Страница 8 от 18

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Публикувано на: 10 Сеп 2012 18:08
от Vesko
Според sprintmotor.de Prius харчи повече от Ярис дизел. wink.gif

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Публикувано на: 10 Сеп 2012 18:11
от SFINKS
Lexus Нямам нито време нито нерви да ти обяснявам колко бъркаш , пожелавам ти да си купиш Приус , тва чудо неземно на модерната технология :thumbsup:
Само че поради някакви си причини ти не искаш ?? Що така ??
Има ги вече масово втора употреба , не струват милиони ,нищо не харчат и са по зрави от бетон ...
Като не искаш да го купиш вземи поне си смени ника на Приус нещо си ...

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Публикувано на: 10 Сеп 2012 18:14
от LEXUS
SFINKS написа:Lexus Нямам нито време нито нерви да ти обяснявам колко бъркаш , пожелавам ти да си купиш Приус , тва чудо неземно на модерната технология :thumbsup:
Само че поради някакви си причини ти не искаш ?? Що така ??
Има ги вече масово втора употреба , не струват милиони ,нищо не харчат и са по зрави от бетон ...
Като не искаш да го купиш вземи поне си смени ника на Приус нещо си ...
Не разбирам защо си по-загрижен за мен отколкото за това,което коментираме в темата. smile.gif

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Публикувано на: 10 Сеп 2012 18:15
от SFINKS
Щото е много тъпо да рекламираш тоя продукт неземен а да не искаш да го ползваш , в твоите очи тоя автомобил има 1001 плюса и никакви минуси и въпреки това не искаш да го купиш , не е много логично нали wink.gif

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Публикувано на: 10 Сеп 2012 18:19
от LEXUS
SFINKS написа:Щото е много тъпо да рекламираш тоя продукт неземен а да не искаш да го ползваш , в твоите очи тоя автомобил има 1001 плюса и никакви минуси и въпреки това не искаш да го купиш , не е много логично нали wink.gif
Не, много е логично, когато правиш малък годишен пробег. smile.gif

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Публикувано на: 10 Сеп 2012 20:34
от Hursa
Наистина приус е едно комплексно решение – двигател оптимизиран за хибрида, трансмисия която има смисъл само в комплекс с генератора и двигателя. Три агрегата организирани около трансмисията, взаимно допълващи се. Докато в амперата двг е присаден, дори според маркетолозите и инженерите му. Не зависимо, че имат много по-голяма свобода по отношение на двг в сравнение с двг при приуса, са сложили един стандартен двигател почти не пипан за оптимизиране в такъв автомобил като ампера. Но и за мен е необяснимо защо постепенно не се появяват автомобили чисто на газ или метан. Автомобилите на пропан-бутан биха били екологични дори със самото си присъствие на пазара. Биха стимулирали използването на газта вместо безсмисленото му изгаряне при находищата на нефт, замърсявайки съвсем безсмислено атмосферата. Не се смятам за зелен, но безсмисленото изгаряне на газта при все по ограничените запаси от нефт си е доста тъпо.

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Публикувано на: 11 Сеп 2012 09:24
от SFINKS
Няма нищо случайно в това, че умишлено не се пускат масово на пазара автомобили на газ .
Въпреки че са по-икономични и по-екологични от всичко останало .
Доста сериозни интереси ще се разклатят а това не е здравословно .

Ето това е алтернатива на стандартните бензинови автомобили , а не хибрид който харчи с една идея по-малко от стандартен бензин и почти толкова колкото дизел ...

http://auto.dir.bg/news.php?id=11958390

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Публикувано на: 11 Сеп 2012 10:37
от mirott
biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Публикувано на: 11 Сеп 2012 19:26
от Hursa
Че са по икономични, по икономични са но с много малко газовите автомобили. Зависи кое ни е базата за сравнение. Ако базата ни за сравнение са парите, определено много по икономични, но при една масовост на газови автомобили пазара би намерил „логични” причини да вдигне цените на газта. Както е станало с дизела на времето, както става и сега с дизела. Че са по екологични определено, газовите двигатели работят и на закрито, където има хора. А тези двугоривни автомобили като мерцедеса, не могат да се възползват от предимствата на газта, възможността да работи на бензин лимитира, ограничава двигателя. А хибридната технология не е обвързана с бензина. Може двигателя и да е газов, оставайки с предимствата на бензиновите двигатели. Може да е и дизелов, например амперата. Тя след като тръгне на ДВГто, не го гаси повече, не повече от старт-стоп системата. Всъщност при една масовост на ел. автомобилите мисля пазара ще намери начин да вдигне цената на тока в батериите.

