Дилема Renault Scenic 2 1.5dCi <-> Toyota Corolla Verso d
Публикувано на: 26 Яну 2018 10:33
Да, но ти май не разбираш, че при някои марки и модели се проявяват примерно при 90% а при други при 10% от колите!
TOYOTA FORUM BULGARIA
https://www.toyotabg.eu/
Да, но ти май не разбираш, че при някои марки и модели се проявяват примерно при 90% а при други при 10% от колите!
Не, аз сериозно питам. Не знам тази конфигурация да има проблеми. Бих искал да знам, за да съм подготвен. Видяхме вече какво големи проблеми имат няколко марки по-горе в темата.
Да, на Рендака ми е консуматив и се сменя с ангренажният ремък на 50 000 км, а на Селиката е вечна...slowtraveler написа: Стефо, вероятно бъркаш проблем, с износване на консуматив..
Да, и мен ме дразни, че на някои съвременни автомобили например водната помпа се сменя заедно с ангренажа - на други марки и модели водната помпа се сменя само по изключение и на много километри...
Обаче дадения производител е сметнал, че помпата трябва да е консуматив, и затова - сдава багажа бързо бързо.....
Та например в такъв случай водната помпа консуматив ли е, или типичен проблем на марката/модели, който се проявява на 100% от автомобилите при навъртане например на 150х.км...
100% факт!!!slowtraveler написа: По тази логика и на Тойота трябва да го пишат това нещоДобре, че се оттървах на около 96х.км
Казваш дал си за Реното около 2000лв... При мен с Авенсиса сумата бе по-голяма, и то изключвайки гаранционния основен ремонт - там сигурно бих дал още 1500-2000лв, ама след повдигане на въпроса на по-горно ниво ми се размина, въпреки, че гаранцията официално бе изтекла... Та мит или факт е надеждността?
Разбира се винаги може да остане такова съмнение, но в случая имам следните основания да смятам, че по-скоро не е изключение: