Пиша последен пост по темата и моля TATI или друг модератор да я заключи.
Благодаря ви, мили хора, за съветите и подкрепата. Радвам се, че някои от вас са разбрали мотивите ми. Надявам се и всички, които са я прочели, просто да имат едно наум, да знаят, че ИМАТ правото да наблюдават как се извършва сервизирането и да се възползват от него. На тези, които ме съветват да приема, че е нямало кора - уважаеми, все още смятам да разчитам на очите си, а не на форумни мнения

Копирам ви последния имейл от Тойота, както и моят отговор и с това приключвам, тананикайки си песничката на Тодор Колев ( благодаря, Venciru, за напомнянето

) "Европейци сме ние, ама все не сме дотам" е казал Алеко преди доста време, явно нещата не са се променили от тогава.
"Здравейте г-жа................... ,
Автомобилът не е закупен от дилърската мрежа на Toyota в България и ние не можем да идентифицираме дали автомобилът е бил с кора или не.
Моля да имате предвид, че при разкачане на акумулатор, в случай че има кора - се демонтира малкото капаче на кората, а не самата кора. Именно това е и предназначението му.
Съжаляваме, че не можем да отговорим на искането Ви, като Ви молим да ни изпратите снимков материал, с който да може да се докаже наличието на кора или не.
С уважение,
Екипът на Тойота Балканс"
"Здравейте, уважаеми служители на Тойота!
Благодаря за Ви за бързия отговор. Действително автомобилът не е закупен от Тойота България, а от частно лице. Пределно ясно съзнавам, че ситуацията е спорна, тъй като не разполагам със снимки на автомобила, показващи двигателния отсек преди сервизирането и непосредствено след това, по простата причина, че не съм предполагала, че ще ми трябват. Благодаря за разясненията относно това как може да стане свалянето на акумулатора, без да се сваля кората, но това по никакъв начин не отговаря на въпроса как това се случва при затворен капак ( по твърденията на Вашите служители, както и в един от имейлите на г-жа Коева). Неясен остава въпросът и за камерите в сервиза. Написах Ви тези имейли не с цел да търся каквато и да било компенсация от какъвто и да било вид, а да Ви СИГНАЛИЗИРАМ, че служители в сервиза злоупотребяват - както с доверието на клиентите, така и с Вашето, което не е от полза за никого. Може би е добре да помислите по какъв начин да оптимизирате контрола върху това. Нямам нито времето, нито желанието да продължавам да задълбавам нататък, а и не виждам смисъл, така че не си правете труда да отговаряте на имейла ми.
С пожелание за още повече коректност и професионализъм: Елена .................."
Който разбрал - разбрал, който - не, дано не му се налага да разбира от собствен опит.