Страница 8 от 9

Грешки P1047 и U011B - Версо 2010, бензин

Публикувано на: 06 Ное 2024 10:00
от gecha55
Добре. Благодаря!

Грешки P1047 и U011B - Версо 2010, бензин

Публикувано на: 06 Ное 2024 10:12
от gecha55
Скрито съдържание
Изисква се да бъдете регистрирани за да видите това съдържание.

Грешки P1047 и U011B - Версо 2010, бензин

Публикувано на: 06 Ное 2024 11:15
от Akima
Вече можете да пускате и ЛС. :thumbsup:

Грешки P1047 и U011B - Версо 2010, бензин

Публикувано на: 13 Ное 2024 20:32
от Vaskov84
Здравейте,
Имам Авенсис 2012 1.8 VVT. Грешката ми е същата ,както при останалите потребители U 011B. Не ми позволява да пиша на лс.

Грешки P1047 и U011B - Версо 2010, бензин

Публикувано на: 13 Ное 2024 23:29
от Akima
Напишете номера на рамата тук.
След втория пост ще можете да пращате ЛС.

Грешки P1047 и U011B - Версо 2010, бензин

Публикувано на: 14 Ное 2024 08:30
от Vaskov84
Здравейте,
Скрито съдържание
Изисква се да бъдете регистрирани за да видите това съдържание.

Грешки P1047 и U011B - Версо 2010, бензин

Публикувано на: 14 Ное 2024 09:27
от Akima
Имате ЛС.

Грешки P1047 и U011B - Версо 2010, бензин

Публикувано на: 05 Дек 2024 13:25
от Nipet
Здравейте и аз имам същия проблем.

Грешки P1047 и U011B - Версо 2010, бензин

Публикувано на: 05 Дек 2024 13:41
от Akima
Nipet написа: 05 Дек 2024 13:25същия
Кой точно?

Грешки P1047 и U011B - Версо 2010, бензин

Публикувано на: 05 Дек 2024 22:56
от Mcl
Най- вероятно грешките записани в заглавието, или ще искаме и рожденни дати. Ама друго е когато на л.с. си правим бизнеса, но да помогнем не нашата кауза. Нека бъдем хора , бизнеса си е бизнес, форума е да помагаме.

Грешки P1047 и U011B - Версо 2010, бензин

Публикувано на: 06 Дек 2024 00:04
от Akima
Nipet написа: 05 Дек 2024 13:25 Здравейте и аз имам същия проблем.
Това е съобщително изречение...
Mcl написа: 05 Дек 2024 22:56 Най- вероятно грешките записани в заглавието, или ще искаме и рожденни дати.
Спекулациите са си за Вас - аз много внимавам как помагам, за да не навредя повече - нямам претенции да съм от така модерните професионалисти, но твърдо съм перфекционист.
Укриването умишлено на детайли пречи, на която и да е диагноза.
Животът и възрастта ме научиха да не бързам с изказванията...
Има над 10 кода за грешки - кой код/кодове са налични?

Слава Богу бизнесът ми не е свързан по никакъв начин с автомобили.
Многократно съм писал в темите ясно и точно, включително и за този проблем - явно и на вас не ви се чете.
Неизвестно за мен е защо хората предпочитат да пишат на ЛС шасита - явно страховете от едни други времена са останали вкоренени.

Трябва да се помисли за наръчник подобен на този:
https://hardwarebg.com/forum/faq.php


Желая Весели празници на всички.

Грешки P1047 и U011B - Версо 2010, бензин

Публикувано на: 06 Дек 2024 07:48
от mapamop
Аз кротко си чакам времето в което тук ще има въпроси за счупени автомобили и подходящи авточасти. Политиката ме отвращава, а напоследък са само тези теми ми се налага да чета.
Станахме почти като помиярската секция с коментарите на dir.bg. Само не са започнали интензивно с каруцарския диалект.

Грешки P1047 и U011B - Версо 2010, бензин

Публикувано на: 14 Фев 2025 21:36
от bojo_v
Здравейте , карам Авенсис 1.8 2011г .При подаване на контакт светва чека и записва U 011B . Може ли предложение за ремонт.

