Страница 8 от 13
Публикувано на: 26 Май 2006 03:33
от ugabuga
znachi opravih Zeitronix-a da pokazva RPM-ite. Eto rezultata:
Opitvah da dobaviam gorivo ama tai i nishto ne stana ..
Sigurno ne pravia neshto kakto triabva. Mai shte triabva da ia vodia na doktor
Re: zapochvame s tuninga
Публикувано на: 26 Май 2006 03:33
от LordDigital
ugabuga написа:Znachi nai setne uspiah da zakacha emanage taka che da bachka pravilno. Boost controlera sushto, kakto i zeitronix-a (samo deto RPM signala neshto mi se gubi ama she go namerim
Znachi tova sa settingite koito vkarah v emanage.
originalni injectori = 295cc, novi = 330cc. pri idle AFR = 10.5 i kato ia nastupia otiva kam 12.
Ponachalo reshenieto e che triabva prosto da namalia gorivoto , OBACHE, moaita kola niama TPS sensor, vsashtnost ima ama e on/off switch obshto vzeto, taka che ne moga da izpolzvam glavnia air correction map koito tune-va rpm/tps i vkoito mojesh da namaliash gorivoto. Zatova triabva da izpolzvam Subinjector map koeto e samo za dobaviane na gorivo...
Boost:
Reshih da go izlaja komputara kato mu kaja che injectorite sa po-golemi za da puska po malko benzin:
initial injector size = 295cc, new size = 480cc. Sega pri idle AFR = 14. SUPER... obache kato ia nastupia otiva na 18 ... Znachi sega triava da pochvam da dobaviam gorivo

... a be cha se opravim, da da, shte se opravim :P

Dobri grafiki ma opredeleno trebe RPM za da sa pylni:)
Inache absolutno po vsqkakyv nacin izbqgvai da ia nastypvas kogato AFR ti e nad 13.5 pri boost ,a za 18 e napravo smyrt - mnogo byrzo moze da stane BHG...
Публикувано на: 26 Май 2006 03:34
от ugabuga
da, pogledni po-nagore. toku shto pusnah edno s RPM
Публикувано на: 26 Май 2006 03:37
от LordDigital
ugabuga написа:znachi opravih Zeitronix-a da pokazva RPM-ite. Eto rezultata:
Opitvah da dobaviam gorivo ama tai i nishto ne stana ..
Sigurno ne pravia neshto kakto triabva. Mai shte triabva da ia vodia na doktor
Ne ne ne ti trebe doktor!!!
IDLE-to po princip POCTI ne trebe da se naglasq sys Piggy ,ako idle AFR e tolkova daleche pri logichnata kompensacia za injectori - tva znaci che trebe da si smenis O2 sensora ,pri tekustata ti bazova kompensacia koqto mu davas ot injectorite nema kak da ucelis goricvoto pri WOT...
Публикувано на: 26 Май 2006 05:01
от ugabuga
rabotata e che otkrih che kogato O2 sensora zagree dobre (sled kato sam ia produhal malko), toi pokazva dolu-gore kolkoto i wideband-a
tova koeto ti kazah onia den, che ne pokazva rich, sam te izlagal, posle vidiah che pokazva rich all the way.
nekade drugade shte e ...
Публикувано на: 26 Май 2006 05:32
от LordDigital
Странно ,твоито ЕКУ има ли изход за Fuel Trim - ako ima viz kolkvo pokazva tam.
Публикувано на: 26 Май 2006 15:28
от ugabuga
haha, mnogo sam prost znachi!!!
obarkal sam tablicite!!!
additional injection map bilo za dopulnitelno gorivo
a subinjector map za dopulnitelni injectori!!
a az otnachalo iavno sam go prochel greshno i do sega vupreki che pone 20 puti sam chel instrukciite taia chast sam ia propusnal!!
Taia vecher shte pada goliam tuning!
Публикувано на: 26 Май 2006 16:33
от agent dust
ugabuga написа:haha, mnogo sam prost znachi!!!
obarkal sam tablicite!!!
additional injection map bilo za dopulnitelno gorivo
a subinjector map za dopulnitelni injectori!!
a az otnachalo iavno sam go prochel greshno i do sega vupreki che pone 20 puti sam chel instrukciite taia chast sam ia propusnal!!
Taia vecher shte pada goliam tuning!
biggrin.gif фнимавай с тва АФР че да не падне и голям ремонт
Публикувано на: 26 Май 2006 17:16
от ugabuga
ne strahuvai, cha se opravim

Публикувано на: 30 Май 2006 16:25
от ugabuga
Znachi, muchih se da tune-vam. Neshtata izglejdat malko po-dobre no izglejda triabva da pcheta povechko zashtoto niakoi neshta vse oshte ne sa mi iasni. Eto poslednite screenshots ot Zeitronix-a:
Eto naprimer ne mi e iasno tezi "spikes" vav AFR-to, dali sa normalni i zashto se poluchavat? Osven tova vupreki che smesta e okolo 14.8 (koeto moje bi e malko lean), kolata ne varvi kato horata. Mislia si che moje bi ne sam stegnal downpipe-a dobre i ottam zasmukva kislorod i luje sondata. Kak mislite? Az za vseki sluchai shte stegna.
Poradi niakakva prichina dori sled kato DOBAVIH gorivo kolata stavashe s po-bedna smes:
Eto tuka po-golemi spikes. Kakvo fakticheski gi prichiniava i opasni li sa i kak da gi premahna?
Nestabilen idle (ne se sluchva postoianno, nakraia se uspokoiava i zastava na okolo 13.0. WTF?):

Публикувано на: 30 Май 2006 18:42
от agent dust
тва EGT в градус целзий ли е? не е ли голяма жегата? нещо не е наред тук май - сместа ти е прекалено бедна. по-добре я заведи на доктор и провери откъде идва проблемът - нямаш достатъчно гориво - тези спайкове говорят за липса на бензин, или сондата ти не мери вярно
Публикувано на: 30 Май 2006 20:20
от ugabuga
mda, samo da slojim auspuha i shte ia vodia na chicho doktor
btw EGT-to e v celzii i az dokolkoto znam tova sa normalni temperaturi. ima mnogo megdan do 900C
Публикувано на: 30 Май 2006 20:49
от LordDigital
ugabuga написа:mda, samo da slojim auspuha i shte ia vodia na chicho doktor
btw EGT-to e v celzii i az dokolkoto znam tova sa normalni temperaturi. ima mnogo megdan do 900C
EGT-to е доста добро даже ,но тез графики не мога да разбера почти нищо защото няма TPS. Тези Spikes obiknovenno sa poluchavat kato pusnes gaz-ta i srabotva FuelCut-a na ECU-to. Inache nesto drugo ima stom kato dobavqs gorivo a to bednee... ma koi li go znae kakvo e
Публикувано на: 30 Май 2006 21:08
от ugabuga
be TPS ne ti triabva to si lichi pi naliaganeto kvo stava

Публикувано на: 30 Май 2006 23:41
от agent dust
с каква горивна помпа си? тя има ли дебит за тези инжектори?