Страница 8 от 16
Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект
Публикувано на: 16 Яну 2015 08:39
от НиКо
Джапи , карах с Exedy , карах и с Фиданза и съм потресен колко слаби марки са това.
На маховика фиданза се разхлопаха нитовете.Пръстена на стартера направо взе да се върти свободно.
Пълен абсурд е тази марка.
Гледах проект с АКТ с 300кс и там държи , но все пак съм леко резервиран.
Относно съединител претискател и маховик съм малко негативно настроен към Афтърмаркета , но нямам избор.
Що се отнася до това,че го наковах , предишния ми съединител съм го плащал 230 паунда Organic серията и се разкапа на 5 000км
Караме на едно Рено Клио с диск от този "дядо" и нямаме никакви проблеми.
Човека си разбира от работата , макар че се говори ,че тази керамика която купува е китайска.
Няма как да вярвам на хорските уши докато сам не се убедя.
Предпочитам да дам 160лв за нещо изпробвано , отколкото 400+ за нещо изстрадано.
Момчета, не винаги цената е определящ фактор за качеството на дадена част ОСОБЕНО в тунинга
Мисля да заложа на претискател АКТ
Я сега Хамериканците да кажат едно мнение за Мики Томпсън ET street radial 2 гумите.
Карах с Тойо Р888 205/50/15 на МР-2 то и съм адски доволен.Причината поради която искам да побегна в друга посока е ,че Тойо е изключително тежка гума.Дилърите на М/Т са на 50 мили от Лондон и смятам във Вторник ,когато отида да ги посетя.
Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект
Публикувано на: 17 Яну 2015 09:26
от Japanese_fever
НиКо написа:
Предпочитам да дам 160лв за нещо изпробвано , отколкото 400+ за нещо изстрадано.
Момчета, не винаги цената е определящ фактор за качеството на дадена част ОСОБЕНО в тунинга
Абсолютно съм съгласен. Аз не ги отценявам по цената, даже и не знам коко струват читавите състезателни съединители, но от гледна точка на марките мислех, че са изпитвани и тествани, все пак. Но и не съм се интересувал особено.
Иначе за гумите имам наблюдения, че карат по улиците с Bridgestone RE-11, a на пистса с Hoosier A6/A7 (R6/R7).
Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект
Публикувано на: 19 Яну 2015 18:49
от LordDigital
НиКо написа:Джапи , карах с Exedy , карах и с Фиданза и съм потресен колко слаби марки са това.
На маховика фиданза се разхлопаха нитовете.Пръстена на стартера направо взе да се върти свободно.
Пълен абсурд е тази марка.
Гледах проект с АКТ с 300кс и там държи , но все пак съм леко резервиран.
Относно съединител претискател и маховик съм малко негативно настроен към Афтърмаркета , но нямам избор.
Що се отнася до това,че го наковах , предишния ми съединител съм го плащал 230 паунда Organic серията и се разкапа на 5 000км
Караме на едно Рено Клио с диск от този "дядо" и нямаме никакви проблеми.
Човека си разбира от работата , макар че се говори ,че тази керамика която купува е китайска.
Няма как да вярвам на хорските уши докато сам не се убедя.
Предпочитам да дам 160лв за нещо изпробвано , отколкото 400+ за нещо изстрадано.
Момчета, не винаги цената е определящ фактор за качеството на дадена част ОСОБЕНО в тунинга
Мисля да заложа на претискател АКТ
Я сега Хамериканците да кажат едно мнение за Мики Томпсън ET street radial 2 гумите.
Карах с Тойо Р888 205/50/15 на МР-2 то и съм адски доволен.Причината поради която искам да побегна в друга посока е ,че Тойо е изключително тежка гума.Дилърите на М/Т са на 50 мили от Лондон и смятам във Вторник ,когато отида да ги посетя.
за Какво ти е MT гума като господ е създал Hoosier drag radial ?:)
Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект
Публикувано на: 19 Яну 2015 18:52
от Akima
LordDigital написа:НиКо написа:........
за Какво ти е MT гума като господ е създал Hoosier drag radial ?:)
Ще трябва да си ги вземе от UK - в България не се продават като нови доколкото аз знам.
Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект
Публикувано на: 19 Яну 2015 19:17
от НиКо
Вижте колко е различно мнението на хората biggrin.gif .Лорде , напоследък всеки драгаджия чувам , че хвали М/Т и плюе Hoosier .Аз за жалост не съм карал нито с едната, нито с другата марка ,защото както каза Акима са непонятни за Българския пазар.
Какво сочи статистиката в Америка?
Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект
Публикувано на: 19 Яну 2015 20:28
от Japanese_fever
НиКо написа:Вижте колко е различно мнението на хората biggrin.gif .Лорде , напоследък всеки драгаджия чувам , че хвали М/Т и плюе Hoosier.
Може би гроздето е кисело, за това...
A може и да е това:
"Hoosier's drag radial is one example of a DOT drag radial that is not recommended for street use and is engineered for maximum track-only performance."
(най-долу в материала сравняват гумите)
http://www.dragzine.com/tech-stories/wh ... g-radials/
Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект
Публикувано на: 20 Яну 2015 02:56
от LordDigital
НиКо написа:Вижте колко е различно мнението на хората biggrin.gif .Лорде , напоследък всеки драгаджия чувам , че хвали М/Т и плюе Hoosier .Аз за жалост не съм карал нито с едната, нито с другата марка ,защото както каза Акима са непонятни за Българския пазар.
Какво сочи статистиката в Америка?
Точно статистика е трудно да се намери ,различни коли ,различни сетъпи ,различни настилки => различни резултатите. Близки са гумите общо взето ,МТ ги водят че ужким са по-добре да ги кара на улицата човек ,но от патили знам че завили ли по-добре да не се движиш:) Хусиерите тука са просто значително по-ефтини ,не знам защо но tirerack не продава МТ и това е една от основните прични предполагам.
Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект
Публикувано на: 20 Яну 2015 08:53
от НиКо
Тук просто да се сдобиеш с нови гуми било то M/T или Хусиър е просто невъзможно .
Единствно съм мяркал при урбанците ценови каталог с доставка от щатите на Хусиър и не искам да ви казвам за каква надценка става въпрос.
Ето виж:
http://upg-shop.com/category/957/hoosier-tire-drag.html
Като посочената цена е за най-малката гума от каталога.Като влезнете в линка на избрания модел гума има подпрозорец с размерите и тяхната цена.
Можеш ли да ми рекалкулираш печалбата на UPG спрямо реалната стойност на тази гума в Щатите?
И понеже няма представителство на Хусиър в Англия или поне аз не знам за такова , реших да заложа на М/Т
Тук драгаджийте веднага ме налегнаха и сега трябва да се прибирам с 5 комплекта гуми biggrin.gif
Само забележете на първия кръг от драга какви гуми ще преобладават

