Страница 8 от 13
Публикувано на: 06 Юни 2011 17:45
от alex72bg
Малко ще те улесня с избора: втората употреба е продаден

Публикувано на: 06 Юни 2011 17:59
от mitoko
SLADURA написа:въобще убивате ми желанието да споделям каквото и да е било в тоя форум ... било то лични впечатление от нещата които правя ... тестове... снимки и ала бала ....
Нямам желание да съм част от цялото това ЗАБИВАНЕ което се случва тук!!!
Когато нямаш какво да кажеш - просто не казваш нищо -> и така хем по-добре за теб .. хем по-добре за тоя дето чете из форума ... иначе всички задружно хабим нерви!!!
- Ако това ви доставя удоволствие - отворете си една тема в която да си мерите пишките и да се надговаряте и забивате един друг ... аз не за това съм се регистрирал в тоя форум ...
See ya!
последно да се хабя ли да ти кажа моето мение за спирачките ...
за съединителя - керамик има и ежедневка стейдж 2 на Спек (
http://www.specclutch.com/products )
Публикувано на: 06 Юни 2011 18:55
от Georgimitrovich
Az samo ne razbrah, dali 6te ti ostanat edni aparati za prodavane ili ne, 4e men tva me interesyva biggrin.gif
Публикувано на: 06 Юни 2011 19:00
от SLADURA
Georgimitrovich написа:Az samo ne razbrah, dali 6te ti ostanat edni aparati za prodavane ili ne, 4e men tva me interesyva biggrin.gif

hehehe ... na toq etap ne mislq da smenqm aparatite

... no ako v protiven slu4ai pyrvo na teb she kaja
mitoko написа:последно да се хабя ли да ти кажа моето мение за спирачките ...
Кажи кажи не се ослушвай

Публикувано на: 06 Юни 2011 19:08
от SLADURA
alex72bg написа: Малко ще те улесня с избора: втората употреба е продаден

Жалко ... тъкмо мислих да те стрелкам за обща цена със FMIC-a :-)
............
Един въпрос:
Ако си сложа керамичен съединител, кое ще се подобри в колата ? (освен старта предполагам) - и защо не го дават за Дрифт ?
Също така съм чувал, че с керамика можеш лесно да си потрошиш скоростите ? - вярно ли е това /
Публикувано на: 06 Юни 2011 20:30
от LordDigital
SLADURA написа:alex72bg написа: Малко ще те улесня с избора: втората употреба е продаден

Жалко ... тъкмо мислих да те стрелкам за обща цена със FMIC-a :-)
............
Един въпрос:
Ако си сложа керамичен съединител, кое ще се подобри в колата ? (освен старта предполагам) - и защо не го дават за Дрифт ?
Също така съм чувал, че с керамика можеш лесно да си потрошиш скоростите ? - вярно ли е това /
Verno e - edin e ambriaza koito izkas da kupis i toi e napraven ot Kevlar.
Публикувано на: 07 Юни 2011 08:32
от alex72bg
SLADURA написа:alex72bg написа: Малко ще те улесня с избора: втората употреба е продаден

Жалко ... тъкмо мислих да те стрелкам за обща цена със FMIC-a :-)
............
Един въпрос:
Ако си сложа керамичен съединител, кое ще се подобри в колата ? (освен старта предполагам) - и защо не го дават за Дрифт ?
Също така съм чувал, че с керамика можеш лесно да си потрошиш скоростите ? - вярно ли е това /
е ти за FMIC-a си стрелкай пак - няма проблем
Публикувано на: 07 Юни 2011 10:09
от SLADURA
LordDigital написа:
Verno e - edin e ambriaza koito izkas da kupis i toi e napraven ot Kevlar.
... Доста добри думи прочетох из други форуми за този Кевлар .. но никъде не мога да намеря точния модел за мен, и от къде да го закупя .. по всички теми пише че са го взели от EBay .. а аз там не го откривам за жалост :(
Good news:
The TRD clutch and kevlar ceramic plate feel like stock.
- цитат от една статия която може да немерите тук:
http://gtfour.supras.org.nz/mynewcar.htm ...
+ продължавам да попадам на други теми из нета че тоя Съединител е за препоръчване ....
Лорд - от къде мога да го намеря ... ?
Поздрави!
Публикувано на: 07 Юни 2011 10:17
от DanielzZz
Кевларения се изпичал бързо.Поне при S13ките.Тука се чудим над една S13ка Stage3 и решихме да е керамичен.Въпреки,че е по-неудобен за градско.
Публикувано на: 07 Юни 2011 15:00
от LordDigital
LordDigital написа:SLADURA написа:alex72bg написа: Малко ще те улесня с избора: втората употреба е продаден