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Публикувано на: 11 Сеп 2012 20:03
от Hursa
Колко харчи хибрида аурис, би искал да споделя. На магистралата, не знам защо за България е толкова определящ този разход – при скорост 150 по КК от Ботевград до София, средна скорост по компютъра 136 км/ч – разход 6,6. От София до макдоналдса до Пазарджик, също скорост 150 по КК, средна скорост 148 по борд комп. С кратко каране на макс скорост, разхода също 6,6. Борд компа лъже с около 0,1 литър нагоре, колкото и странно да е. С дизела ще има по нисък разход вероятно. Но при скорост до максимум 100 км/ч ми дава среден разход до 3,7-3,8 сметнато от пълен до пълен рерзервуар, а 2 седмици в планината от Пазарджик, до връщането в Пазарджик ми даде разход 3,6 по БК, плюс удобството което дава автоматика в планината. Така, че съм повече от доволен от ауриса. На магистрала приуса би дал сигурно по добър разход, той е по-нисък, дори по-тесен от ауриса, и разбира се с много по съвършена аеродинамика.

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Публикувано на: 11 Сеп 2012 23:09
от zi_zi_top
За пореден път ще се включа в тази тема с моите душевни терзания.
Да сравняваш дизелова Корола и Приус е все едно да сравняваш пишеща машина и компютър.
Добре де, но когато целта е само да напишеш един текст без право на корекции заслужава ли си да си купиш компютър???? unsure.gif

Да, има разлики - на компютъра само леко докосваш клавиатурата, а на пишещата машина натискаш по-силно клавишите, НО това оправдава ли разликата в цената???

От друга страна си давам сметка, че HSD-технологията с всичките си несъвършенства е част от научно-техническия прогрес и е междинен етап към нещо по-добро. Да де, но аз ли трябва да съм бета-тестер, който си плаща скъпо и прескъпо за да тества. no.gif Поне засега не мисля, че хибридите имат добра почва у нас.

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Публикувано на: 12 Сеп 2012 09:40
от SFINKS
Нямат почва не само у нас но и в Европа като цяло. Тук дизелите са доста развити и хибридите нямат голям шанс . Хибридите са правени за Америка и Япония където дизелите не са на почит .

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Публикувано на: 12 Сеп 2012 09:59
от SFINKS
LEXUS написа:
SFINKS написа:Щото е много тъпо да рекламираш тоя продукт неземен а да не искаш да го ползваш , в твоите очи тоя автомобил има 1001 плюса и никакви минуси и въпреки това не искаш да го купиш , не е много логично нали wink.gif
Не, много е логично, когато правиш малък годишен пробег. smile.gif
Не е логично откъдето и да го погледнеш ...Явно и ти си стигнал до този извод въпреки всичките ти хвалби по адрес на хибридите .....

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Публикувано на: 12 Сеп 2012 10:31
от LEXUS
SFINKS написа:
LEXUS написа:
SFINKS написа:Щото е много тъпо да рекламираш тоя продукт неземен а да не искаш да го ползваш , в твоите очи тоя автомобил има 1001 плюса и никакви минуси и въпреки това не искаш да го купиш , не е много логично нали wink.gif
Не, много е логично, когато правиш малък годишен пробег. smile.gif
Не е логично откъдето и да го погледнеш ...Явно и ти си стигнал до този извод въпреки всичките ти хвалби по адрес на хибридите .....
Не е логично при моя пробег! Но при хора с по-голям годишен пробег е повече от логично! За мен не е логичен и дизел, което е още по-радващо,защото не понасям дизел. biggrin.gif

Re: Магистрално, извънградско и градско шофиране на Приус-ви

Публикувано на: 12 Сеп 2012 10:34
от LEXUS
SFINKS написа:Нямат почва не само у нас но и в Европа като цяло. Тук дизелите са доста развити и хибридите нямат голям шанс . Хибридите са правени за Америка и Япония където дизелите не са на почит .
Хм, странно, дали в Америка и Япония са по-големи балъци или по-изостанали от Европа. Да се замислим.
Иначе с все по-завишаващите се екологични изисквания към новите автомобили хибридите ще бъдат все по-продавани. Няма как консервативният европеец от днес за утре да започне да купува хибриди. Навикът е голяма работа.