Грешки P1047 и U011B - Версо 2010, бензин

Публикувано на: 14 Фев 2025 21:57
от memorex
Добро място да започнете за ЦЯЛАТА електрическа диагностика е да проверите за бюлетини за техническо обслужване (TSB) за вашия автомобил. Проблемът, който имате, може да е известен на други в областта. Известна корекция може да е предоставена от производителя и може да ви спести време и пари по време на диагностика. В този момент се предполага, че имате достъп до четец на кодове, тъй като досега сте имали достъп до кодове. Вижте дали има някакви други диагностични кодове за грешка, които са свързани с комуникацията по шина или батерията/запалването. Ако е така, първо трябва да ги диагностицирате, тъй като е известно, че възниква грешна диагноза, ако диагностицирате кода U011B, преди някой от основните кодове да е бил щателно диагностициран и поправен. Ако единственият код, който получавате от други модули, е U011B, опитайте да получите достъп до RACM-A. Ако имате достъп до кодове от RACM-A, тогава кодът U011B е или прекъсващ, или код на паметта. Ако нямате достъп до RACM-A, тогава кодът U011B, който задават другите модули, е активен и проблемът е там сега. Най-честата повреда е повреда във веригата, която причинява загуба на захранване или заземяване на контролния модул на кобилицата a. Проверете всички предпазители, които захранват модула RACM-A на това превозно средство. Проверете всички основания за RACM-A. Намерете къде са точките за закрепване към земята върху превозното средство и се уверете, че тези връзки са чисти и стегнати. Ако трябва, свалете ги, вземете малка телена четка и разтвор на сода за хляб/вода и почистете всеки от тях, както конектора, така и мястото, където се свързва. Ако са направени някакви ремонти, изчистете диагностичните кодове за неизправности от всички модули, които задават кода в паметта, и вижте дали вече можете да комуникирате с модула RACM-A. Ако комуникацията с RACM-A е възстановена, тогава предпазителите/връзките най-вероятно са вашият проблем. Ако кодът се върне или комуникацията все още не може да бъде установена с модула, намерете комуникационните връзки на CAN шината на вашето превозно средство, най-важното е конекторът RACM-A, който обикновено се намира под капака, обикновено отгоре на капаците на клапаните на двигателя. може също да бъде част от PCM. Изключете отрицателния кабел на батерията, преди да изключите конектора на RACM-A. След като намерите, проверете визуално конекторите и окабеляването. Потърсете остъргване, триене, оголени кабели, петна от изгаряне или разтопена пластмаса. Разглобете конекторите и внимателно проверете клемите (металните части) вътре в конекторите. Вижте дали изглеждат изгорени или имат зелен оттенък, показващ корозия. Използвайте препарат за почистване на електрически контакти и четка с пластмасов косъм, ако е необходимо почистване на клемите. Оставете да изсъхне и нанесете електрическа грес там, където клемите контактуват. Преди да свържете конекторите обратно към RACM-A, направете тези няколко проверки на напрежението. Ще трябва да имате достъп до цифров волт-омметър (DVOM). Проверете дали имате захранване и заземяване на RACM-A. Получете достъп до схема на окабеляване и определете къде влизат основните захранвания и заземления в RACM-A. Свържете отново батерията, преди да продължите, като RACM-A все още е изключен. Свържете червения проводник на вашия волтметър към всяко захранване B+ (напрежение на батерията), идващо в конектора RACM-A, а черния проводник на вашия волтметър към добро заземяване (ако не сте сигурни, минусът на батерията винаги работи). Трябва да видите отчитане на напрежението на батерията. Уверете се, че имате и добри основания. Закачете червения проводник на вашия волтметър към плюса на батерията (B+), а черния проводник към всяка заземяваща верига. Още веднъж трябва да видите напрежението на батерията при всяка връзка. Ако не, отстранете проблема със захранването или заземителната верига. След това проверете двете комуникационни вериги. Намерете CAN C+ (или HSCAN + верига) и CAN C- (или HSCAN - верига). Когато черният проводник на вашия волтметър е свързан към добро заземяване, свържете червения кабел към CAN C+. При включен ключ и изключен двигател трябва да видите около 2,6 волта и леко колебание. След това свържете червения проводник на волтметъра към CAN C-веригата. Трябва да видите приблизително 2,4 волта и леко колебание. Други производители показват CAN C- при приблизително 0,5 волта и променлив ключ при изключване на двигателя. Проверете спецификациите за вашия производител. Ако всички тестове са преминали и комуникацията все още не е възможна или не сте успели да изчистите кода за грешка U011B, единственото нещо, което остава, е да потърсите помощ от обучен автомобилен диагностик, тъй като това би означавало неуспешен RACM-A. Повечето от тези RACM-A трябва да бъдат програмирани или калибрирани за превозното средство, за да бъдат инсталирани правилно.

Грешки P1047 и U011B - Версо 2010, бензин

Публикувано на: 19 Мар 2025 16:49
от Lyutskanov
Здравейте колеги. След диагностика в Тойота се оказа, че контролера на валвематика е дефектирал и е за смяна. От прочетеното тук,се препоръчва смяна с нов оригинален. Интересуваме друго сменя ли се, както отзиви на хората извършили тази процедура. И не на последно място колко ви струва. Автомобила е Авенсис Т27 1,8 .