Реално Корола вече не е Корола - това е 3 модела в едно с цена в диапазон от 30 до 80 000лв. Май така излиза в крайна сметка. 1 платформа, едни и същи интериори, багажници, кори, двигатели, обаче цените различни. Или казано по друг начин - марджинът на печалба скача яко, но маркетингово сме нови и страхотни. Дано в БГ имат добри схеми на лизинг и като цяло цени, че обслужването им и без това куца яко
Защо решихте,че цените в Румъния отговарят на тези в България. Аз не очаквам разлика в цените повече от няколко хиляди лева. Няма как цените да скочат с 10 000лева,нито Корола да е 70 000лева,това са свободни съчинения. Четох примерно,че в Англия цените ще се запазят или ще има минимална разлика между последната и най-новата Корола.
В румънския сайт на Тойота примерно Приус е от 25 000 Евро,в България Приус започва от 63 000 лева. Нищо общо. Новата Корола там от 18 000 Евро, у нас последната е по-скъпа от тази най-новата в Румъния - от 37 000 лева.
Corolla_E12_hs написа: ↑17 Фев 2019 17:36
Не знам къде ги гледате тия еднакви цени. Корола Комби 180 коня с макс екстри е 36 000 евро и отива и нагоре. 70 000лв за Корола?
За България Комбито с 180 коня ще се предлага само в най-високото ниво и цената ще е почти 65 к.
Corolla_E12_hs написа: ↑17 Фев 2019 19:02
Реално Корола вече не е Корола - това е 3 модела в едно с цена в диапазон от 30 до 80 000лв. Май така излиза в крайна сметка. 1 платформа, едни и същи интериори, багажници, кори, двигатели, обаче цените различни. Или казано по друг начин - марджинът на печалба скача яко, но маркетингово сме нови и страхотни. Дано в БГ имат добри схеми на лизинг и като цяло цени, че обслужването им и без това куца яко
Аз не виждам цена 30000 хиляди за новата не зависимо от подмодел и оборудване, а направо от 35000. А все пак това са цени в Румъния, не в Германия. Дали у нас ще бъдат по-ниски. Като за такива цени въобще не ми се виждат "страхотни", поне не и на снимките . Добрите схеми за лизинг едва ли ще направят колата по "привлекателна" - та нали лизинга трябва да се плаща.
Corolla_E12_hs написа: ↑17 Фев 2019 19:02
Реално Корола вече не е Корола - това е 3 модела в едно с цена в диапазон от 30 до 80 000лв. Май така излиза в крайна сметка. 1 платформа, едни и същи интериори, багажници, кори, двигатели, обаче цените различни. Или казано по друг начин - марджинът на печалба скача яко, но маркетингово сме нови и страхотни. Дано в БГ имат добри схеми на лизинг и като цяло цени, че обслужването им и без това куца яко
Аз не виждам цена 30000 хиляди за новата не зависимо от подмодел и оборудване, а направо от 35000. А все пак това са цени в Румъния, не в Германия. Дали у нас ще бъдат по-ниски. Като за такива цени въобще не ми се виждат "страхотни", поне не и на снимките . Добрите схеми за лизинг едва ли ще направят колата по "привлекателна" - та нали лизинга трябва да се плаща.
Така е, Тойотите поскъпват заради по-богато серийно оборудваме още в базово ниво на оборудване. Доста повече системи за безопасност примерно. Чета сега ценова листа на Яриса,ами в най-ниското ниво на оборудване вече има фарове с функция Follow me home, автоматични чистачки, автоматични дълги светлини!, система за предупреждение при напускане на пътната лента, със сигурност е задължително и датици за налягането в гумите, система Pre-Collision. Сега Ярис започва от 24000 лева,доколкото си спомням,първото и второто поколение почваха от 18 000 лева,колкото сега е Айго. Същото е и с Корола/Аурис сега,започва от 34 000 лева,от 36000лв. почваше Авенсис. Но много богато ги оборудват още базово и това ги оскъпява. По-базови модели предлагат чехите Шкода като че ли. И новите Шкоди са по-консервативни, въпреки това стилни според мен и изгодни.
Къде видяхте Корола за 80К? Auris ли стига до 80?
Това с екстрите е толкова относително, че просто е безмислено сравнението. Или пък аз съм дефектен на тема екстри (може би е по-вероятно да съм дефенктно мислещ).
Но :
1. Фолоу ми хоум - безмислена екстра на ниво от преди 20 години. Цъкаш лоста и светват къси, само и единствено къси. Ако идвам към колата - няма светлини, ако се замотам докато гледам нещо в багажника - гаснат. То и без това отзад нищо не свети.
2. Автоматични дълги - без матрини светодиодни фарове - това е безполезна глупост.
3. Преколижън .... - ами пуснал съм музика на да речем 30% сила - отпред колата спира - моята писука, пискука и бум. Поне да ми намали музиката да чуя че пищи.
4. Зумер за забравени фарове - пищи в стил 80те години.
5. Датчици в гумите - безмислено реализирано. Предишната ми кола показваше налагяне във всяка гума. Винаги знам коя трябва да коригирам и нагоре или надолу в налягането. Тук ако светне е едно губеше на време по бензиностанции...
И още и още безмислени екстри, които са направени просто да ги има, а не да вършат работа.
Ама сигурно аз имам изкривено мислене за екстри и удобство.
За екстрите - въпрос на конкретна реализация (пак опираме до конкретния програмист)... Общо взето - същите екстри могат да бъдат много полезни и удобни, ако са реализирани ергономично...
Не е до конкретния програмист, а до виждане на мениджър проект или някой по-нависоко. Програмиста (както един познат се майтапи - писателя) е човек, който пише каквото му зададат. Той ще напише да работят така дадените екстри, както е искал заявителя на проекта. Но за да е по-удобно, ще е по-бавно, повече човеко часове за писане, за тест, за внедряване ... и по-скъпо.
Втората причина може би, ако в кола за 35К сложат много екстри и те работят както в кола за 70К, тази по-скъпата ще се продава по-малко.
И трето може би - все пак трябва да си оставят вратичка какво да доработват и доразвиват за догодина или някой по-следващи фейслифт/нов модел.
peterhr написа: ↑20 Фев 2019 11:55
Тая система има едно и също име и на моята Корола и на тази хипотетичната от 80К, дето още я издирвам коя точно е.
Аз съм доволен, че ми пищи, нека я има, ама можеше да се постараят повече
В България Корола за 80 к няма да намериш, най-скъпата ще е 65 к. - комби, хибрид 2.0, най-високо ниво. 80 к може ама за Камри. Преколижъна на новия седан си спира сам.