Страница 8 от 16

Re: 500 км напредък с проекта... :)

Публикувано на: 18 Окт 2006 04:48
от ugabuga
Japanese_fever написа:
cj написа: Ако се почисти, обаче, горивната камера май ще загубя малко компресия... а в моя случай тя е търсен ефект smile.gif
Zna4i li tova, 4e ako ti se nasabere pove4e nagar po gorivnata kamera ti se vdiga kompresiqta? tongue.gif
da

Публикувано на: 18 Окт 2006 09:21
от cj
punkara написа:CJ, prati mi podrobni snimki ot tvojata istorija che sled Heki, shte napravja stranica i za teb! tongue.gif
Ей, полъскан съм biggrin.gif Ще подбера каквото става и като съм готов ще ти го пратя.

Публикувано на: 18 Окт 2006 09:24
от cj
maggkrabar написа:cj, а когато я кара градско в София след магистралата прекъсваше ли?
Ами не, обаче се случи друго - малко преди да я оставя на Bad_Dog (той я закара до майстора, тъй като аз щях да си изпусна автобуса wacko.gif ) единия цилидър отказа. По-късно пак сработил и след това отново е отказал.

Публикувано на: 18 Окт 2006 09:40
от cj
Това са 2 теми, които съм пуснал по въпроса в съседни форуми:
http://www.aeu86.org/forum/viewtopic.ph ... highlight=
http://forums.club4ag.com/topic.asp?TOPIC_ID=152364

Изображение
Изображение

Публикувано на: 18 Окт 2006 11:26
от jamie
Чудесни снимки от ръководство !

N2 обаче е доооста по-тежко модифицирана от това което се цели при тази Корола. Мисля че промените тук трябва да са по-консервативни.
Например размера "А" на първата снимка немодифициран е 65мм, модификация на 67.5 е прекалено. Изпускателния колектор (конкретно за колата на CJ) така или иначе толерира размер на изпускателния порт до 37мм, ако е повече - трябва внимателно да се портва колектора към главата.

http://www.club4ag.com/faq%20and%20tech ... 4A-GE.html

Публикувано на: 19 Окт 2006 00:55
от punkara
ako se iziskva po rubesta povurhnost 400 shkurka e dosttuchno. pochistvaneto sus shkurka ne e polirane, ami prosto se premahvat razni shuplichki ostanali ot izlivaneto na glavata.
ideyata e che po rubestata povurhnost shte se strupa fin plast koito shte pomaga na preminavaneto na vuzduha, a suvremennata tehnologiya e da e ogledlano, toest shukrka na 1000 dazhe 2000 i to vodna.
pri vseki edin sluchai tryabva da se pochistyat shuplite i babunkite.
wink.gif
uglite na klapanite sa ot golyamo znachenie, taka che neka oburnat nuznoto vnimanie na tozi proces, kakto i shlaifaneto na samite klapani.
smile.gif

Публикувано на: 26 Окт 2006 15:55
от b_d
малко снимки с лошо качество

Публикувано на: 30 Окт 2006 08:40
от b_d
бутала

Публикувано на: 30 Окт 2006 10:51
от cj
Bad_Dog, благодаря за снимките smile.gif

Положението е следното: блокът ми има 2мм драскотина на 2ри цилидър. Причината - бутален болт. Сегментите са здрави. Буталата са 1ви ремонт - 81.5мм и също в добро състояние, но са някаква куча марка.

ЗАБЕЛЕЖКА: заводския блок е 81 мм, а максималния диамтър на предлаганите ремонтни бутала е 83 мм.

Със съдействието на Джейми се сдобих с втори мотор. От него всички карантии са в добро състояние. За съжаление втори цилидър е ръждясал и ще се налага шлайф. Буталата са стандартни - 81мм.

От тук имам 2 варианта:
Вариант 1: Намирам читав блок на 81мм и ползвам карантиите от мотора на Джейми (защото поне са Тойотски)
Вариант 2: Разтъргвам блока на Джейми и ползвам или моите бутала (но не ми се рискува с тях) или купувам нови афтърмаркет бутала.

Започвам търсенето, пък да видим кое ще изкочи по-напред - блока или буталата :)

Публикувано на: 21 Фев 2007 19:56
от Japanese_fever
Tezi klipove sme gi gledali, no az napravih edna kompilaciq i q ka4ih na youtube.com

Obe6tal sum na CJ pulna confidence i toj si pritejava avtorskite prava na videoto. :thumbsup: T.e. ako iska da ne e za public viewing moga da go napravq na private i nikoj osven men nqma da moje da go gleda na youtube.

CJ drifting, edited by Japanese(music: "Apollo 440"):

http://www.youtube.com/watch?v=A0jZppjDbPA


p.s.
Videoto ne e dovur6eno, no ne moga da go zavur6a,
za6toto programata mi zabozi i 6te trqbva da go opravqms druga! mad.gif

4AGE 20v

Публикувано на: 04 Май 2007 12:14
от cj
Още е рано за радост, но пък не ме свърта да споделя какво получих днес:

Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение

Надявам се да се окаже в добро състояние! smile.gif

Публикувано на: 04 Май 2007 12:44
от El Camino
Oh na batko krasawecaaaa smile.gif . Mnogo istinski izglejda Ivo?:)

Wyzdushniq filtyr kato go gledam taka si e standarten za Carina E, ma towa edwa li shte te interesuwa predwid tiq krasiwi trumpetcheta!

Dano nqma qdowe i da ti nosi mnogo zadnicata!:)

Публикувано на: 04 Май 2007 13:04
от cj
Двигателя го поръчах още декември, би трявало да е със всички екстри - ЕКУ, кабели, датчици и т.н. Все още, обаче, ме е страх да се радвам! :whistle: wink.gif
El Camino написа:Wyzdushniq filtyr kato go gledam taka si e standarten za Carina E, ma towa edwa li shte te interesuwa predwid tiq krasiwi trumpetcheta!
Ако до там я докарам, филтърът е твой laugh.gif

ПС: Само не знам къде е паднала капачката на маслото за главата. На снимките преди шипинга беше с нея. unsure.gif

Публикувано на: 04 Май 2007 13:36
от Xeku
biggrin.gif Еха-а-а! От къде дойде тази радост? Oпаковката не ми звучи много японска, по-скоро "Сделана в СССР", нищо чудно капачката за маслото да е изпаднала някъде през фугите! laugh.gif Дано да е наред моторетката и бързо да си застане на мястото. Вчера минах при колата ти и се поинтересувах как вървят събитията покрай нея. Значи ще има раздвижване, само така! :thumbsup: cool.gif :thumbsup:
П.П. Филтърът си е точно от/за Корола, на новата ми АЕ92-ка Red Top е същия - малко по-къс от този за Red&Black Тop. rolleyes.gif

Публикувано на: 04 Май 2007 14:06
от cj
Xeku написа:biggrin.gif Еха-а-а! От къде дойде тази радост? Oпаковката не ми звучи много японска, по-скоро "Сделана в СССР",
От Филипините дойде, вторник ще го пращам за София.
Вече си поръчах нова гарнитура за глава от ТМ Ауто (за справка - 90 лв). Ако само с нея се размина... happy.gif