вътре са посредствени за цената на която са я търгували навремето и това са детайли , които на мен няма как да ми убягнат ПАК на база опит, няма как да кажа на черното - бяло.