Жалко ... тъкмо мислих да те стрелкам за обща цена със FMIC-a :-)
............
Един въпрос:
Ако си сложа керамичен съединител, кое ще се подобри в колата ? (освен старта предполагам) - и защо не го дават за Дрифт ?
Също така съм чувал, че с керамика можеш лесно да си потрошиш скоростите ? - вярно ли е това /
Verno e - edin e ambriaza koito izkas da kupis i toi e napraven ot Kevlar.
specclutch.com
Публикувано на: 14 Юни 2011 15:30
от SLADURA
http://specclutch.com/cars/Toyota/Celica/1998/Single - нещо не мога да си открия колата в тоя сайт ...
http://www.alltrac.net/tuning/clutch.html - тук има доста инфо за доста производители - ако на някой му е интересно ...
......................................
А вече от доста хора чувам че е добре да премина към Керамичен съединител, ако ще тунинговам .. иначе рискувам чести смени на съединител - тъй като при 4х4 автомобилите съединителя страдал доста ...
Едно приятелче с Impreza STi ми каза че след като сложил MOTEC-a и вдигнал конете до 400+ - за един месец сменил 2 заводски съединители .. след това преминал на Дву-дисков керамичен и нямал никви грижи (освен първоначалното привикване към керамиката)
......................................
Аз се ориентирам към това май:
Моля помогнете с намирането на:
TRD Race Clutch Kit (brass) Partition number: 00602-31200-012
или
CLUTCHMASTERS Stage 3 - Half carbon, half Kevlar disc with pads. Serious street performance and grip <- също добри приказки от gt4oc.net
(
въпрос - нормално ли е при натиснат педал на амбриажа до ламарината и форсиране на двигателя - колата да тръгва 
?)
......................................
За дисковете нищо не казахте .... да поръчвам ли тези ? :
http://cgi.ebay.co.uk/CELICA-GT4-ST205- ... 1211wt_905 ?????????
Публикувано на: 14 Юни 2011 16:44
от mitoko
дискове брембо имат представител в бг , провери за цена
ЕБЦ също имат представител може да свериш цена
но като цяло да дадеш 1000ка за спирачки е доста, за 2-3к може да си намериш карвонови 355мм на старо и забравяш за спирачките в близките 10-20 години с оция ДОживот
надупчените нямат споредмен никакъв смисъл освен за красота
Публикувано на: 15 Юни 2011 21:20
от SLADURA
мисля да поръчам това: http://cgi.ebay.de/F1-flywheel-Toyota-C ... 1129wt_907
+ Това: http://cgi.ebay.de/F1-Sport-Kupplung-To ... 1881wt_907
Като единствено се колебая дали да е Stage2 или Stage3 ... като съответно разликата им е: Stage2 Carbon Kevlar ... Stage3 Ceramic ....а в пари е 40лв - а смяна на съединител на колата нз - сигурно ще е дебело ...
В близките 2 години нямам намерение колата да надминава 400кс ... но някой ден и това ще и се случи laugh.gif
Чакам за последен съвет от вас, че ми писна да се ровя из нета и да се колебая
а за дисковете май ще почакам, че ровейки се из нета се натъках на това
http://cgi.ebay.de/Toyota-St205-TRD-gew ... 2320wt_907 - а офертата според мен е добра

Публикувано на: 16 Юни 2011 09:59
от rudolf
искаш ли да го чуеш мнението, или ще се разсърдиш?? последно да или не?
Публикувано на: 16 Юни 2011 10:04
от SLADURA
аз не се сърдя .. но вече взех решението ...
TRD Coilovers-ите отпадат ... ще се търсят TAIN SS Coilovers ...
Съединителя ще е този който показах в предния пост STAGE2 kevlar carbon ... - пък като стане слаб за колата някой ден, ще го сменям ...
А не знам защо си мислите, че се сърдя ... аз се дразня - не се сърдя!
edit: изчаквам и днес - ако някой успее да ме разколебае за тоя съединител ... ако не, утре го поръчвам и приключвам с тая драма ...
Поздрави и усмивки!