Страница 8 от 16
Re: 500 км напредък с проекта... :)
Публикувано на: 18 Окт 2006 04:48
от ugabuga
Japanese_fever написа:cj написа: Ако се почисти, обаче, горивната камера май ще загубя малко компресия... а в моя случай тя е търсен ефект

Zna4i li tova, 4e ako ti se nasabere pove4e nagar po gorivnata kamera ti se vdiga kompresiqta?

da
Публикувано на: 18 Окт 2006 09:21
от cj
punkara написа:CJ, prati mi podrobni snimki ot tvojata istorija che sled Heki, shte napravja stranica i za teb!
Ей, полъскан съм biggrin.gif Ще подбера каквото става и като съм готов ще ти го пратя.
Публикувано на: 18 Окт 2006 09:24
от cj
maggkrabar написа:cj, а когато я кара градско в София след магистралата прекъсваше ли?
Ами не, обаче се случи друго - малко преди да я оставя на Bad_Dog (той я закара до майстора, тъй като аз щях да си изпусна автобуса

) единия цилидър отказа. По-късно пак сработил и след това отново е отказал.
Публикувано на: 18 Окт 2006 09:40
от cj
Публикувано на: 18 Окт 2006 11:26
от jamie
Чудесни снимки от ръководство !
N2 обаче е доооста по-тежко модифицирана от това което се цели при тази Корола. Мисля че промените тук трябва да са по-консервативни.
Например размера "А" на първата снимка немодифициран е 65мм, модификация на 67.5 е прекалено. Изпускателния колектор (конкретно за колата на CJ) така или иначе толерира размер на изпускателния порт до 37мм, ако е повече - трябва внимателно да се портва колектора към главата.
http://www.club4ag.com/faq%20and%20tech ... 4A-GE.html
Публикувано на: 19 Окт 2006 00:55
от punkara
ako se iziskva po rubesta povurhnost 400 shkurka e dosttuchno. pochistvaneto sus shkurka ne e polirane, ami prosto se premahvat razni shuplichki ostanali ot izlivaneto na glavata.
ideyata e che po rubestata povurhnost shte se strupa fin plast koito shte pomaga na preminavaneto na vuzduha, a suvremennata tehnologiya e da e ogledlano, toest shukrka na 1000 dazhe 2000 i to vodna.
pri vseki edin sluchai tryabva da se pochistyat shuplite i babunkite.
uglite na klapanite sa ot golyamo znachenie, taka che neka oburnat nuznoto vnimanie na tozi proces, kakto i shlaifaneto na samite klapani.

Публикувано на: 26 Окт 2006 15:55
от b_d
малко снимки с лошо качество
Публикувано на: 30 Окт 2006 08:40
от b_d
бутала
Публикувано на: 30 Окт 2006 10:51
от cj
Bad_Dog, благодаря за снимките
Положението е следното: блокът ми има 2мм драскотина на 2ри цилидър. Причината - бутален болт. Сегментите са здрави. Буталата са 1ви ремонт - 81.5мм и също в добро състояние, но са някаква куча марка.
ЗАБЕЛЕЖКА: заводския блок е 81 мм, а максималния диамтър на предлаганите ремонтни бутала е 83 мм.
Със съдействието на Джейми се сдобих с втори мотор. От него всички карантии са в добро състояние. За съжаление втори цилидър е ръждясал и ще се налага шлайф. Буталата са стандартни - 81мм.
От тук имам 2 варианта:
Вариант 1: Намирам читав блок на 81мм и ползвам карантиите от мотора на Джейми (защото поне са Тойотски)
Вариант 2: Разтъргвам блока на Джейми и ползвам или моите бутала (но не ми се рискува с тях) или купувам нови афтърмаркет бутала.
Започвам търсенето, пък да видим кое ще изкочи по-напред - блока или буталата

Публикувано на: 21 Фев 2007 19:56
от Japanese_fever
Tezi klipove sme gi gledali, no az napravih edna kompilaciq i q ka4ih na youtube.com
Obe6tal sum na CJ pulna confidence i toj si pritejava avtorskite prava na videoto.

T.e. ako iska da ne e za public viewing moga da go napravq na private i nikoj osven men nqma da moje da go gleda na youtube.
CJ drifting, edited by Japanese(music: "Apollo 440"):
http://www.youtube.com/watch?v=A0jZppjDbPA
p.s.
Videoto ne e dovur6eno, no ne moga da go zavur6a,
za6toto programata mi zabozi i 6te trqbva da go opravqms druga!

4AGE 20v
Публикувано на: 04 Май 2007 12:14
от cj
Публикувано на: 04 Май 2007 12:44
от El Camino
Oh na batko krasawecaaaa

. Mnogo istinski izglejda Ivo?:)
Wyzdushniq filtyr kato go gledam taka si e standarten za Carina E, ma towa edwa li shte te interesuwa predwid tiq krasiwi trumpetcheta!
Dano nqma qdowe i da ti nosi mnogo zadnicata!:)
Публикувано на: 04 Май 2007 13:04
от cj
Двигателя го поръчах още декември, би трявало да е със всички екстри - ЕКУ, кабели, датчици и т.н. Все още, обаче, ме е страх да се радвам!
El Camino написа:Wyzdushniq filtyr kato go gledam taka si e standarten za Carina E, ma towa edwa li shte te interesuwa predwid tiq krasiwi trumpetcheta!
Ако до там я докарам, филтърът е твой laugh.gif
ПС: Само не знам къде е паднала капачката на маслото за главата. На снимките преди шипинга беше с нея.

Публикувано на: 04 Май 2007 13:36
от Xeku
Публикувано на: 04 Май 2007 14:06
от cj
Xeku написа:biggrin.gif Еха-а-а! От къде дойде тази радост? Oпаковката не ми звучи много японска, по-скоро "Сделана в СССР",
От Филипините дойде, вторник ще го пращам за София.
Вече си поръчах нова гарнитура за глава от ТМ Ауто (за справка - 90 лв). Ако само с нея се размина...