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект
Публикувано на: 26 Яну 2015 23:20
от Japanese_fever
Според мен, тъй като имаш много добра база - шасито на Лотус. Карай с този двигател, ама не вкарвай много пари в него и по-нататък си вземи K20A2. Виждам, че се захващаш със сериозни работи, но след като четох някои работи за 2ZZ-GE, не съм сигурен, че този двигател ще издържи.
Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект
Публикувано на: 27 Яну 2015 20:38
от andrian999999
Japanese_fever написа:но след като четох някои работи за 2ZZ-GE, не съм сигурен, че този двигател ще издържи.
Джапи какво му е на този двигател? май беше лек целият от алуминии .....
Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект
Публикувано на: 28 Яну 2015 05:55
от Japanese_fever
Не искам да спамя темата, само отговарям на andrian999999, зашото ми зададе въпрос.
Онзи ден покрай тази тема разглеждах видеота на youtube за Лотус Елис и попаднах на това, под което зададх и няколко въпроса. Това е Елис S1, който оригинално е бил с Двигател от Ровър (18K4F), но вече е с K20A2 на Хонда. Разговорът се води под мнението на Brandon Edge, моя ник е Art13bg. Ако анлийският ти е на добро ниво си го прочети:
https://www.youtube.com/watch?v=sdLu5jBWZVI
Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект
Публикувано на: 28 Яну 2015 17:30
от Akima
Yes, it's an fragile Engine. The 2zz-Ge on Lotus Exige S2 with supercharged have a lot of issue with valve, valve spring and camshaft :-(
Джап,
нали Нико ти казва,че се е насочил към Нитро.
Основните доводи против са за другата опция.
Истина е,че в единия Лотус форум наистина се изказват доста добре по повод Хондовия мотор:
Best thing to do is email me for more details. There are a lot of variables that can dictate costs.
- The engine build costs are similar to the 2ZZ, in some cases less b/c of volume of aftermarket.
The swap labor is pretty standard.
The ECU and wiring can vary. We are currently working on a budget solution for this.
The core parts (engine and gearbox) are very reasonable.
Вади и добър звук -
https://www.youtube.com/watch?v=24EN2z99-TA.

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект
Публикувано на: 28 Яну 2015 19:27
от НиКо
Да, харесвам К20 ,колкото и куц да е в сток вариянт.
Момчета , какво е силен мотор без добра кутия?
Ето това е един от въпросите поради ,който залагам на 2zz.Имам уникална кутия за него и това е коза ми.
К20 е 2000паунда цялата кола.Нищо пара що се касае до тунинг ...но няма да имам правилната кутия ;)
И какъв е смисъла от К20?
За момента залагам на 2зз пък ще видим. biggrin.gif
И ся кво ,няма да ме допускате на Джап фестовете а?

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект
Публикувано на: 28 Яну 2015 20:05
от Akima
Направо ти местим темата при Хондаджиите! biggrin.gif
На Джап идеята не е лоша,но му убягва наличието на клуб:
"Строшена ск.кутия на К20"
Факт е,че това е често срещано явление.
Аз се надявам да продължиш с 2ZZ и стискам палци!

Re: Lotus Elise 2ZZ-GE проект
Публикувано на: 29 Яну 2015 02:19
от andrian999999
според мен не спамим темата , все пак пишем за 2ZZ-GE мотора по темата. но аз пак не разбрах какво толкова му е по хубавото на к-20 мотора. примерно по-евтини части за тунинг , по масов мотор и тн...