Страница 8 от 40

Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване

Публикувано на: 22 Май 2019 09:12
от ace
Hursa написа: 22 Май 2019 08:07 Така първоначално ще платят цена за автомобила значително по ниска от тази на хибриден модел. И макар в последствие да плащат малко повече за гориво - то разликата в цената едва ли ще се изплати за "живота" на автомобила.
Тролене, тролене и още тролене... no.gif. Абсолютно невярно - разликат в цената на хибридите е минимална в сравнение с абсолютно същия нехибриден автомобил със същото оборудване. На практика дори хибридните са по-добри. И да, цената се изплаща мнооооого преди края на живота на автомобила. Който има желание е направил сметката и може да провери сам...
Hursa написа: 22 Май 2019 08:07 Плъгин хибрида поради десетки пъти по голямата батерия са значително по скъпи за производство. (Евентуално могат да са по мудни поради по голямото тегло.) Но ето ВАГ предлагат плъгин хибриди на цена близка до тази на хибридите на тойота. Като дори са с по добри динамични показатели, та дори евентуално и по икономични.
Приемам това за ВАГ автомобилите за вярно без да съм проверил, защото чистата логика и реалността показват, че цените на батериите стават все по-ниски всяка следваща година. Така че е напълно нормално, модел 2019 да е по-евтин за производство от модел 2018. Съответно електричка 2021 ще е по-евтина да се направи от тази през 2019.... Това нищо не доказва, най-малкото че тойота продава скъпи, смотани автомобили, за да брули клиентите си, които са толкова прости, че да се връзват...
Hursa написа: 22 Май 2019 08:07 Според мен - в това е проблема (за това е този "хейт", в двете теми за новите модели), че тойота започна да се опитва да предлага на европейския пазар ябълките си на цената на ананасите smile.gif.
И защо трябва да се троли за това, нужно ли е да се мрънка колко гадни били ябълките. Ми може просто някои хора да обичат ябълки повече, не ви щем ананасите на каквато и да е цена. Ябълките си ни харесват! На който не му харесват ябълките и колко струват да си купува ананаси! Проблем?

Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване

Публикувано на: 22 Май 2019 10:28
от Hursa
ace написа: 22 Май 2019 09:12 Абсолютно невярно - разликат в цената на хибридите е минимална в сравнение с абсолютно същия нехибриден автомобил със същото оборудване.
Ставаше въпрос за клиентите, които търсят минимални разходи за автомобил. Казвате "минимална" е разликата? 34000 срещу 40500 за хибридната корола и това с 1500 отстъпка (за хибридния, наречена "премиерна", което предполага, че може скоро да отпадне). За колко години ще се изплати разликата от 6500 лв. Особено, ако клиента търси ниски разходи и може би не навърта много километри. И това е разликата при тойота, която от над 20 години разработва и внедрява хибриди. А колко ще бъде разликата за производител, който сега ще пуска хибрид.
ace написа: 22 Май 2019 09:12 Така че е напълно нормално, модел 2019 да е по-евтин за производство от модел 2018. Съответно електричка 2021 ще е по-евтина да се направи от тази през 2019....
За производство са по евтини. Но не са по евтини за клиентите. Например на тойота. Моделите и от 2019 са по скъпи от тези 2012 година smile.gif.
ace написа: 22 Май 2019 09:12 На който не му харесват ябълките и колко струват да си купува ананаси
Това съм го пропуснал smile.gif. Защото все пак не става дума за ябълки, ананаси и кой какво харесва. А че тойота ни предлагат значително по евтиния хибрид на цената на по скъпия плъгинхибрид.

Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване

Публикувано на: 22 Май 2019 11:32
от netizen
Само на мен ли ми се струва, че липсата на комби е сериозен проблем в този сегмент?
Да речем това е една от сериозните причини която ме спря да гледам камри въобще.

Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване

Публикувано на: 22 Май 2019 12:50
от scooby doo
Не,не е само на теб...
Липсата на коНби обрича успеха на модела на европейския пазар.Също и липсата на дизел...Хората трудно се доверяват на новите технологии.Те на CVT-кутията се мръщят масово,камо ли на батерии да повярват...

Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване

Публикувано на: 22 Май 2019 17:29
от slowtraveler
Какво значение има размерът и типа на автомобила за технологията?!!! Давам примери с реални автомобили.
За какъв хейт става въпрос?! Тези мои мнения произлизат точно от дадения пример за Боинг и Еърбъс, ама някои май все още не могат да вникнат в идеята...
Накратко - забравете Тойота да е нещо по-различно, недостижимо, недостигнато и т.н. в сравнение със сериозните производители...
Факт е, че Тойота първи тръгнаха в масовото производство на хибриди. Другите не тръгнаха веднага не защото не могат, нямат ресурс и т.н., а просто защото моделите им бяха достатъчно добри и продавани, и производителят смята, че може още да 'доизцеди' разработката...
Същото е сега и с Тойота.... Доизцеждат доколкото може технологията 'с козметични средства'... Какъв е прогресът в Приуса? Да, смяна на ДВГ от 1.5 към 1.8 и почти никакви хардуерни промени по хибридната система...
Лексъс? Каква е разликата между първия и последния RX от гледна точка на хибридната система? Предимно софтуерни 'ъпдейти'...

Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване

Публикувано на: 22 Май 2019 18:03
от BOz
slowtraveler написа: 21 Май 2019 21:47 Е, явно времето дойде и изкараха съвременно поколение...
Сподели какво е съвременното в съвременните хибриди.
Една обикновена скоростна кутия работеща на същия принцип от преди 100 години, и към нея лепната един прост ел. двигател, който и той е от това поколение. Същите планетарни механизми и абсолютно нищо ново. Поне Тойота купиха и доразвиха съвсем нова концепция и от чисто революционно ниво, те използват технология, която е с над полови век по-нова като принцип на работа.
Та не разбрах какво има ново в Кайена, Х5, ГЛ-а и т.н.?
slowtraveler написа: 22 Май 2019 17:29 Каква е разликата между първия и последния RX от гледна точка на хибридната система?
Еволюция.
Каква е разликата на твоя Джип с тези от преди 50 години?
И понеже попита за РХ-а. Ще го сравня в едно Гранд Чероки в развойна дейност.
Взимам един РХ хибрид произведен 2004 и едно Чероки 2.7 (да е по-новия комън рейл) от 2004-та, автомати.
И ги сравнявам с РХ от 2016 и Чероки от 2016:
Общия разход на РХ-а е намалял с 56%
Общия разход на Черокито е намалял с 29% - евала за ЗФ-а иначе няма как да го постигнат това.
Демек въпреки огромния прогрес на не хибрид системата, накрая се оказва, че пак изсмукваш повече от нея като прогрес за едно и също време.

Моля те не навлизай в тема ама кое е по-автомобил, кое върви повече и т.н. Просто гледаме прогреса към който целия свят се стреми - намаляване на вредни емисии, които са пряко свързани с разхода на един автомобил. Така като гледам Джип да настигнат Тойота, трябва да минат още две поколения еволюция. tooth.gif

Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване

Публикувано на: 22 Май 2019 22:51
от slowtraveler
Факт е, че Джип са повече традиционалисти отколкото новатори :) Неслучайно дори на фара пише 1941г :)
Но когато се спори - е добре да се гледат фактите... Гледам заяждаш се с джипа ...
Какво имаме при дизела 3.0 на гранд черокито - 2005г им излиза новия модел, тежащ 2100кг, мощност 218к.с. и разход 8.6/10.2/13.1 ... T
2014 имаме 2400-2500кг, мощност 250к.с., и разход 6.5/7.5/9.3...
Това е изцеждане на възможности - чрез смяна на двигател, трансмисия. Нова технология/мисъл има само в трансмисията (ако не се смята общото развитие на дизеловите ДВГ през периода)...За това не споря... Кутията? Ами неслучайно направиха 'удара' с нея - компактна, икономична, надеждна, многоскоростна, и коренно различаваща се от традиционните кутии...
Какво имаме при РХ? Смяна на двигателя от 3.3 на 3.5, откъдето се вдига мощността с почти 30к.с.... Т.е. напредък не заради подобрение, а заради количествено натрупване...
Тунинговане, с което смъкват средния разход от 8.1 на 6.3, но технологията си е същата..

И рекапитулацията: При джип покачване на мощността с 15% и снижаване на разхода с над 40%... Без промяна на концепцията с кардинални промени основно в скоростната кутия и ДВГ...
При РХ - покачване на мощността с под 10% и снижаване на разхода с под 30%... Пак при една и съща технология през периода.
Явно все още има какво да се изцежда от по-традиционните решения...

Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване

Публикувано на: 23 Май 2019 11:00
от BOz
slowtraveler написа: 22 Май 2019 22:51 Кутията? Ами неслучайно направиха 'удара' с нея
При теб това е единственото нещо за тази разлика в разхода. Просто са хванали нещо, което е най-доброто на пазара и това е.
Но да се върнем на моя въпрос, на който не ми отговори - какво е революционното в твоята "нова" кутия в сравнение с кутията от преди 80 години? Нали същия въпрос задаваш за хибрида за някакви 20 години, че само го оптимизирали, а нищо не правили революционно. Може пък за останалите 60 години да измислят нещо съвсем ново като идея и да вземат да дръпнат с изискването ти за смяна на концепцията, а не само да работят в посока на оптимизацията. tooth.gif
slowtraveler написа: 22 Май 2019 22:51 Явно все още има какво да се изцежда от по-традиционните решения...
Точно казано. Повтаряш ме от друга тема. Нещо, което има много дизайн пропуски, в последствие ще може много повече да се оптимизира, докато стигне до по-съвършен вид, каквато е хибридната система на Тойота. Просто да те ръчна. ppp.gif

Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване

Публикувано на: 23 Май 2019 12:18
от slowtraveler
BOz написа: 23 Май 2019 11:00 Но да се върнем на моя въпрос, на който не ми отговори - какво е революционното в твоята "нова" кутия в сравнение с кутията от преди 80 години?
Ами можеше да си направиш труда да погледнеш конструкцията и, вместо да чакаш отговор наготово ppp.gif
Накратко - коренно различен принцип на работа в сравнение с кутиите отпреди 20г.. Нямаш превключване чрез преместване на зъбчатки и т.н...
(не е само кутията - по-новия ДВГ на италианците също е доста по-съвременен и от там - по-икономичен от преходния мерцедески)

Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване

Публикувано на: 23 Май 2019 15:42
от BOz
slowtraveler написа: 23 Май 2019 12:18 Ами можеше да си направиш труда да погледнеш конструкцията и, вместо да чакаш отговор наготово ppp.gif
Накратко - коренно различен принцип на работа в сравнение с кутиите отпреди 20г.. Нямаш превключване чрез преместване на зъбчатки и т.н...
Аз съм си направил и за това те питам. Не ме мисли за будала. tooth.gif
Кажи ми на кутията от преди 20години къде са зъбчатките, които се преместват:
Изображение

Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване

Публикувано на: 23 Май 2019 15:55
от slowtraveler
Прав си... Пак е оптимизация... Но е факт, че е доста ефективна оптимизация, за да докара такъв осезаем ефект.

Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване

Публикувано на: 23 Май 2019 16:55
от gimara
Колеги, вижте заглавието на темата. Тема на един месец и вече за разчистване.

Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване

Публикувано на: 24 Май 2019 10:20
от netizen
scooby doo написа: 22 Май 2019 12:50 Не,не е само на теб...
Липсата на коНби обрича успеха на модела на европейския пазар.Също и липсата на дизел...Хората трудно се доверяват на новите технологии.Те на CVT-кутията се мръщят масово,камо ли на батерии да повярват...
Да , вариаторна кутия също не ми допада. Очаквах и не толкова ретро дизайн на интериора. Можеше поне дисплеят на мултимедията да е по-голям.

Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване

Публикувано на: 24 Май 2019 10:52
от nitsodar
Колеги, на мен не ми харесва това,че в модел 2019, седан - лимузината на марката (ако може така да го нарека) няма mirrorlink. CVT кутията е приятна за шофиране, стига да не се налага мощно ускорение - тогава в купето шумът е наистина кофти. Дизайнът е малко ретро, но мисля напълно отговаря на Тойота.
Защо си мисля,че все пак ще се продава:
1. Доста просторен интериор. 2.Комфорт при возене на доста прилично ниво. 3. Много здрав автомобил (произвежда се само в Япония). 4.Хибрид - икономичен и в духа на трендовете "анти-дизел".
Единствено цената би спряла,защото тръгва от 61 000лв. Но,ако се разгледа офертата -базовото ниво е с толкова екстри, които задминават дори Highline при VW.
Времето ще покаже....

Новата Toyota Camry hybrid - ценова листа + оборудване

Публикувано на: 24 Май 2019 18:07
от netizen
Да речем, че Comfort оборудването нито задминава Highline, нито е сравнимо. Luxury оборудването е съпоставимо горе долу, ама там цената е 74хил. лв unsure.gif